Hilppa kirjoitti:Jos äänestys pidetään, niin minun siis tulisi poistua? Mutta en aio sitä tehdä.
Enkä ymmärrä teitä, miksi ajaudutte tuohon pisteeseen, että jonkun olisi lähdettävä. Hieman aikuisuutta kiitos.
tuuve m kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Jos äänestys pidetään, niin minun siis tulisi poistua? Mutta en aio sitä tehdä.
Enkä ymmärrä teitä, miksi ajaudutte tuohon pisteeseen, että jonkun olisi lähdettävä. Hieman aikuisuutta kiitos.
Sinä ajat minun siihen pisteeseen etten voi täällä enää olla ja se just on aikuisuutta, että lähtee pois seurasta missä olo vaan tulee huonommaksi.
Vaikka sanonkin ettei äitini kuolema ole minulle raskain ja vaikein asia elämässäni, on se silti niin hankala etten viitsi siihen palata joka ikinen päivä ainakaan jouluna.
Minä uskon, että Hilppa teki aivan tahaltaan tämän, että palasi aina vaan uudelleen äidin kuolemaan. Teit sitä niin kauan, että mulla meni hermot.
Olet samanlainen savustaja ja hiillostaja kuin Kyllästynyt ja kun pääset tavoitteesi, olet kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Jill kirjoitti:Isän haudalla kävimme viemässä kynttilän.
Hilppa kirjoitti:Jill kirjoitti:Isän haudalla kävimme viemässä kynttilän.
Vein äidin ja isän haudalle kynttilän. Seuraavana iltapäivänä vieläkin paloivat.
Sateentekijä kirjoitti:Sama vääntö näyttää täällä
vain jatkuvan, ettekö kyllästy?

Sateentekijä kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Minä, minä en ole vääntänyt mihinkään suuntaan vaan suuntani on ollut koko ajan ihan sama, ilman vääntämistä.
Tuuve, mielestäni sinä olet muuttunut parempaan suuntaan
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa