Sateentekijä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Halusin kai muistuttaa muita siitä että heistäkin olet rasittava. Ja kostaa eilisiä.
Se, että jäit hautomaan eilisiä ,osoittaa ainoastaan, että olin siinä(kin) oikeassa. Sinulle pitäisi sanoa noita asioita useamminkin ja useamman,jotta tajuaisit kuinka naurettavaa tuommoinen käytös täällä on, tyypiltä joka ei vuosikausiin ole tehnyt muuta kuin valittanut sitä, ettei kukaan tule kiskomaan kotisohvalta töihin tai pudottele rahaa postiluukusta ilman, että sinun itsesi tarvitsee vaivautua itse tekemään mitään muuta kuin valittamaan kaiken epäoikeudenmukaisuutta,
Se ei ole persoonallisuushäiriötä, se on laiskuutta.
Tiedätkö. Tuolla on ihan oma nimikin. Se on piittaamattomuus muista. Sinä elät kuvitelmissa, että muut ovat täällä sinua varten. Se nyt ei vaan mene ihan noin- Minä kerroin sinulle,mitä olen itse tehnyt, päästäkseni siihen, mitä minulla nyt on. Jos se on mielestäsi manipulointia, on yksinomaan surullista, että sinulta puuttuu arvostelukyky täysin tässäkin asiassa.
Taitaa tuo Sateentekijän viesti olla ryöpytystä; tai ainakin sitä millaiseksi minä ymmärrän sanan ryöpytys.
Olet ymmärtänyt täysin oikein. Ryöpytystä sen on tarkoitus ollakin. En ole niiä tyyppejä jotka jäävät sormi suussa itkemään kuultuaan loukkauksia. Miksi edes pitäisi?
trisse kirjoitti:Jatkaisin mielelläni muttet oikein sanonut mitään uutta mihin olisi mitään sanottavaa. Itse olet kertonut noista itsemurhayrityksistäsi jne. eilen joten en minä niitä keksinyt. Tuskin olen myöskään Suomessa ihan ainoa joka kokee ettei sairaanhoitajuus ja yhden lapsen kasvatus ole mitään epätavainomaista.
trisse kirjoitti:Mikä kumma minussa sinua nyt ärsyttää? Olen jotenkin aika ihmeissäni koska olen taannoin joskus ollut ikävä sinua kohtaan mutta silloin ainakaan et tuntunut erityisesti ottaneen hampaankoloon mitään.
trisse kirjoitti:Mikä kumma minussa sinua nyt ärsyttää? Olen jotenkin aika ihmeissäni koska olen taannoin joskus ollut ikävä sinua kohtaan mutta silloin ainakaan et tuntunut erityisesti ottaneen hampaankoloon mitään.
Kirjoittaja trisse » 10 Elo 2016, 23:23
Toki mutta jos vastaat väärään viestiin ja puhut jostain hämmästymisestä ja muusta niin sotket tilannetta kun vastaat viestiin joka ei ollut sinulle. Minä esitin argumentteja - sinä nimittelit. Ero saattaa tälläisellä palstalla olla hiuksenhieno mutta se on havaittavissa. Jos kutsut minua typeräksi perustelematta niin kaikki mitä teet on nimittely.
Sateentekijä kirjoitti:trisse kirjoitti:Jatkaisin mielelläni muttet oikein sanonut mitään uutta mihin olisi mitään sanottavaa. Itse olet kertonut noista itsemurhayrityksistäsi jne. eilen joten en minä niitä keksinyt. Tuskin olen myöskään Suomessa ihan ainoa joka kokee ettei sairaanhoitajuus ja yhden lapsen kasvatus ole mitään epätavainomaista.
Minä olen täysin tyytyväinen siihen, mitä olen elämässäni saanut. Monella ei ole asiat näin hyvin. Sinun kateelliset ajatuksesi eivät sitä tosiasiaa muuta.
Trisse kirjoitti:
Väitätkö että minä olen yrittänyt tulla raskaaksi ja pyrkiä sairaanhoitajakouluun mutten ole onnistunut?
Sateentekijä kirjoitti:Trisse kirjoitti:
Väitätkö että minä olen yrittänyt tulla raskaaksi ja pyrkiä sairaanhoitajakouluun mutten ole onnistunut?
Ero onkin siinä, että minä olen tehnyt ne molemmat, sinä et käsittääkseni kumpaakaan.
Sateentekijä kirjoitti:Mitä sinä olet saanut aikaan, muuta kuin "persoonallisuushäiriön" jota voit syyttää kaikesta mitä et kykene suorittamaan loppuun tai edes aloittamaan? Persoonallisuushäiriön taakse on helppo piiloutua kun ei viitsi tehdä mitään.
Minulle on täysin merkityksetöntä vaikka olisit saanut kymmenen yliopistopaikkaa, kun et mitään niistä ole pystynyt hyödyntämään.
Trisse kirjoitti:
Kyllä minä olen niitä hyödyntänyt omiksi tarpeikseni. Luulen että se on sinulle yksi hailee olenko minä entinen yliopisto-opiskelija, lähihoitaja vaiko CIA:n agentti. Pohjaan väitteen sille miten tuuvea olet kohdellut. Sinä et kestä itseesi suunnattua kritiikkiä. Se on pääpointti tässä eikä ammatillinen taustani.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa