Kyllästynyt kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:... En ole pyrkinyt ketään opettamaan, kuvittelin, että lainaus olisi mielenkiintoista, koska itselleni siinä artikkelissa oli paljon uutta...
Sinähän pyrit koko ajan valistamaan ja opettamaan. Esimerkiksi listasi Suomen presidenteistä näyttää ainakin minun silmiini kovastikin opettamiselta - eikä se suinkaan ole ollut ainoa opetustuokio jonka sinä olet meille tarjonnut.
Minun mielestäni on toisten ihmisten älyn aliarvioimista esimerkiksi olettaa, että he eivät tiedä ettei lyijykynien väriaine ole lyijyä.
Siinä sivussa jää sinulta täysin huomaamatta oma suhtautumisesti kanssakirjoittajiin.
Anteeksi nyt vaan, mutta olet väitteilläsi onnistunut useamman kerran pahoittamaan mieleni.Onko se täällä kirjoittelun pääasiallisin tarkoitus?
Miksi sinun pitää jatkuvasti puuttua toisten kirjoiustyyliin? Esimerkiksi luettelo presidenteistämme
sopii mielestäni oikein hyvin siihen PP.n laittamiin karrlkatyyreihin jatkoksi sekä lisäys niinhin Niinistön karrikatyyri myöskin.
Jos nyt vaan antaisit jokaisen ihan itse päättää mitä täällä kirjoittaa. Kiitos.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 20.08.2016 21:46, muokattu yhteensä 1 kerran