Rane kirjoitti:Onko rajaton avoimuus omien läheisten asioista netissä hyvä, sitä en tiedä.
Sateentekijä kirjoitti:Kriisipuhelin pelsti eilisen, myös tänään on tuntunut paremmalta. Jutttelenhan toki esim. poikani kanssa puhelimessa paljon, mutten voi omia ongelmiani hänen päälleen kaataa. Päin vastoin, minun pitäisi häntä tukea . Hän kyllä ymmärtää, etten kaikin ajoin jaksa.
Kerroin, että soitin kriisipuhelimeen ja hän oli siitä ilahtunut.

Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kriisipuhelin pelsti eilisen, myös tänään on tuntunut paremmalta. Jutttelenhan toki esim. poikani kanssa puhelimessa paljon, mutten voi omia ongelmiani hänen päälleen kaataa. Päin vastoin, minun pitäisi häntä tukea . Hän kyllä ymmärtää, etten kaikin ajoin jaksa.
Tämä viestisi synnytti ajatuksia, joista kirjoitin. Ihan vertaistukihengessä oli tarkoitus, mutta taisi mennä pieleen.
Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Kriisipuhelin pelsti eilisen, myös tänään on tuntunut paremmalta. Jutttelenhan toki esim. poikani kanssa puhelimessa paljon, mutten voi omia ongelmiani hänen päälleen kaataa. Päin vastoin, minun pitäisi häntä tukea . Hän kyllä ymmärtää, etten kaikin ajoin jaksa.
Tämä viestisi synnytti ajatuksia, joista kirjoitin. Ihan vertaistukihengessä oli tarkoitus, mutta taisi mennä pieleen.
Mirri .Niin taisi tehdä. Ehkä tuo viesti antoi väärän kuvan väleistämme. Selitinkin tuossa sitten asiaa vähän tarkemmin.
Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:---
Oletko huomannut Mirri että olet hyvin kärkkäästi huomauttelemassa jos joku äiti antaa aikaansa tai rahaansa lapselleen?
---
En ole huomannut.
trisse kirjoitti:Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:---
Oletko huomannut Mirri että olet hyvin kärkkäästi huomauttelemassa jos joku äiti antaa aikaansa tai rahaansa lapselleen?
---
En ole huomannut.
Kiinnitä siinä tapauksessa asiaan huomiota. Minun päiväkirjaani et myöskään ole tervetullut sanomaan ettei äitini saisi antaa minulle hammasremonttiin rahaa, ettei hän saisi käydä täällä, ettemme saisi säännöllisesti soitella ja olisi kokolailla parasta jos katkaisisimme välimme kokonaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa