Saanko esittäytyä

Re: Saanko esittäytyä

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2016 22:24

Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta ihana, pörröinen Mirri. Mikä saa sinut noin epäluuloiseksi?

Siinäpä pulma.
Mirri

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 22:29

Senhän voi tarkastaa onko ip-osoite jenkeistä. Tai tuleeko proxyn kautta. (Muistaakseni minä edesautoin sitä että useimmat proxyt ovat bännilistalla täällä ettei niillä välttämättä pääse palstalle. Vai olikohan se tukarilla..?)
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 18.10.2016 22:48

Aivan sama , kunhan ei heittäydy rovologiseksi.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Katla » 18.10.2016 23:35

Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

ja paskat, Kallehan se siinä -ihan ite. Sulle ei kyllä kohta kunnian kukko laula, riiviö!!
Katla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.10.2016 00:04

Härregud neito .kissi! Miksi oletat minut joksikin Kalleksi ja miksi olet noin vihainen?
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.10.2016 00:09

Hilppa kirjoitti:Tervetuloa minultakin.

Kiitos kaunis Hilppa.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.10.2016 00:11

Sateentekijä kirjoitti:Minä en ryhdy minkäänlaiseen väittelyyn ko henkilön identiteetistä. Hän olkoon Sievä Sigismund ja sellaisena minua tyydyttää:)
Edesmenneen Sigmund Freudin kanssa hänellä tuskin on juurikaan yhtäläisyyksiä , vaikka joku sellaisenkin olettamuksen tuossa esitti.

Oi kiitos tyttö sadepisarain.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Mirri » 19.10.2016 00:16

Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Katla » 19.10.2016 00:55

Sievä Sigismund kirjoitti:Härregud neito .kissi! Miksi oletat minut joksikin Kalleksi ja miksi olet noin vihainen?

jumalainen uros, en voisi koskaan olla sinulle vihainen, sanani olivat vain kiihkon siemeniä.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 19.10.2016 01:36

Sateentekijä kirjoitti:Aivan sama , kunhan ei heittäydy rovologiseksi.

Tarkoittaako rovologinen provolo(o)gista vai rivologista?
trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.10.2016 01:50

Sigismund Schlomo Freud (1856 - 1939) alkoi parikymppisenä käyttää nimeä Sigmund.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja trisse » 19.10.2016 01:59

Tämä on sitten nuorempi.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.10.2016 12:56

Sievä Sigismund kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Tervetuloa minultakin.

Kiitos kaunis Hilppa.

Olipa ovelaa. Kaunis kiitos. Hmmm.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.10.2016 19:03

.Kissi kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Härregud neito .kissi! Miksi oletat minut joksikin Kalleksi ja miksi olet noin vihainen?

jumalainen uros, en voisi koskaan olla sinulle vihainen, sanani olivat vain kiihkon siemeniä.

Kiitos ihanaakin ihanampi .Kissi. Pudotit raskaan taakan harteiltani.
Sievä Sigismund

ViestiKirjoittaja Katla » 19.10.2016 20:57

Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 02:53

Mirri kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Oi kiitos kauniit naiset ja kohtelias härra.
Olen niin iloinen, kun Sievä Sigismund otetaan avosylin vastaan.

Minä en ota sinua avosylin vastaan; olet liian lipeväkielinen ja muutenkin vastenmielinen viesteistäsi päätellen.
Taas joku 'uusi'/vanha kirjoittaja, joka tulee foorumille viihdyttämään itseään toisten kustannuksella. 'Ensiesiintymisesi' vaikuttaa niljakkaalta, mutta vielä niljakkaammaksi se menee, jos satut olemaan kirjoituskiellossa ja työnnyt tänne toisella nimimerkillä.

.Kissi kirjoitti:

ja paskat, Kallehan se siinä -ihan ite. Sulle ei kyllä kohta kunnian kukko laula, riiviö!!

Ihan vaan siltä varalta tytöt, JOS joku luulee tätä herrasmiestä minuksi, niin ei ole Kaapo hän.

Veikkaan kuitenkin että urospuolinen kun kaikki misut pölähti hetkessä paikalle. :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.10.2016 07:27

Mirri kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.

Varmaan olisi parempi, että nyt sinä Mirri vaikenet.
Miehenkipeytesi alkaa olla jo huvittavaa laatua.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 09:40

Kaapo kirjoitti:Ihan vaan siltä varalta tytöt, JOS joku luulee tätä herrasmiestä minuksi, niin ei ole Kaapo hän.

Veikkaan kuitenkin että urospuolinen kun kaikki misut pölähti hetkessä paikalle. :lol:

Ihan siltä varalta tiedoksi sinulle Kaapo, jotta et kuvittelisi ihmisten yleisesti luulevan Sievää Sigismundia sinuksi, että Sievä Sigismund on kirjoittanut tällä palstalla mm. nimimerkeillä Riidankylväjä ja Jaska.

Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 09:44

Kyllästynyt kirjoitti:Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.

Kato, ekan kerran Kyllästynyt "kehui" jotakuta. :lol:
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.10.2016 09:48

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Teitä kahta (sinua ja Riidankylväjää) ei ole vaikeaa erottaa toisistaan; Riidankylväjä osaa kirjoittaa, mutta sinä et.

Kato, ekan kerran Kyllästynyt "kehui" jotakuta. :lol:

Taas sinä esität omia luulojasi niin kuin ne olisivat kiistattomia tosiasioita.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet