Sorry hilppa

Re: Olen tosi pahoillani

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 12:47

Niin. Samaa minäkin ihmettelen, miksi toiset kirjoittajat ovat turmelleet tämän ketjun alkuperäisen aiheen (anteeksipyynnön) sekaantumalla ensin siihen (Mirri ja Gabriel neuvoen anteeksipyynnön kohteita) ja muut (mm. Psykopatologia) sitten tuomalla omia juttujaan ketjuun.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 18:40

Eihän tämä noin pitänyt mennä. Sait raivarin turhasta, koska käsitit monta asiaa väärin. Ihan normaalia keskustelua on kanssasi vain käyty (Ylämaan kunigaattaresta aina roskapusseihin asti, ei niissä mitään tavanomaisesta poikkeavaa ole ollut muiden taholta). Ja sitten esitit aiheellisen anteeksipyynnön ylilyönnistäsi, mihin ulkopuoliset sekoontuivat taas jälleen kerran jaellen neuvojaan anteeksipyynnön kohteille.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 18:52

Ulkopuoliset? Hilppa, kuka foorumin käyttäjä mielestäsi on ulkopuolinen julkisella foorumilla, jolla kura lentää julkisesti?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 19:00

Mirri kirjoitti:Ulkopuoliset? Hilppa, kuka foorumin käyttäjä mielestäsi on ulkopuolinen julkisella foorumilla, jolla kura lentää julkisesti?

Ulkopuolinen olet siinä mielessä, ettet tiedä tai tunne tilannetta, mutta silti olet tässäkin ketjussa viisastellut ja neuvonut miten minun pitäisi Tristanin (falskeihin) pahoitteluihin suhtautua.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 19:01

Mirri kirjoitti:Ulkopuoliset? Hilppa, kuka foorumin käyttäjä mielestäsi on ulkopuolinen julkisella foorumilla, jolla kura lentää julkisesti?

Ei sinua mainittu anteeksipyynnön kohteena aloitusviestissä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 19:11

Mirri kirjoitti:Minäkin muistelen, että se mitätöimisjuttu liittyi siihen, että anteeksipyyntöihin painostettiin tai niitä peräti vaadittiin. Eivät painostuksen edessä väännetyt anteeksipyynnöt ikinä ole luotettavia.
Omasta tahdosta ja ymmärryksestä syntyneet anteeksipyynnöt ovat aivan toinen juttu - ne ovat vakavasti otettavia.

Oletan Kyllästyneen - ja kenties Hilpankin - viittaavan tähän viestiin, joten kaivan sen esille.
Viesti on kirjoitettu 25.09.2015 14:42.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 26.09.2015 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 19:44

Trisse, tosiasia on, ettei minulla ole harmainta aavistusta mistä teidän kahden vuosien takainen ja toisella foorumilla alkanut keskinäinen kaunaisuutenne juontaa juurensa.

Sen sijaan muistan sinun joutuneen joskus tällä foorumilla ylläpitäjän toimesta painostuksen kohteeksi sillä tavoin, että sinua vaadittiin pyytämään anteeksi Kyllästyneeltä. Muistaakseni se mitätöimisjuttu liittyi jotenkin ylläpitäjän esittämiin anteeksipyyntövaatimuksiin. Kaikista anteeksipyynnöistä tuli mitättömiä, koska sinua painostettiin pyytämään anteeksi.
Näin muistan, ja toivottavasti toisin/paremmin/tarkemmin muistavat tuovat julki omia muistamisiaan.

Tässä asiassa ongelmana on, ettei ole dokumenttiaineistoa - niin olen ymmärtänyt. On ainoastaan foorumin pitkäaikaisten käyttäjien, kirjoittajien ja lukijoiden, muistikuvat. Lisäksi tietysti ylläpitäjän muistikuvat, jos hän sattuisi haluamaan kertoa niistä...
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:15

Trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Trisse, tosiasia on, ettei minulla ole harmainta aavistusta mistä teidän kahden vuosien takainen ja toisella foorumilla alkanut keskinäinen kaunaisuutenne juontaa juurensa.

Ei ole minullakaan. Kuulemma hyökkäsin kimppuunsa ennen kuin oli muutamaa viestiä kirjoittanut. Hyvin mahdollista n. 2003-4 oli jotenkin tosi tolaltani - tiedän olleeni tosi aggressiivinen. Mutta kun olen kysynyt tarkempaa niin ei kerro mitään....

Olen kertonut sinulle juurta jaksain luultavasi satoja kertoja yksityiskohtaisesti ja perinpohjaisesti mitä sinä olet tehnyt. Nyt kuitenkin väität, etten muka ole mitään kertonut!
Todella härskiä valehtelua sinulta Tristan.
Trisse kirjoitti:... Minulla itselläni on kuva että meidän vastakkainasettelu todella alkoi vasta kun Janne heitti Kyllästyneen foorumilta (2006?) Tämä on minun muistini tallentama tilanne...

Eipä pidä yhtä totuuden kanssa tuokaan. "Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.

Se on totta, että Janne Pöyhtäri bannasi minut palstalta kahdeksi vuodeksi, koska toin julki Janne Pöyhtärin valehdelleen sekä palstalaisille että minulle - sekä sen, että sinä et saanut mitään rangaistusta siitä kun kirjoitit bannisi aikana - minä tietenkin sain.

Onko sinulla vielä jotakin epäselvää siitä mitä sinä olet tehnyt, vai olenko minä nyt kertonut sinulle riittävän tarkasti alkuperäisen asetelman????
Vai vieläkö aiot väittää, etten muka ole sinulle mitään tarkempaa koskaan kertonut?????????????????????????????
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 20:25

Kyllästynyt kirjoitti:"Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.

Kerro kirjoittamistasi 'ensimmäisistä viesteistä' sisältöineen kaikki mitä muistat. Mieluiten tietysti mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja sanatarkasti.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:31

Trisse kirjoitti:Kyllästynyt, olen kysynyt sinulta moneen kertaan mistä riitamme alkoivat ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Siis silloin 2004. Varmasti muistat sen - ellet kärsi dementiasta! Pelkään että Perttikin voi muistaa sen - ellei ko. dementia ole tarttuaa!

En ole koskaan kieltäytynyt vastaamasta! Ja olenkin sinulle samat asiat kertonut - luultavasti satoja kertoja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:35

Trisse kirjoitti:Hyvä homma! Vika on varmaan ollut mun enkä oo tullut kysyneeksi! Perskuta!

Korjataan juttu - mistä se alkoi?

Vastasin jo yllä, mutta ilmeisesti sinä olet taas kieltäytynyt lukemasta.
Kyllästynyt:
... "Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:36

Trisse kirjoitti:Mutta tiedätkö mitä - älä yhtään ainakaan itseäsi syytä! Sillä "trisse on kova tyttö valehteemaan"!

MOT.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 20:43

Minä yleensä kykenen ainakin jossain määrin lähtemään puhtaalta pöydältä liikkeelle. Jos Trisse kirjoitat otsakkeeksi Olen tosi pahoillani, oletan, että olet myös tarkoittanut sitä. Jos se olikin jokin feikkijuttu, jonka heti olet valmis heittämään roskakoriin, olet falski paska. Petyttyäni en myöskään aivan heti uudelleen luota enkä ole kaveri.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:44

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Hyvä homma! Vika on varmaan ollut mun enkä oo tullut kysyneeksi! Perskuta!

Korjataan juttu - mistä se alkoi?

Vastasin jo yllä, mutta ilmeisesti sinä olet taas kieltäytynyt lukemasta.

Olen kysynyt sulta kymmeniä kertoja mistä riitamme alkoivat ja olet aina kategorisesti kieltäytynyt siihen vastaamasta. Sanonut että mun pitäis muistaa tms. muttei muuta. En vieläkään muista. Etkä vieläkään kertonut!

Lopetan tältä illalta kun oon nyt riittävän humalassa! Nähdään taas - jos yhtä huono tuuri käy!

Absurdi väite - etenkin kun olen tässä samaisessa ketjussa jo kahdesti tuohon vastannut!

En ole koskaan kieltäytynyt vastaamasta sinulle.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 20:49

Tristan,

Känni ei poista tai vähennä vastuutasi teoistasi tai sanoistasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 21:05

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:"Vastaikkainasettelu" alkoi silloin kun kirjoitin ensimmäisiä viestejä Tukiasema.net -palstalla. Sinä (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) hyökkäsit kimppuuni mm. pilkaten viestejäni idiootin kirjoittamiksi, minua löysäpilluiseksi/haisevapilluiseksi huoraksi, lapsiani vesipäiksi - ja kehtasit vielä (yhdessä ystäsi Minhin kanssa) ilakoida ja riekkua kuinka hauskaa teillä on ollut minua kiusatessanne.

Kerro kirjoittamistasi 'ensimmäisistä viesteistä' sisältöineen kaikki mitä muistat. Mieluiten tietysti mahdollisimman yksityiskohtaisesti ja sanatarkasti.

Toistan itseäni.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.09.2015 21:23

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:

Toistan itseäni.

Aivan ensimmäinen hyökkäys tapahtui silloin kun olin kirjoittanut vastausviestin ketjuun jossa puhuttiin perintötekijöiden vs. opittujen asioiden merkityksestä maailmassa ja elämässä. Kirjoituksessani viittasin ihmisten kesken liikkuviin meemeihin ja niiden vaikutukseen.
Jostain syystä sana "meemi" oli Tristanille ja Minhille niin outo, että he ryhtyivät arvostelemaan viestiäni mm. väittämällä, ettei kyse ole meemeistä lainkaan ja että viestini on idiootin kirjoittama. Tristanin ja Minhin käsitys kun näytti olevan se, että meemi on vain netissä kulkeva tarina - vailla muita merkityksiä tai tarkoitusta.
Kun sitten yritin kertoa, että meemi on muutakin kuin netissä liikkuva viihdykevideo - ja että sana "meemi" on ollut olemassa jo kauan ennen kuin Internettiä oli olemassakaan, ei sillä ollut muuta vaikutusta kuin se, että Tristan ja Minh jatkoivat viestieni sekä minun pilkkaamistani, käyttäen niitä sanoja, herjauksia ja solvauksia joista olen jo aiemmassa viestissäni kertonut.

Wikipedia: Meemi https://fi.wikipedia.org/wiki/Meemi

Mainittakoon vielä, ettei viestini ollut vastaus kummankaan (Tristanin tai Minhin) kirjoituksiin, tai muutenkaan heille osoitettu tai kohdistettu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2015 23:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt, olen kysynyt sinulta moneen kertaan mistä riitamme alkoivat ja olet kieltäytynyt vastaamasta. Siis silloin 2004. Varmasti muistat sen - ellet kärsi dementiasta! Pelkään että Perttikin voi muistaa sen - ellei ko. dementia ole tarttuaa!

En ole koskaan kieltäytynyt vastaamasta! Ja olenkin sinulle samat asiat kertonut - luultavasti satoja kertoja.

Kyllästynyt on useasti - ja nyt taas - tuonut esiin nuo tapahtumat. Itse en ollut niitä seuraamassa. Ilmestyin Tukiasema-netiin joskus puoli vuotta myöhemmin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: I cant tell

ViestiKirjoittaja Ryysy » 27.09.2015 00:11

Muistan myös lukeneeni jonkin samankaltaisen aiemmin. Kuvatun tapahtuman moraalipisteet: 5, eritoten mikäli uhrille on tullut tilanteesta psyykkistä, henkistä tai muuta määrittämätöntä kärsimystä.
Ryysy

Re: I cant tell

ViestiKirjoittaja Maaria » 27.09.2015 00:19

Olen ollut tukiasemalla, mutta olin niin huonossa kunnossa, etten seurannut muiden asioita.
Maaria

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet