Kaapo kirjoitti:trisse kirjoitti:Kyllästynyt oli ihan asiallinen. Sinä heitit vittu-linjalle. Kellä olisi niin huono itsearvostus että vastaisi kysymykseesi solvauksen jälkeen? Korkeintaan minulla ehkä..
EI ollut asiallinen. Vanhat ja väärät perustelut heitti peliin...
trisse kirjoitti:Ei taida Kaapo oikein kestää erimielisyyksiä? Kaikki on hälle virheellistä, väärää, perseennuolentaa ja salattua pilkkaa. Voisiko se olla mahdollista että sinä itse olet yksinkertaisesti väärässä? Ei ole mitään salaliittoa tai perseennuolentaa vaan narsismisi ja omakuvasi on vääristynyttä. Mitä haet meistä? Mikset lähde paikkaan parempaa jossa saisit ansaitsemaasi ihailua?
Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.
Kuka sinua on nyt solvannut? Minä puhuin sovinnosta.
Sinä hyökkäsit kimppuuni ensimmäisestä päivästä lähtien ja siitä juontaa koko paska.
En myöskään KOSKAAN ole valittanut ettet keskustele kanssani. Päinvastoin, varsinainen häntäkärpänen olet ollut.
Kaapo kirjoitti:- -
Minua on entisen työni takia testattu erilaisilla psykotesteilla ristiin rastiin. Tiedän kyllä mikä olen. Narsismi ei ole ongelmani eikä mikään muukaan MT ongelma.
Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni sinun Kaapo olisi syytä ymmärtää, ettei kannata ensin solvata jotakuta - ja sitten valittaa kun kyseinen henkilö halua tai viitsi kanssasi keskustella.
Kuka sinua on nyt solvannut? Minä puhuin sovinnosta.
Sinä hyökkäsit kimppuuni ensimmäisestä päivästä lähtien ja siitä juontaa koko paska.
En myöskään KOSKAAN ole valittanut ettet keskustele kanssani. Päinvastoin, varsinainen häntäkärpänen olet ollut.
Kaapo kirjoitti:Olin väärässä, sama kusipää kuin ennenkin.
Kaapo kirjoitti:Noniin sieltä se vanha kotko taas herää.
Vittu, missä on userhide!
Mielestäni sinä Kyllästynyt ja Hilppa olette palstan järjestelmällisiä kiusaajia.
Hilppa on ovelampi ja manipuloiva. Sinä taas pahansuopa akka joka pyrkii ihmisten vahingoittamiseen.
Valitsette aina jonkun kohteen ja yritätte savustaa.
Jatkan taatusti nimittelyä silloin kun se tuntuu sopivalta.
Bannit minulle voi toki antaa enkä jatkossakaan aio poistaa ainuttakaan viestiäni.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa