Sateentekijä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:
Komentele sinä vain. Minä jatkan kysymyksiäni niin kauan, kunnes sinä korjata tekstisi sujuvammaksi ja huolitelluksi.
Sinä tulit sotkemaan mielenkiintoisen ketjun omilla arvosteluillasi, jotka eivät olleet millään tavoin aiheeseen kuuluvia. Sen jälkeen, kun minä esitän paheksumiseni siitä, että tulet sotkemaan ketjua, sinä väität minun komentelevan sinua! Sinun yrityksesi tässä on komentaa minua kirjoittamaan haluamallasi tavalla. Minä en kirjoita täällä ainoastaan hyväilläkseni sinun itseriittoista haluasi olla kaikkitietävä. Pilasit hyvän ketjun asiattomilla huomautuksillasi. Kysele ihan niin paljon kuin haluat, ei se asia siitä miksikään muutu.
Kysyn vielä sinulta, jos olisit itse avannut mielenkiintoisen ketjun jostain aiheesta ja minä tulisin sinulle siihen kesken kaiken vittuilemaan joistain muotoseikoista, olisitko ilahtunut? Tuskinpa.
Minä en tee sinua miellyttääkseni mitään korjauksia.En myöskään kirjoita mistään asiasta miellyttääkseni sinua, onko se vaikea käsittää? Jos sinä et ymmärrä, mistä on kyse, lue se linkeistä, niin ei tarvitse pientä päätäsi vaivat..
- -
(lihavointi minun)Hilppa kirjoitti:Aloittajan olisi pitänyt esittää molempien oireyhtymien kuvaus eikä käyttää muita kirjoittajia pikku apulaisinaan. Lisäksi aloittajan olisi pitänyt aloittaa oma henkilökohtainen osuutensa virallisten (lähdepohjaisten) selitysten jälkeen.
Kukaan ei varsinaisesti vastusta Google-hakukoneen käyttöä kuin ainoastaan silloin, kun se tehdään huonosti ja asiattomasti ilman viittauksia tai itsestäänselvyyksistä.

Mirri kirjoitti:(lihavointi minun)Hilppa kirjoitti:Aloittajan olisi pitänyt esittää molempien oireyhtymien kuvaus eikä käyttää muita kirjoittajia pikku apulaisinaan. Lisäksi aloittajan olisi pitänyt aloittaa oma henkilökohtainen osuutensa virallisten (lähdepohjaisten) selitysten jälkeen.
Kukaan ei varsinaisesti vastusta Google-hakukoneen käyttöä kuin ainoastaan silloin, kun se tehdään huonosti ja asiattomasti ilman viittauksia tai itsestäänselvyyksistä.
Hilppa, millä auktoriteetilla sinä määräät, miten tämän ketjun aloittajan olisi pitänyt kirjoittaa ja miten taas ei?
Hilppa kirjoitti:Koska aihe on sinulle läheinen ja tärkeä sekä sen käsittely ja siitä tiedon jakaminen mahdollisesti myös muille lukijoille avuksi, olisi hyvä, että vihdoinkin olisi ottanut opiksi ja muotoillut aloitusviestin sääntöjen mukaan ilman niiden omien höpinöittesi lisäämistä asian sekaan. Todella ottaa pattiin, että pilaat hyvätkin alukkeet asia-aloituksistasi. Ymmärrätkö nyt, miten toimintasi on ärsyttävää ja jopa vahingollista muiden tietoja ja apua tarvitsevien kannalta?

Hilppa kirjoitti:Sateentekijä: "Jokaisella on oma tyyli kirjoittaa ja julkituoma ajatuksiaan esille. Mikäli teksti on ymmärrettävää,se, millä tyylillä se julkituodaan ei ole oleellista."
Ymmärrä nyt jo hyvä ihminen, että sinun kohdallasi ei ole kyse pelkästään tyyli- tai muotoseikoista, vaan teet kirjoitusvirheitä jatkuvasti, mikä tekee tekstistäsi hankalasti luettavan. Tämä on myös vertaistukipalsta ja tuolloin ihmisten jaksaminen voi olla vähäistä, jolloin huonosti kirjoitetun tekstin lukeminen voi olla paljon raskaampaa ja keskittymistä enemmän vaativaa kuin tasapainoisen ja helppolukuisen tekstin. Kirjoitusvirheiden korjaaminen ja niiden välttämiseen pyrkiminen on huomaavaisuutta muita kirjoittajia kohtaan. Aggressiivisuutesi ja kielteisyytesi toisten kirjoittajien ehdottamia muutoksia kohtaan osoittaa vain, että halveksit muiden kirjoittajien olemassaoloa ja tarpeita palstalla. Itse asiassa vastaat pyyntöihin vain haukkumalla sinulle pyyntönsä esittäneet. Olet räjähtänyt niin ylläpitäjälle, valvojalle, Helmenkalastajalle, Trisselle, Irmelille kuin minullekin.

Mirri kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Koska aihe on sinulle läheinen ja tärkeä sekä sen käsittely ja siitä tiedon jakaminen mahdollisesti myös muille lukijoille avuksi, olisi hyvä, että vihdoinkin olisi ottanut opiksi ja muotoillut aloitusviestin sääntöjen mukaan ilman niiden omien höpinöittesi lisäämistä asian sekaan. Todella ottaa pattiin, että pilaat hyvätkin alukkeet asia-aloituksistasi. Ymmärrätkö nyt, miten toimintasi on ärsyttävää ja jopa vahingollista muiden tietoja ja apua tarvitsevien kannalta?
Hilppa, pidän kritiikkiäsi fibromyalgia -ketjussa asiattomana heti ensimmäisestä viestistäsi lähtien; siitä, joka on siteerattuna tässä viestissäni.
Tavallisena rivikirjoittajana päätit ryhtyä oikein tosissasi kouluttamaan toisesta kirjoittajasta sinulle mieleistä. Viis veisasit siitä, että ketju on vertaistukiosiossa, ja aloitusviesti kirjoitettu oman elämän asioista. Sitä paitsi Psykopatologian viestistä päätellen opetit väärin.
Sateentekijä kirjoitti:! Kysynkin vielä, mitä tekemistä tuolla viestilläsi on varsinaisen aiheen kanssa? Vedät tänne kaikki Helmenkalastajat, irmelit sun muut ainoastaan sotkeaksesi yhä enemmän tätä ketjua.
Ikävää, että Hilppa pilasi tämän hyvän ketjun, minä en jaksa enää hänelle kommentoida.

Psykopatologia kirjoitti:Huomattakoon, että tähän ketjuun liittyvän kritiikin lähtökohtaja on ollut aloitusviestin luonne in statu nascendi. - Mielestäni Sateentekijän ei kannattaisi elämöidä saadusta kritiikistä.
Kirjoittajat voivat kirjoittaa ketjuun omien kokemustensa tai vertaistuen pohjalta, mutta tuskin oman tieteellisen asiantuntemuksensa pohjalta. Google voi tietysti antaa uusia tieteellisiä katsantoja otsikon teemaan.
Olen itse tuonut esiin ääreishermoston mahdollisesti "unohtuneen" osuuden fibromyalgiaan. (Kirjoittajat eivät näytä tietävän, mitä keskushermostolla tarkoitetaan.)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa