trisse kirjoitti:Mulla taas sosiaalinen elämä alkoi vasta kotoa poismuutettua.
Kiinnostas tietää vaikka ihan tiivistetysti, että miksi niinpäin? Vastaaminen täysin vapaaehtoista.
trisse kirjoitti:Mulla taas sosiaalinen elämä alkoi vasta kotoa poismuutettua.
'Sateentekijä kirjoitti:Tänään tajusin ,että on,enemmän kuin olen uskonut. Aamulla minulle soitettiin ja kysyttiin joko on juhannussuunnitelmat tehty? Noi ei todellakaan! Meinasin olla ihan vaan rauhassa kodissani , mutta minut kutsuttiinkin juhannuksen viettoon mökille ja saunomaan, grillaamaan ym asiaankuuluvaa puuhastelemaan. Luvattiin hakea ja"palauttaa" kotiovelle! Voiko tuollaisesta kieltäytyä? Ei.
Rane kirjoitti:Oikeasti minulla olisi ystäviä, ja tavallaan onkin, mutta ei vaan tule pidettyä yhteyttä. Se vaatisi vähän liikaa, kun elämäntilanteemme ovat vähän sellaisia... erilaisia. Matkat ystävän luo kylään ovat liian pitkiä, kun asumme eri puolilla Suomea. Ystävyyssuhteet ovat olleet minulle vähän vaikeampia aikuisena kuin mitä lapsena. Minulla ei ole ollut koskaan paljon ystäviä tai kavereitakaan, ja joskus olen kärsinyt yksinäisyydestä paljonkin. Nykyään viihdyn ihan hyvin omissa oloissanikin, onneksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa