kiss kirjoitti:HK:
"Tarkoitan, että kun Psykopatologia näkee asioiden menevän tuolle "tuhon tielle", hän voisi toimia ennen kuin homma leviää käsiin."
Sanon seuraavaa:Trisin isä on alkoholisti ja Tris tarviaa Luukkosta isäksi(oma luuloni, olen tarkkaillut)
Tris tarviaa kaiken huomion ja ohjauksen suoraan, Luukkosen mielestäni olisi hyväksyttävä se, että Tris tarviaa niinpaljon enemmän huomiota ja neuvoja ja kanssakäymistä Pertin kanssa, että kokee Kyllästyneen olevan tiellä ja haukkuu hänet , saadakseen Pertin reagoimaan itseensä.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:... Muista kuitenkin, että perättömien väitteiden esittäminen on kiusaamista - ja niitä sinun viestisi sisältää.
... Täsmentäisitkö? Mikä viestissäni oli perätön väite?
Ketä on kiusattu ja että olen itse sen aiheuttanut.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä valitset liittää ne sinuun kohdistettujen loukkausten yms. arkistoon, josta ne ovat helposti otettavissa esille tarpeen tullen...
Eikä pidä paikkaansa tuokaan.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:22:19
Minusta Kyllästyneen viesti on yksiselitteinen mutta ei tarkka.
Mitä viestiä tarkoitat?
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:22:19
Minusta Kyllästyneen viesti on yksiselitteinen mutta ei tarkka.
Mitä viestiä tarkoitat?
Jill & saara.
23:17
Jillin en ole huomannut kohdistaneen vihaa kehenkään, ja saaran käytöstä ei voi rinnastaa kiusaamiseen.
Pelkkä kirjoittajan epämiellyttävyys/vittumaisuus ei ole kiusaamista.
SADE kirjoitti:Lisään vielä edelliseen viestiini. Minusta Kyllästynyt on sisäisesti kaunis. Siitä päätellen mitä olen netissä nähnyt.
On hän tästä huolimatta minuakin välillä ärsyttänyt, varsinkin Tukiasemalla ja jos jaksaisin, niin varmasti voisin
käydä hänen kanssaan kiivaan keskustelun esim. feministeistä. Ei nämä asiat siltin muuta perusnäkemystäni
Kyllästyneestä.
Psykopatologia kirjoitti:SADE kirjoitti:Lisään vielä edelliseen viestiini. Minusta Kyllästynyt on sisäisesti kaunis. Siitä päätellen mitä olen netissä nähnyt.
On hän tästä huolimatta minuakin välillä ärsyttänyt, varsinkin Tukiasemalla ja jos jaksaisin, niin varmasti voisin
käydä hänen kanssaan kiivaan keskustelun esim. feministeistä. Ei nämä asiat siltin muuta perusnäkemystäni
Kyllästyneestä.
Itse näkisi mitään kaunista siinä, jos joku on täällä pelleilemässä muiden kustannuksella.
Psykopatologia kirjoitti:SADE kirjoitti:Lisään vielä edelliseen viestiini. Minusta Kyllästynyt on sisäisesti kaunis. Siitä päätellen mitä olen netissä nähnyt.
Kyllästyneestä.
Itse näkisi mitään kaunista siinä, jos joku on täällä pelleilemässä muiden kustannuksella.
Kyllästynyt kirjoitti:Muinoin oli allekirjoitukseni: Sisäinen kauneuteni näkyy vasta ruumiinavauksessa.
Ehdotan, että lopetamme Miss Suoli -kilpailun tähän.
SADE kirjoitti:En todellakaan halua vähätellä tai aliarvioida Kyllästyneen tuntemuksia, mutta minulle on jo kauan, kauan sitten tullut tunne, että Kyllästynyt "pitää hauskaa" meidän kustannuksella. Hän on kekseliäs ja todellakin, löytää ihan uudenlaisia piirteitä asioista.
Otan Kyllästyneen "kiusaamiset" (huom! en koe niitä itse kiusaamisiksi) vain hänen tapanaan kuluttaa aikaa ja huvitella meidän muiden kustannuksella.
Kahvi kirjoitti:Jos näin ajatellaan, niin Kyllästynyttä voisi ehkä sanoa trolliksi...
Kahvi kirjoitti:... Tätä ajatuskulkua jatkaen voisi todeta, että hän on oikein erinomainen trolli, koska saa kerta toisensa jälkeen porukan trollattua mukaan hyvin kiihkeisiin keskusteluihin...
Kahvi kirjoitti:... Vakavemmin puhuen tilanne vaikuttaisi siltä, että Kyllästynyt koittaa tuoda esiin oman asemansa kiusaamisen uhrina (mikä on totta, tai ainakin vähintään on ollut totta), ja muut koittavat toitottaa hänelle, että hänen käytöksensä on kiusaamista tms. Siis se kuuluisa aita-aidan seipäät -tilanne...
Kahvi kirjoitti:... On kyllä mahdollista, että on samanaikaisesti kiusaamisen uhri, että myöskin kiusaaja. Tai ainakin niin, että käytös näyttää muiden silmissä täyttävän kiusaamisen tunnusmerkistön...
Kahvi kirjoitti:... Itse en pidä asiattomien ilmaisujen käyttämistä varmana tunnusmerkkinä kiusaamisesta...
Kahvi kirjoitti:... Samalla myös täysin asiallisin sanankääntein kirjoitettu viesti voi olla kiusaamista...
Kahvi kirjoitti:... Oleellista kiusaamisessa lienee sekä toistuva että tarkoitushakuinen vastapuolen satuttaminen ja/tai tämän (ihmisarvon) alentaminen, eikä ilmaisun pintapuolinen "siisteys".
Kahvi kirjoitti:... Oleellista kiusaamisessa lienee sekä toistuva että tarkoitushakuinen vastapuolen satuttaminen ja/tai tämän (ihmisarvon) alentaminen, eikä ilmaisun pintapuolinen "siisteys".
trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ja miksi Tristan viimeksikin ryhtyi minua huorittelemaan? Ehkä hänellä a) kävi aika pitkäksi tai b) hän halusi huomiota Psykopatologialta - tai c) kumpaakin.
No, saihan hän huomiota niin Psykopatologialta kuin muiltakin, mutta minä kuitenkin olen se jota huoriteltiin, vaikka kukaan ei näytä pitävän sitä edes mainitsemisen arvoisena tekona vaan pikemminkin jonkinlaisena vitsinä. Minua siis huoriteltiin ja käytettiin välineenä huomion hankkimiseen, ja minun kustannuksellani Tristan sitten saikin haluamansa. Entä mitä minä sain? Helvetinmoisen vitutuksen siitä, että minua voi ja saa nimitellä ja kiusata miten kutakin sattuu huvittamaan, eikä siitä seuraa kiusaajalle oikeastaan yhtään mitään; vaivainen neljän päivän banni - mutta minulle syytöksiä siitä, että minä kiusaan ja olen, voi voi, epäystävällinen.
Purin jotain työpaikkastressiä. Nollasin päätäni vihastumalla perjantaina. Olen pahoillani puolestasi ja pahoillani että käytin sinua välineenä. Kukaan ei täällä tunnu huomioivan Luukkosen vastuuta näistä tilanteista. Hän yhä uudelleen provosoi minua eikä suostu vastaamaan tai puhumaan kanssani. Päätös ottaa Kyllästynyt modeksi oli ilmeisen epäonnistunut sillä se tuki valtasuhde-eroavaisuuksia liiaksi ja antoi kuvan että Luukkonen hyväksyy kaiken Kyllästyneen tekemän vaikkei ehkä hyväksykään. Ja Luukkonen on moneen kertaan sanonut ettei hän pidä näitä nettiryhmään kirjoitettuja asioita syinä kenenkään huonoon vointiin joten hän ei huomioi näitä asioita täällä koska ei pidä näitä tärkeinä. Luukkonen pystyisi rikkomaan syntynyitä kuvioita jos paneutuisi asiaan mutta häntä ei kiinnosta.
trisse kirjoitti:Purin jotain työpaikkastressiä. Nollasin päätäni vihastumalla perjantaina. Olen pahoillani puolestasi ja pahoillani että käytin sinua välineenä...
trisse kirjoitti:... Päätös ottaa Kyllästynyt modeksi oli ilmeisen epäonnistunut...
trisse kirjoitti:... Päätös ottaa Kyllästynyt modeksi oli ilmeisen epäonnistunut sillä se tuki valtasuhde-eroavaisuuksia liiaksi ja antoi kuvan että Luukkonen hyväksyy kaiken Kyllästyneen tekemän vaikkei ehkä hyväksykään...
trisse kirjoitti:... Ja Luukkonen on moneen kertaan sanonut ettei hän pidä näitä nettiryhmään kirjoitettuja asioita syinä kenenkään huonoon vointiin joten hän ei huomioi näitä asioita täällä koska ei pidä näitä tärkeinä...
Kahvi kirjoitti:Tukiasema.netin (2007->) aikaisiin tapahtumiin ei liene syytä palata, koska ko. kahdenväliset (Kahvi-Kyllästynyt) asiat on case closed -tilassa ja varsinkin kun ne eivät liity oikein kait mitenkään suoraan nyt käsiteltäviin asioihin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa