Helmenkalastaja kirjoitti:En ymmärrä, miksi minut on taas täällä nimeltä mainittu...
Vasta tulin yön jälkeen palstalle, joten mitään paheksumisviestejä en olisi voinut edes kirjoittaa.
On silti hienoa, että Kyllästynyt on saanut toopesta kaverin, joka niin ikään tulkitsee kommentoimatta jättämisen hyväksymiseksi!
Minusta näyttää siltä, että tämä ketju on niin sanotusti lyöty läskiksi ja lähdetty huvittelumielessä rakentelemaan kaikenlaisia skenaarioita. Rakennusaineina on käytetty "tietoja", jotka ylläpitäjä on täällä itse vapaaehtoisesti tarjoillut. Kuka uskoo, kuka ei. Luotan kuitenkin siihen, että ylläpitäjä osaa ihan ilman minun apuanikin puolustaa itseään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Itse näen kirjoittajilla pilkkeen silmäkulmassa.
toope kirjoitti:Koska ette juuri ole menettäneet läheisiänne, teille on aivan luonnollista korvata joku kuollut henkilö toisella.
Pinja kirjoitti:Mistä sen sait tietää, että kuoli?
toope kirjoitti:Koska ette juuri ole menettäneet läheisiänne, teille on aivan luonnollista korvata joku kuollut henkilö toisella.

toope kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:En ymmärrä, miksi minut on taas täällä nimeltä mainittu...
Vasta tulin yön jälkeen palstalle, joten mitään paheksumisviestejä en olisi voinut edes kirjoittaa.
On silti hienoa, että Kyllästynyt on saanut toopesta kaverin, joka niin ikään tulkitsee kommentoimatta jättämisen hyväksymiseksi!
Minusta näyttää siltä, että tämä ketju on niin sanotusti lyöty läskiksi ja lähdetty huvittelumielessä rakentelemaan kaikenlaisia skenaarioita. Rakennusaineina on käytetty "tietoja", jotka ylläpitäjä on täällä itse vapaaehtoisesti tarjoillut. Kuka uskoo, kuka ei. Luotan kuitenkin siihen, että ylläpitäjä osaa ihan ilman minun apuanikin puolustaa itseään, jos katsoo sen tarpeelliseksi. Itse näen kirjoittajilla pilkkeen silmäkulmassa.
Koska sie et eilenkään puuttunut tähän kiusaamiseen mitenkään. Vaikka kyllä muuten kiusaamiseen puutut jos se kohdistuu sun ystävääsi.
Jos katsoo vierestä kun kiusataan, on myös kiusaaja. Tai raukkis.
Psykopatologia kirjoitti:Kun sanotaan, että "ei sota yhtä miestä kaipaa" tai että "kukaan ei ole korvaamaton", viitataan tavallisesti tavallisimmin instrumentaalisiin suhteisiin. Mutta esimerkiksi Armi Kuusela ON korvaamaton.
.Kissi kirjoitti:Mutta Bärthil saattaa vaikka dementoitua ja unohtaa palstansa käyttöohjeet.ai kauhia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa