Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:41

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!

MINÄKÖ TÄÄLLÄ OLEN SAIRAS??

Sinä aloitit ketjun ja halusit mielipiteitä avatarestasi. Miksi kyselet, jos et halua vastauksia.

Kysymys (edelleen) ei ole siitä että olet vastannut, vaan siitä että vastauksesi ovat olleet selvästi mala fide -henkisiä.

Voi hyvä helvetti sentään... Sinä linkität viesteihisi "Vittu mitä paskaa" -herjauksia. Minulle tarjotaan lippua Timbuktiin ja syytetään harhaisuudesta sekä vittuillaan lääkereseptien uusimisen tarpeesta - mutta noista sinä et näytä mitään "mala fide" -henkisyyttä löytävän...

Tekopyhää tuo sinun huolesi palstalla olevista "mala fide" -viesteistä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.04.2014 12:49

Tekopyhyyden yms. vaikutelma tulee osin siitä, että itse viestität totaalista syyttömyyttäsi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 12:55

Psykopatologia kirjoitti:Tekopyhyyden yms. vaikutelma tulee osin siitä, että itse viestität totaalista syyttömyyttäsi.

En tiedä onko tuo tarkoitettu Kahville vai minulle, mutta jos minulle, voin vain todeta, etten ole syyllistynyt ainoaankaan asiattoman viestin kirjoittamiseen.

Ja jos oletetaan, että minun pitäisi olla ystävällinen jollekin joka on solvannut, herjannut, kiusannut ja rääkännyt minua vuosia - ja vielä kehdannut ilkkua kuinka hauskaa hänellä on minua kiusatessaan ollut - oletus ja odotus on turhaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:31

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Kysymys (edelleen) ei ole siitä että olet vastannut, vaan siitä että vastauksesi ovat olleet selvästi mala fide -henkisiä.

Voi hyvä helvetti sentään... Sinä linkität viesteihisi "Vittu mitä paskaa" -herjauksia. Minulle tarjotaan lippua Timbuktiin ja syytetään harhaisuudesta sekä vittuillaan lääkereseptien uusimisen tarpeesta - mutta noista sinä et näytä mitään "mala fide" -henkisyyttä löytävän...

Paskan puhumisen sanominen paskan puhumiseksi ei ole sinun itsesikään mielestä herjaamista tms.

En valitettavasti ehdi/pysty puuttumaan jokaiseen asiattomaan viestiin täällä, käsittääkseni Ylläpitäjän/Moderaattorien tulisi ns "viran puolesta" puuttua noihin (ei meidän rivipalstalaisten) - jostain syystä nyt kuitenkin jätät huomiotta mm sen, että olen tehnyt ilmoituksia päiväkirjaasi kirjoitetuista asiattomuuksista ja todennut myös Trissen toiminnan hyvin selväsanaisesti asiattomaksi.

Kyllästyneen viestit ovat Trisseä kohtaan olleet selvästi mala fide -henkisiä, oli se sitten taholtani tekopyhä tms huomio eli ei - varsinkin kun Kyllästynyt itse ei ole muuta väittänyt.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:32

Kyllästynyt kirjoitti:Ja jos oletetaan, että minun pitäisi olla ystävällinen jollekin joka on solvannut, herjannut, kiusannut ja rääkännyt minua vuosia - ja vielä kehdannut ilkkua kuinka hauskaa hänellä on minua kiusatessaan ollut - oletus ja odotus on turhaa.

Ei oleteta ystävällisyyttä; sen sijaan näkisin, että edes jonkinnäköistä tilannekohtaista harkintaa toisen henkisestä voinnista yms olisi suositeltavaa käyttää.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 13:41

11.04.2014 21:52
Kyllästynyt kirjoitti:...
Olen tämän jo monta kertaa aiemminkin sanonut:

Tulin Tukiasema.net -palstalle ja kirjoitin muutaman viestin (alle 10 kpl). Yksikään viesteistäni ei koskenut sinua, eikä ollut sinulle osoitettu. Jostain syystä, luultavasti pitkästyneisyyttäsi, sinä kuitenkin päätit ryhtyä minua kiusaamaan ja solvaamaan (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa).
Mitä tahansa kirjoitinkin, sinä pilkkasit sitä, huomattelit kielioppivirheistä (siitä minäkin sen tavan opin), arvostelit viestejäni idiootin kirjoittamiksi, nimittelit minua kaikilla mahdollisilla keksimilläsi törkeillä solvauksilla - ja sitten vielä kehtasit avoimesti ilakoida ja riekkua, kuinka hauskaa sinulla on (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) minua kiusatessanne ollut.

Yritin saada apua palstan ylläpitäjältä, mutta hänen vastauksensa oli: "Älä lue palstaa, jos nimittely sinua häiritsee".

Sinä aloitit kiusaamisen, solvaamisen ja nimittelyn - ja olet sitä siitä lähtien jatkanut.

Ns "ensimmäinen lyönti" on siis tapahtunut vuonna 2006(?) Trissen ja Mihnin toimesta (joiden toiminta ylläolevan kuvaukseen perustuen on ollut erittäin moitittavaa). Sen jälkeen lyöntejä on nähdäkseni jaettu puolin ja toisin käytännössä keskeytyksettä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Hermes » 12.04.2014 13:47

Onko kehitystä tapahtunut missään mielessä? Jos on, niin hyvään vai huonoon suuntaan? Millä tavalla?
Hermes

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 14:15

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Kysymys (edelleen) ei ole siitä että olet vastannut, vaan siitä että vastauksesi ovat olleet selvästi mala fide -henkisiä.

Paskan puhumisen sanominen paskan puhumiseksi ei ole sinun itsesikään mielestä herjaamista tms...

Ei, mutta "vittu" -kieli on se jota sinä olet harjoittanut ("vittu mitä paskaa", "vittu mitä perseilyä") on vähintäänkin loukkaavaa ja asiatonta käytöstä.
Kahvi kirjoitti:... En valitettavasti ehdi/pysty puuttumaan jokaiseen asiattomaan viestiin täällä...

Niinpä niin... Mutta jos et "ehdi" puuttua "jokaiseen asiattomaan viestiin", puutu edes omiisi - eli noihin "vittu mitä paskaa" -törkeilyihisi.
Kahvi kirjoitti:... jostain syystä nyt kuitenkin jätät huomiotta mm sen, että olen tehnyt ilmoituksia päiväkirjaasi kirjoitetuista asiattomuuksista ja todennut myös Trissen toiminnan hyvin selväsanaisesti asiattomaksi....

Koska en ole sellaisia nähnyt... Enkä näe sinun nytkään puuttuneen sen enempää teelikan kuin vladimir1:kään viesteihin. Odotin ja katselin, ovatko ne sinun mielestäsi asiattomia, mutta eipä sinulta liiennyt yhden näppäimen painamiseen kuluvaa aikaa. Kyllä sinä olet kiireinen mies, ei voi muuta sanoa.
Kahvi kirjoitti:... Kyllästyneen viestit ovat Trisseä kohtaan olleet selvästi mala fide -henkisiä, oli se sitten taholtani tekopyhä tms huomio eli ei - varsinkin kun Kyllästynyt itse ei ole muuta väittänyt.

Olen sanonut vaikka kuinka monta kertaa, etten ole kirjoittanut mitään asiatonta. Samaa ei valitettavasti voi sinun viesteistäsi sanoa, ja yllä olevakin on vain yksi sinun omista minulle osoittamistasi ja minua koskevista "mala fide" -lausunnoistasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 14:17

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ja jos oletetaan, että minun pitäisi olla ystävällinen jollekin joka on solvannut, herjannut, kiusannut ja rääkännyt minua vuosia - ja vielä kehdannut ilkkua kuinka hauskaa hänellä on minua kiusatessaan ollut - oletus ja odotus on turhaa.

Ei oleteta ystävällisyyttä; sen sijaan näkisin, että edes jonkinnäköistä tilannekohtaista harkintaa toisen henkisestä voinnista yms olisi suositeltavaa käyttää.

Minkälaista "tilannekohtaista harkintaa" sinä tai Tristan olette minua kohtaan osoittaneet???
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 14:22

Kahvi kirjoitti:11.04.2014 21:52

Tulin Tukiasema.net -palstalle ja kirjoitin muutaman viestin (alle 10 kpl). Yksikään viesteistäni ei koskenut sinua, eikä ollut sinulle osoitettu. Jostain syystä, luultavasti pitkästyneisyyttäsi, sinä kuitenkin päätit ryhtyä minua kiusaamaan ja solvaamaan (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa).
Mitä tahansa kirjoitinkin, sinä pilkkasit sitä, huomattelit kielioppivirheistä (siitä minäkin sen tavan opin), arvostelit viestejäni idiootin kirjoittamiksi, nimittelit minua kaikilla mahdollisilla keksimilläsi törkeillä solvauksilla - ja sitten vielä kehtasit avoimesti ilakoida ja riekkua, kuinka hauskaa sinulla on (yhdessä ystäväsi Minhin kanssa) minua kiusatessanne ollut.

Yritin saada apua palstan ylläpitäjältä, mutta hänen vastauksensa oli: "Älä lue palstaa, jos nimittely sinua häiritsee".

Sinä aloitit kiusaamisen, solvaamisen ja nimittelyn - ja olet sitä siitä lähtien jatkanut.

Ns "ensimmäinen lyönti" on siis tapahtunut vuonna 2006(?) Trissen ja Mihnin toimesta (joiden toiminta ylläolevan kuvaukseen perustuen on ollut erittäin moitittavaa). Sen jälkeen lyöntejä on nähdäkseni jaettu puolin ja toisin käytännössä keskeytyksettä.

Kerro edes yksi solvaus-, herjaus- tai kiusaamisviesti, jonka minä olen kirjoittanut!

Jos et siihen pysty, älä puhu mistään "lyöntejä on nähdäkseni jaettu puolin ja toisin...".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 14:30

taman viela sanon. kahvi, 2004. kyllastyneen kuvaukset silta ajalta eivat ole sen luotettavampia kuin uudemmatkaan. esim minh ei ole elaissaan kiusannut ketaan tai toiminut millaan palstalla kymmeneen vuoteen jonka hanet olen tuntenut asiattomasti palstoilla
Kahvi kirjoitti:11.04.2014 21:52

tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 14:37

tris kirjoitti:taman viela sanon. kahvi, 2004. kyllastyneen kuvaukset silta ajalta eivat ole sen luotettavampia kuin uudemmatkaan. esim minh ei ole elaissaan kiusannut ketaan tai toiminut millaan palstalla kymmeneen vuoteen jonka hanet olen tuntenut asiattomasti palstoilla.

Minun mielestäni mm. debiiliksi, idiootiksi ja anaalis-retentiiviseksi kusipää-nartuksi solvaaminen, sekä sinun kanssasi riekkuminen siitä, kuinka hauskaa teillä on yhdessä minua kiusatessanne ollut, on paljon pahempaa kuin vain "asiatonta" nettikäytöstä - se on paljasta ja puhdasta nettikiusaamista.

Ja nuo solvaukset ovat sanatarkkaan niitä joita Minh on minulle osoittanut (+ sekä paljon muita vielä noiden lisäksi)!

Lisäys klo 15:06: Jäi sanomatta, ettei Minh ole tekojensa tai sanojensa takia ole ollut minuuttiakaan bannattuna - kiitos Tukiasema.net -palstan puolueellisen ylläpidon.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 12.04.2014 17:50

"Pikku Vladi joutessaan, Kyltsin tuikkas palamaan, Kyltsi lähti taivaisiin, Vladi vankilaan - laitettiin.
Kuka rakastaa pientä murhapolttajaa..."

http://www.youtube.com/watch?v=_H8yVv4uqyc
Sanna ja lapset; Pieni murhapolttaja (kesto 3,40 min)
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 17:52

Hermes kirjoitti:Onko kehitystä tapahtunut missään mielessä? Jos on, niin hyvään vai huonoon suuntaan? Millä tavalla?

Lähinnä vaikuttaisi siltä, ettā tilanne on junnannut paikoillaan vuodesta 2004 asti (vuosikymmenen).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:01

Kyllästynyt kirjoitti:Koska en ole sellaisia nähnyt. ...

Jotenkin vaikea ajatella, ettet huomannut päiväkirjaasi kirjoittamaani viestiä, jossa kerroin tehneeni ilmoituksen Trissen kännirage-viestistä. En valitettavasti pysty osallistumaan tämän palstan tapahtumiin niin paljon kuin ehkä olisi tarpeen, mutta esim tässä ketjussa olen antanut paljonkin kritiikkiä myös Trisselle. Eli on paskapuhetta väittää, että olisin muka vain Kyllästyneen kimpussa jotain ajojahtia tms harrastamassa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:06

vladimir1 kirjoitti:"xxx"

Ilmoitin tämän viestin. Ei ole muuten ihan pelkkä napinpainallus, kun joutuu valitsemaan oikean aiheen ilmoitukselle, ja koska asiattomille ei ole omaa vaihtoehtoa, niin pitää valita "muu" ja kirjoittaa syy. Kännykällä yllättävän iso operaatio.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 18:10

Voin poistaa "vitut" jos PP Ylläpitäjänä katsoo sen tarpeelliseksi. Valitettavasti en tiedä, koska seuraavan kerran pääsen koneelleni niin, että voin noin tehdä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:31

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Koska en ole sellaisia nähnyt. ...

Jotenkin vaikea ajatella, ettet huomannut päiväkirjaasi kirjoittamaani viestiä, jossa kerroin tehneeni ilmoituksen Trissen kännirage-viestistä. En valitettavasti pysty osallistumaan tämän palstan tapahtumiin niin paljon kuin ehkä olisi tarpeen, mutta esim tässä ketjussa olen antanut paljonkin kritiikkiä myös Trisselle. Eli on paskapuhetta väittää, että olisin muka vain Kyllästyneen kimpussa jotain ajojahtia tms harrastamassa.

Vaikeaa tai ei, minä en ole nähnyt sinun ilmoittaneen minulle osoitettuja asiattomia viestejä, mutta jos olet, kiitos siitä.

Paskapuhetta ei ole se, että olet koko ajan minun kimpussani syyttämässä minua henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta, vaikka en ole ainoatakaan asiatonta viestiä kirjoittanut (toisin kuin sinä "vittu mitä paskaa" ja "vittu mitä perseilyä") törkeilyilläsi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:32

Kahvi kirjoitti:Voin poistaa "vitut" jos PP Ylläpitäjänä katsoo sen tarpeelliseksi. Valitettavasti en tiedä, koska seuraavan kerran pääsen koneelleni niin, että voin noin tehdä.

Mitä sillä on enää väliä, kyllä minä ne jo näin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 19:33

Kahvi kirjoitti:
vladimir1 kirjoitti:"xxx"

Ilmoitin tämän viestin. Ei ole muuten ihan pelkkä napinpainallus, kun joutuu valitsemaan oikean aiheen ilmoitukselle, ja koska asiattomille ei ole omaa vaihtoehtoa, niin pitää valita "muu" ja kirjoittaa syy. Kännykällä yllättävän iso operaatio.

Eipä kuitenkaan näytä olevan lainkaan vaikeaa tai hankalaa syytellä minua henkisestä väkivallasta ja kiusaamisesta - ja kirjoittaa "vittu mitä paskaa" -viestejäsi.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet