.Kissi kirjoitti:Tuo on jostain hoitoalan koulutusohjelmasta, olet vähän soveltanut ja merkannut omaksesi. Pilkun paikat on sinun omia.
Sateentekijä kirjoitti:Ja jos täällä taas alkaa samanlainen vääntö kuin aiemmin, tuskin täällä viihdyn.
.Kissi kirjoitti:No, kysytään suoraan. Oletko sinä Sateentekijä opiskellut sairaanhoitajaksi ja työskennellyt sairaanhoitajana osastoilla n. 30v.

Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.

Sateentekijä kirjoitti:.Kissi kirjoitti:No, kysytään suoraan. Oletko sinä Sateentekijä opiskellut sairaanhoitajaksi ja työskennellyt sairaanhoitajana osastoilla n. 30v.
Mitä ihmettä varten minun tämmöistä asiaa pitäisi valehdella?
Vaaditaanko vielä valmistumisvuosi ja-todistus, työtodistukset, eläkepäätös sekä muut henk. koht tiedot, että täällä saisi teidän" luvallanne" kirjoittaa?
Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.
Tosin en ole millään tasolla tilivelvollinen teille täällä.
Olen myös kuten mainitsin, toiminut uusien työntekijöiden kouluttajana pitkän työkokemukseni ansiosta.
Kerros sinä kissi oma koulutuksesi ja töissäolosi kun kerran täällä sitä minulta tulet vaatimaan.
trisse kirjoitti:Sateentekijä kirjoitti:Minulla ei ole mitään salattavaa tai hävettävää ammattini puolesta.Käsittääkseni olen jonkinlainen asiantuntija.
Onko sinulle vielä selvinnyt minkälainen?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa