trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Minä olen niin hullu että olen halunnut vaikuttaa epävakaammalta kuin olen. En oikein tiedä miksi. Saattoi vaikuttaa se että kouluaikainen ystäväni suosi toista ystäväänsä ja piti minua tylsänä kun olin rauhallinen.
Olet ihana kaunis ihminen. Kolmen porukat ovat tytöille hankalia.
Ai kiitos pinjaSinäkin olet todella mukava.
Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Minä olen niin hullu että olen halunnut vaikuttaa epävakaammalta kuin olen. En oikein tiedä miksi. Saattoi vaikuttaa se että kouluaikainen ystäväni suosi toista ystäväänsä ja piti minua tylsänä kun olin rauhallinen.
Olet ihana kaunis ihminen. Kolmen porukat ovat tytöille hankalia.
Ai kiitos pinjaSinäkin olet todella mukava.
Ai kiitos trisse
Pinja kirjoitti:Ongelma on se, että täällä ei ole halua osata käytöstapoja.

trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ongelma on se, että täällä ei ole halua osata käytöstapoja.
Miksi ei ole halua osata käytöstapoja täällä?
Kaipa sitä voi netissä rauhassa keskittyä omiin tunteisiinsa joutumatta kohtaamaan toisen tunteita. Esim. täällä voi kirjoittaa "oot aika kusipää!" eikä se ole niin merkittävää jos toinen kirjoittaakin "Olet itse!" tai vastaavaa. Jos on kahvilla jonkun kanssa ja sanoo saman niin tilanne on raskaampi itselle.
trisse kirjoitti:Sinä ryömit sitten keskusteluun? Minusta kommenttini oli pikemminkin rehellinen ja itsekriittinen. En jatka keskustelua sinun kanssasi enää tästä aiheesta.
trisse kirjoitti:Jos et ryöminyt niin konttasitko sitten?!
trisse kirjoitti:Matelit?
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Matelit?
Porttikielto kunnes 2014-09-28
trisse kirjoitti:en takuulla ansainnut viikkoa! Kyllästynyt itsekin loukkasi minua omalla tavallaan rehellisyyteni jälkeen.
voin poistaa nuo viestit jos se siitä on kiinni...
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Matelit?

Kyllästynyt kirjoitti:trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Ongelma on se, että täällä ei ole halua osata käytöstapoja.
Miksi ei ole halua osata käytöstapoja täällä?
Kaipa sitä voi netissä rauhassa keskittyä omiin tunteisiinsa joutumatta kohtaamaan toisen tunteita. Esim. täällä voi kirjoittaa "oot aika kusipää!" eikä se ole niin merkittävää jos toinen kirjoittaakin "Olet itse!" tai vastaavaa. Jos on kahvilla jonkun kanssa ja sanoo saman niin tilanne on raskaampi itselle.
"Raskaampi itselle"???
Onpa harvinaisen vastenmielinen ja omanapakeskeinen ajattelumalli; "Jos minua itseäni asia ei haittaa tai häiritse, minä voin ja saan sanoa toisille mitä lystään".
En (vieläkään) käsitä, miten sinulle ei ole missään vaiheessa mennnyt jakeluun se, ettet ole maailmassa yksin, ja ettei sinun "ei merkittävää" ole mikään lupa tai oikeutus käyttäytyä tuollaisella ajattelumallilla ketään kohtaan - missään tai milloinkaan.
Tiedoksesi Tristan, että ainakin minua haittaa, ja tulee aina haittaamaan, jos joku nimittelee ketä tahansa - olkoon se sitten netissä, puhelimessa tai nenätysten.

Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Matelit?
Kyllästynyt provosoi, ja sen seurauksena Trisse saa porttikiellon...? Nyt putosin kärryiltä.
Mirri kirjoitti:Päätit sitten provosoida niin, että saat taisteluparisi paikalle... Se hyvästä ja hauskasta ketjun aloituksesta.
Mirri kirjoitti:Aivan kuin olisit kytännyt tilaisuutta hyökätä kimppuun. Sellainen tunne minulle tuli viestisi lukiessani.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa