Alkoholittomuus / kiusaaminen yms.

Re: Alkoholittomuus / kiusaaminen yms.

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.10.2014 12:44

Sinä saat arvostella minua, mutten minä sinua?

En toki tuota tarkoittanut.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.10.2014 12:45

Eikö vaikuta yhtään naurettavalta?

EIKÖ KUKAAN OSAA PANNA PISTETTÄ?

Vaikuttaa ja yritän.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 12:48

Kahvi kirjoitti:
Sinä saat arvostella minua, mutten minä sinua?

En toki tuota tarkoittanut.

Mikä sinut sitten sai taas avamaan sanaisen arkkusi? Ymmärtääkseni et ole asianomistaja tai muutenkaan osallisena aiheessa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.10.2014 12:49

Käytöksestäsi päätellen, ne liittyvät oleellisesti kiinnostukseesi aiheeseen "Kyllästynyt".

Joo osin kyllä. Puolustautumisesi kiusaamisväitteitä vastaan tuntuu olevan lähinnä muiden syyttelyä kuin omien lähtökohtien ym avaamista.

____
typo 17.10.14 8:13
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 17.10.2014 08:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 12:52

Kahvi kirjoitti:
Eikö vaikuta yhtään naurettavalta?
EIKÖ KUKAAN OSAA PANNA PISTETTÄ?

Vaikuttaa ja yritän.

Väität yrittäväsi panna pisteen, mutta silti kaadat lisää bensaa jo loppuunpalamassa olevaan nuotioon?!?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 12:59

Kahvi kirjoitti:
Käytöksestäsi päätellen, ne liittyvät oleellisesti kiinnostukseesi aiheeseen "Kyllästynyt".

Joo osin kyllä. Puolustautumisesi kiusaamistväitteitä vastaan tuntuu olevan lähinnä muiden syyttelyä kuin omien lähtökohtien ym avaamista.

Miksi minun pitäisi "avautua" minua kiusanneille/kiusaaville tai heitä tukeville kirjoittajille?

Olen mielestäni varsin kattavasti kertonut mitä kiusaaminen on - ja mitä se ei ole.

En ole kiusannut ketään, enkä edelleenkään hyväksy kiusaamissyytöksiä, koska en ole koskaan puolta poikkipuolista sanaa osoittanut kenellekään joka ei ole ensin joko käynyt minun kimppuuni tai julkisesti ja näkyvästi ilmoittanut tukevansa kimppuuni hyökänneitä ja minua kiusaavia/kiusanneita kirjoittajia.

Selkokielellä: Jos kaivaa lapiolla verta nenästään, ei kannata valittaa jos nenään sattuu.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.10.2014 13:23

Kyllä, tai pohjimmaiset "syyt".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Alkoholittomuus

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 13:28

trisse kirjoitti:... Luukkonen voi vaikuttaa ilmapiiriin erilaisin ratkaisun ja siihen mitä tapahtuu...

En näe enkä koe hyvänä keskustelukulttuurina sitä, että kirjoittaja voi suoltaa näppäimistöltään mitä suolikuonaa tahansa - ja sitten vaatia ylläpitoa vastuuseen omista kirjoituksistaan.
trisse kirjoitti:... Halutessaan hän voisi kieltää sen että tietyt kirjoittajat saavat kirjoittaa toisilleen, tietyistä aiheista kirjoittamisen, ja sanktioida monenlaisen toiminnan kuten päiväkirjamateriaalin hyväksikäytön, toisten välisiin riitoihin osallistumisen, vanhojen palstojen esilleoton, riitelyn... ihan kaikki on hänen vallassaan...

Ei ole Pp:n vallassa se mitä sinä kirjoitat.
trisse kirjoitti:... En tajua miksi hän ei yritä jotain uutta katkaistaakseen nämä syntyneet kuviot jotka eivät tee hyvää kenellekään.

Minä en tajua, miksi sinä haluat ulkoistaa Pp:lle vastuun omasta käytöksestäsi?
Kyllästynyt

Re: Alkoholittomuus

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.10.2014 13:32

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Purat jotain stressiä, mutta et spesifioi, mitä työpaikkastressi on. Ainakaan se ei voi olla työstressiä, koska et ole ollut vielä kuukauttakaan töissä.

No voi voi, kyllä kuule voi olla. Nauti vaan omasta työkyvystäsi ja ole kiitollinen myös.

Olen aina kiitollinen äidilleni, isoäidilleni, opettajilleni ja ystävällisille ihmisille, joita olen kohdannut kaikkialla elämäni varrella.
trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
"Luukkonen pystyisi rikkomaan syntynyitä kuvioita jos paneutuisi asiaan mutta häntä ei kiinnosta." Eikös Psykopatologia ole mielestäsi hoitanut ylläpitäjän tehtäviään vai mitä tarkoitat? Kirjoittajilla on vastuu siitä, mitä he kirjoittavat ja Psykopatologialla viime kädessä vastuu siitä, mikä materiaali saa palstalla olla hakukoneiden käytettävissä ja suurelle yleisölle julkaistuna. Sinä trisse et ole käyttäytynyt palstalla aina vastuullisesti omalta osaltasi.

Luukkonen voi vaikuttaa ilmapiiriin erilaisin ratkaisun ja siihen mitä tapahtuu. Halutessaan hän voisi kieltää sen että tietyt kirjoittajat saavat kirjoittaa toisilleen, tietyistä aiheista kirjoittamisen, ja sanktioida monenlaisen toiminnan kuten päiväkirjamateriaalin hyväksikäytön, toisten välisiin riitoihin osallistumisen, vanhojen palstojen esilleoton, riitelyn... ihan kaikki on hänen vallassaan. En tajua miksi hän ei yritä jotain uutta katkaistaakseen nämä syntyneet kuviot jotka eivät tee hyvää kenellekään.

En kannata noita ehdotuksiasi, jotka eivät mielestäni ole välttämättä hyvin määriteltävissä olevia ja oikeudenmukaisia sekä helposti valvottavissa olevia ratkaisuja. Sen sijaan kannatan nollatoleranssia kunnianloukkausta hipoville nimittelyille (kuten huorittelulle, idiootiksi tai vajakiksi nimittelylle ja haistettelulle).

Psykopatologia on ilmaissut voisivansa harkita jopa vuoden kirjoituskiellon harkitsemista tai häiriköivän kirjoittajan kirjoitusten poistoa tms. järeämpiä toimia.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.10.2014 13:57

Minä ajattelen tätä foorumia n. 5 vuoden tähtäyksellä (eteen päin).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 13:57

trisse kirjoitti:Otan niistä kunnian itselleni ja kuittasin jo bännillä. Puhun kuviosta joka sinulla on täällä helmiksen, Mirrin ja kahvin kanssa. Ja toinen kuvio on tietenkin minun ja PP:n välillä.

Et sinä bännilläsi mitään kuittaa!

Kirjoituskiellon ei pidä olla mitään anekauppaa, jossa (bännillä) maksettuaan voi jatkaa samaan tapaan kuin ennenkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.10.2014 14:03

Miten voisin hyötyä foorumista ammatillisesti?
Voin kyllä selostaakin, mutta miten ajattelet?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 16.10.2014 14:17

Syytteisiin (tai väitteisiin) asiaan lähes olemattomasti liittyvillä vastasyytöksillä vastaaminen on minusta asiatonta, ellei peräti trollaamista tms.

___
typo 17.10.14 7:51
Viimeksi muokannut Kahvi päivämäärä 17.10.2014 07:51, muokattu yhteensä 1 kerran
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 16.10.2014 14:20

trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.

Ei täällä ole ollut mitään meuhausta sillä aikaa, kun olet ollut poissa, ainoastaan vilkasta ja osin ohi ketjun aiheen menevää keskustelua. On ollut jokseenkin vilkas keskustelu aiheesta "päännollaus ilman vai kera päihteiden". Sääli, että et ollut mukana, mutta voithan jälkeenpäinkin lukea.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.10.2014 14:22

trisse kirjoitti:Psykopaologian kannattaisi harkita asioita suuremmassa mittakaavassakin. Kyllähän te ihan julmetun meuhauksen tänne onnistuitte saamaan aikaan vaikka minä olin jo bännillä niin etten yhtään usko sen ratkaisevan yhtään mitään.

Meuhkaus näyttää nätimmältä ja on olevinaan hienostuneempaa ilman siivottomina pidettyjä sanoja.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 14:25

Kahvi kirjoitti:Syytteisiin (tai väitteisiin) asiaan lähes olemattomasti liittyvillä vastasyytöksillä vastaaminen pn minusta asiatonta, ellei peräti trollaamista tms.

Sinun hanakkuuteesi osallistua tähänkin keskusteluun on oleellisesti vaikuttamassa se, että sen kohteena ja altavastaajana olen minä.

Jos sinulla oikeasti olisi halu tai pyrkimys lopettaa tämänkaltainen keskustelu, sinä et innosta puhisten ryntäisi paikalle aina kun sinulla on mahdollisuus käydä minun kimppuuni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 14:26

Mirri kirjoitti:

Meuhkaus näyttää nätimmältä ja on olevinaan hienostuneempaa ilman siivottomina pidettyjä sanoja.

Meuhkaushan nimenomaan on siivottomia sanoja ja asiatonta käytöstä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 14:31

trisse kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:

Ei täällä ole ollut mitään meuhausta sillä aikaa, kun olet ollut poissa, ainoastaan vilkasta ja osin ohi ketjun aiheen menevää keskustelua. On ollut jokseenkin vilkas keskustelu aiheesta "päännollaus ilman vai kera päihteiden". Sääli, että et ollut mukana, mutta voithan jälkeenpäinkin lukea.

Miksiköhän Kyllästynyt itkee kovasti siitä kuinka häntä kiusataan niin tässä ketjussa jos kyse on ollut pelkästä reipashenkisestä alkoholinkäytön vähennyksen ketjusta? Vai eikö Kyllästynyt haluaisi itse millään vähentää?

Lukisit ketjun ennenkuin alat kylvää ajatuksiasi helminä sijoille.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.10.2014 14:49

Missä kohden Kyllästynyt on tässä joutunut kiusatuksi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2014 15:10

trisse kirjoitti:Olen lukenut ketjun. Minusta Kyllästynyt itkee aiheesta sitä että on tullut ketjussa kiusatuksi...

En ole itkenyt mitään enkä väittänyt tulleeni kiusatuksi.

Viestissäni Helmenkalastajalle totean, että perättömien väitteiden esittäminen jostakusta on kiusaamista ja että Helmenkalastaja viestissä sellainen on.
On ylitulkintaa väittää minun itkeneen ja/tai olisin kyseisessä viestissä ilmoittanut joutuneeni kiusatuksi.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet