Kyllästynyt kirjoitti:Tässä kohtaa haluan kysyä muiltakin lukijoilta:
Onko kukaan teistä nähnyt minun viestissäni lukeneen "haista paska"?
Sateentekijä kirjoitti:Minä nyt muutan tämän ketjun otsakkeen, koska tämä on täysin lipsunut alkuperäisestä aiheestaan. Ketju olkoon tästedes syyttelyn tärkeys. Kiitos ketjun pilaajille!
Kissi ei ole kyse siitä onko minut huomattu vai ei vaan siitä miten epäkohteliasta on sotkea ketjuja omien erimielisyyksien takia. Tai tulla tänne niitä selvittelemään.Kissi kirjoitti:no hei hei touhutäti, kyllä sinut on huomattu jo.
trisse kirjoitti:Miksiköhän mulla on tälläinen laiminlyöty ja turvaton olo jo päiväkausia putkeen? Kuitenkin nyt on kolmas ilta alkoa joten jos se siitä johtuu niin joskus viikon kuluttua luulisi näkyvän tuloksia. En tajua mistä tää olo tulee...
.Kissi kirjoitti:siinä kun rouskuttelet pähkinöitä suussa ja päässä, niin ratkaiseppa tämä. Minulle on todennäköistä, että muistin lukemani haista paska jutun väärin, siinä kai lukikin älä puhu paskaa ja kaikenhuipuksi olin varma siitä, että kyllästynyt vaihtoi tekstin. Miten nyt pitäisi toimia, kysyy ystävä pulassa?
.Kissi kirjoitti:trisse kirjoitti:Miksiköhän mulla on tälläinen laiminlyöty ja turvaton olo jo päiväkausia putkeen? Kuitenkin nyt on kolmas ilta alkoa joten jos se siitä johtuu niin joskus viikon kuluttua luulisi näkyvän tuloksia. En tajua mistä tää olo tulee...
Siis koetko turvattomuutta palstalla, vai ihan siviilissä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa