irmeli kirjoitti:Mie voin vartioida foorumia sen aikaan mutta kello 16.30 jatkuu erotukset, joten tule siihen mennessä takasin.
Jos mie nukahdan, vartioi sie Trisse.
Psykopatologia kirjoitti:Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.
Lähden nyt salille muutamaksi tunniksi.

Mirri kirjoitti:Kaapo, miksi heittäydyit tyhmäksi? Vai pitäisiköhän sanoa: aloit leikkiä tyhmää.

Mirri kirjoitti:Kaapo kysyy: "Kenellekköhän tuo Luukkosen komentti oli?".
Psykopatologia vastaa Kaapon kysymykseen: "Trisselle. - Voisin ruveta sinulekin paremmin vastataamaan, ettet olisi tuollainen runkkari-homo, jolla järki kasvaa perseestä.".
Kaapo ryhtyy leikkimään tyhmää välttääkseen ottamasta vastaan hänelle suunnattua epämiellyttävän tuntuista vastausta. Näin minun tulkintani mukaan.
irmeli kirjoitti:Mitäs se Mirri leikkisi, jos haukuttaisiin esim. vitun huoraksi?

irmeli kirjoitti:Minusta Psykopatogia antoi nyt mallin miten voimme toisiamme puhutella täällä, saatanan runkkariakka.

trisse kirjoitti:... Blogijahtaaminen ja suomi24 synnyttivät itseaiheuttamaasi kiusaamista josta syytit minua...
trisse kirjoitti:... Koska aloit saada merkitystä vasta 2006 niin en muista missä merkeissä alun perin törmäsimme toisiimme ja mistä riita alkoi...
trisse kirjoitti:... Ellei niin lopetetaanko tämä tähän kun olemme kaikki neljä - sinä, minä, kis ja sateentekijä - saaneet mielemme pahoitetuksi? Voidaan jatkaakin mutta aletaan käydä vuorosanoja jotka on jo tarkalleen tälläisinä käyty läpi erinäisiä kertoja aiemminkin.
trisse kirjoitti:Kuten tästä näkee niin ei Kyllästyneen kaikki riidat kyllä minun vikani ole. Kaapokin tuli palstalle tietämättä mistään mitään ja heti ovat Kyllästyneen kanssa toistensa kurkussa kiinni. Aiemmin Kyllästynyt yritti väittää että kaikki on minun vikani mutta tulos on ihan sama uusilla.
Mirri kirjoitti:irmeli kirjoitti:Minusta Psykopatogia antoi nyt mallin miten voimme toisiamme puhutella täällä, saatanan runkkariakka.
Mallioppiminen on tyypillistä lapsille, ei aikuisille. Aikuisilla toimii harkintakyky ja myös tilannetaju: mietitään itse oman pään sisällä mitä kaikkea kannattaa omaksua ja mitä ei.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa