Syyttelyn tärkeys

Re: Koskettamisen tärkeys

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 21:26

En lähde mukaan tuohon, kun muutat asioita mieleiseksesi. Jos Tris tukiasemalla jotain sinulle sanoikin, sinä aloit tällä palstalla oikein tosi julman painostuksen Tristania ja hänen valintojaan vastaan. Yleis asia oli se, että mielestäsi Tristan oli luuseri, joka eli ansaitsemattomasti yhteiskunnan varoja tuhlaten ja oli muutenkin mielestäsi lähes sosiaalipummi ja alkoholisti ja narkki. Tuollaista toista alentavaa tekstiä latelit vuosia Trisille. Se hieman väheni sen jälkeen, kun Tris hyppäs ikkunasta sinun ajettua hänet hulluden partaalle eräänä yönä. Tuntuu siltä, että aiot taas alkaa osoittelemaan Tristanin kelpaamattomuutta mihinkään. Lopeta tuollainen asioiden kierittely ja pyörittely, etkö tajua kuinka pahaa se saa aikaan Trisin itsetuntoon.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:30

Et tietenkään "lähde mukaan", koska silloinhan sinun syytöksesi ja väitteesi voitaisiin todeta perättömiksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 21:31

Sateentekijä kirjoitti:Mitä halvatun tekemistä tristanin toimistotyöllä on kosketus- ketjun kanssa?

Keskustelujen aiheet vaihtuvat. Älä nyt helvetissä jaksa koko ajan vinkua ketjusi kuolemaakin pahemmasta kohtalosta. Tässä puhutaan mistä nyt puhutaan. Kestä se kuin nainen!
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 21:32

Kyllästynyt kirjoitti:Et tietenkään "lähde mukaan", koska silloinhan sinun syytöksesi ja väitteesi voitaisiin todeta perättömiksi.

Mitä tarkoitat?
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 21:38

Rauhoitutaan vähän.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 21:41

Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:43

.Kissi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Et tietenkään "lähde mukaan", koska silloinhan sinun syytöksesi ja väitteesi voitaisiin todeta perättömiksi.

Mitä tarkoitat?

Sitä mitä sanoin: että sinun syytöksesi siitä, että minä olen painostanut Tristanin yrittämään itsemurhaa on perätön väite.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 21:44

.Kissi kirjoitti:Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.

Kissin käytös edustaa aitoa Tukiaseman "Kivellä päähän - ja sitten karkuun" -tyyliä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.10.2016 21:51

Mirri kirjoitti:Millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?

Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 21:55

Kyllästynyt kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Joo, sopii, en jaksakkaan Kyllästyneen, asioiden erillaisiksi pyörittämistä lukea.

Kissin käytös edustaa aitoa Tukiaseman "Kivellä päähän - ja sitten karkuun" -tyyliä.

Eikö "mummoa potkitaan"?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 22:02

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Eikö "mummoa potkitaan"?

Ihan sama miten vääntelet. Teidän - sinun ja PP:n - vääntelyihin ei kukaan usko. Jos kaksi ihmistä on yhtä mieltä ja kaikki muut toista niin voidaan miettiä ketkä ovat oikeassa. Siinä ei mummot lumessa auta taikka kivet sydämessä, potkukelkat, mitkä vaan. Pölöpölöt.

Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 22:03

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
Tässä ketjussahan ne ovat näkyvillä!

Seuraavat Kaapon/Gabrielin kirjoittamat viestit olivat hyvin päällekäyviä seksialoituksia, mutta ne on palstalta (hyvästä syystä) poistettu.

Pitänee paikkansa, että minä olin ensimmäinen joka Gabrielin/Kaapon seksiketjuja kommentoi, mutta en ole hänen "palleissaan" roikkunut, Kaapo vain pillastui siitä, ettei hänen seksialoituksistaan innostuttu.

Lisäksi on ollut Kaapon aloittama ketju Kiven Seitsemästä veljeksestä, johon Kaapo pyysi ihmisiä osallistumaan.
Minäkin osallistuin; sanoin, että Seitsemän veljestä on jo niin perusteellisesti analysoitu, etten näe pointtia ryhtyä kaluamaan samaa luuta, jonka niin monet ovat jo tehneet varsin hyvin ja perusteellisesti.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 22:06

trisse kirjoitti:... Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.

Ei kahden kirjoittajan mielipide ole mikään perustelu; paska pysyy paskana, levittipä sitä kuinka usea tahansa.

Varsin sopivasti ryhtyi Kis ensin arvostelemaan - ja sitten "arvostamaan".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 22:07

Jumalauta Kyllästynyt, sinäkin sanoit minulle : haista paska. Siis jumalauta sun kanssasi, tiedän etten osaa niin kierosti kirjoittaa, että pystysisin vastaamaan kaikkeen siihen pyöritykseen, mihin sinun kanssasi joutuu. Mutta mitä sinulla on nyt sanottavaa, niin sano se tai ole hiljaa, jos et halua jatkaa.
Katla

ViestiKirjoittaja Hilppa » 11.10.2016 22:09

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, kysyn uudelleen: millaisia sinun ensimmäiset kommenttisi Kaapolle/Gabrielille olivat, mitä sanoit hänelle?
- -
Pitänee paikkansa, että minä olin ensimmäinen joka Gabrielin/Kaapon seksiketjuja kommentoi, mutta en ole hänen "palleissaan" roikkunut, Kaapo vain pillastui siitä, ettei hänen seksialoituksistaan innostuttu...

Minä taisin olla alussa se, joka sanoi idiootiksi tms., kun aloitti "Panisitko..."- ketjun.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 11.10.2016 22:12

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:... Kis arvosti pyyntöäni olla viemättä keskustelua tuohon suuntaan. Eikä lähtenyt minnekään sinua karkuun.

Ei kahden kirjoittajan mielipide ole mikään perustelu; paska pysyy paskana, levittipä sitä kuinka usea tahansa.

Tuopa arroganttia. Ilmeisesti itse et ikinä levitä paskaa ja sinä ja PP kuulutte korkeampaan rotuun kuin muut. Totta sekin. Ja sen rodun nimi on "moderaattorit". Missään muualla sinä et paskaasi saakaan levittää...
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 22:13

.Kissi kirjoitti:Jumalauta Kyllästynyt, sinäkin sanoit minulle : haista paska. Siis jumalauta sun kanssasi, tiedän etten osaa niin kierosti kirjoittaa, että pystysisin vastaamaan kaikkeen siihen pyöritykseen, mihin sinun kanssasi joutuu. Mutta mitä sinulla on nyt sanottavaa, niin sano se tai ole hiljaa, jos et halua jatkaa.

Sinä Kis olet aiemminkin levittänyt minusta/minuun liittyen väitteitä jotka tarkemmassa tarkastelussa ovat osoittautuneet vääriksi ja perättömiksi.

Silloinkin olet käyttänyt samaa menetelmää; heität väitteen/syytöksen, ja sitten kieltäydyt väitteistäsi keskustelemasta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Katla » 11.10.2016 22:15

Kysyn ny viimeisen kerran, anna tulla ne asiat, jotka olen sinulle sanonut ja joihin haluat vastauksen.
Katla

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 22:16

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Tuopa arroganttia. Ilmeisesti itse et ikinä levitä paskaa ja sinä ja PP kuulutte korkeampaan rotuun kuin muut. Totta sekin. Ja sen rodun nimi on "moderaattorit". Missään muualla sinä et paskaasi saakaan levittää...

Sinun väitteesi "korkeammasta rodusta" on vailla perusteita.

Ja vaikka en kirjoitakaan missään muualla, se ei merkitsi sitä, etten minä saisi kirjoittaa muuallakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.10.2016 22:17

.Kissi kirjoitti:Kysyn ny viimeisen kerran, anna tulla ne asiat, jotka olen sinulle sanonut ja joihin haluat vastauksen.

En minä sinulta mihinkään kysymykseen vastauksia kaipaa, vaan perusteluja esittämillesi syytöksille ja väitteille.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet