PP

Re: PP

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toivottavasti et sentään toisen kirjoittajan puolesta päätä milloin hänen asiansa - kuten loukkaantuneisuutensa ja harmistumisensa - on loppuun käsitelty.
Pitäisit aivan pöyristyttävänä, jos sinulle sanottaisiin noin kuin kirjoitit Pinjalle. Olet pitänyt oikeutenasi vatvoa omia loukkaantuneisuuksiasi vuodesta toiseen ja palstalta toiselle - ja varokoot ne, jotka yrittävät sanoa sinulle, että asia lienee loppuun käsitelty.

Viittasin Pinjan tekoon ja hänen saamaansa rangaistukseen. Hänen tunteistaan en ole puhunut puolta sanaa.

Toivon, ettet sinä Mirri jatkuvasti hyökkäilisi kynnet ojossa kimppuuni ja mm. ylitulkitse sanomisiani, tai luule tietäväsi mitä minä milläkin tarkoitan - tai minkälaisia ja kuinka vahvoja minun tunteeni ovat.

Mitä tulee minun kertomuksiini tapahtuneista ja tunteistani niihin liittyen, ne ovat olleet ja jääneetkiin suurelta osin vain minun kärsittävikseni - kun tekijät ovat päässeet kuin koirat veräjästä.
(lihavointi minun)

Kyllästynyt, hyvin tiedät, ettemme ole jatkuvasti napit vastakkain, tai että minä olisin jatkuvasti sinun kimpussasi - vai tiedätkö? Ehkä tosissasi luulet ja uskot minun olevan jatkuvasti ja kaikessa eri mieltä kuin sinä.

Hyvä kuitenkin tietää, että Pinja saa jatkaa tunteidensa tuulettelua, etkä sinä tarkoittanutkaan, että hänen pitäisi lopettaa loukkaantuneisuutensa tuominen julki. Minä käsitin viestisi väärin luullessani, ettei Pinja enää saisi kirjoittaa asiasta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 18:52

Jumalauta mikä päänsärky ja pitäis näyttelykouluttaa pentua lähenevään näyttelyyn. Otin särkylääkettä 1000 mg. Pitäis saada jotakin vahvaa rauhoittavaa lääkettä ettei olo olisi näin sairaalloisen tuskainen ja itkuisa. Jos menen terveyskeskuspäivystykseen saan istua siellä puolyötä odottamassa ja saan huonoa kohtelua kuten sieltä olen saanut. Minulle on sanottu sieltä, kun olen joskus joutunut hakemaan rauhoittavaa, että minua epäillään siellä lääkkeiden väärinkäyttäjäksi. Toisaalta äiti on 100 %:nen esto päivystykseen menoon, koska riippuu perässäni kuin perskärpänen.
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 03.09.2014 19:03, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 18:55

Onko Mirri sinulla ollut ikään vaikea selvitä pahasta mielestä?
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 19:25

Pinja kirjoitti:Jumalauta mikä päänsärky ja pitäis näyttelykouluttaa pentua lähenevään näyttelyyn. Otin särkylääkettä 1000 mg. Pitäis saada jotakin vahvaa rauhoittavaa lääkettä ettei olo olisi näin sairaalloisen tuskainen ja itkuisa. Jos menen terveyskeskuspäivystykseen saan istua siellä puolyötä odottamassa ja saan huonoa kohtelua kuten sieltä olen saanut. Minulle on sanottu sieltä, kun olen joskus joutunut hakemaan rauhoittavaa, että minua epäillään siellä lääkkeiden väärinkäyttäjäksi. Toisaalta äiti on 100 %:nen esto päivystykseen menoon, koska riippuu perässäni kuin perskärpänen.

Pinja, eikö sinulla ole kotona mitään tarvittavaa, ettei tarvitsisi päivystykseen mennä istumaan?
Ja nythän kaikki on hyvin, et saanut kirjoituskieltoa koska poistit ajattelemattomat kirjoituksesi, joten älä enää suotta murehdi. Pennun kouluttaminen ei ole tämän päivän asia.Lepäät nyt ja koulutat sitten kun jaksat.
Milloin näyttely on`?
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 03.09.2014 19:29, muokattu yhteensä 1 kerran
saara

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 19:28

Mirri pieni pyyntö.Minua häiritsee tuo tekstin lihavointi jota harrastat.Eikö voisi vain kopioida sen kohdan johon haluat kiinnittää huomiota eikä jatkuvasti koko tekstiä lihavointeineen?
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 19:31

saara kirjoitti:
Pinja kirjoitti:Jumalauta mikä päänsärky ja pitäis näyttelykouluttaa pentua lähenevään näyttelyyn. Otin särkylääkettä 1000 mg. Pitäis saada jotakin vahvaa rauhoittavaa lääkettä ettei olo olisi näin sairaalloisen tuskainen ja itkuisa. Jos menen terveyskeskuspäivystykseen saan istua siellä puolyötä odottamassa ja saan huonoa kohtelua kuten sieltä olen saanut. Minulle on sanottu sieltä, kun olen joskus joutunut hakemaan rauhoittavaa, että minua epäillään siellä lääkkeiden väärinkäyttäjäksi. Toisaalta äiti on 100 %:nen esto päivystykseen menoon, koska riippuu perässäni kuin perskärpänen.

Pinja, eikö sinulla ole kotona mitään tarvittavaa, ettei tarvitsisi päivystykseen mennä istumaan?
Ja nythän kaikki on hyvin, et saanut kirjoituskieltoa koska poistit ajattelemattomat kirjoituksesi, joten älä enää suotta murehdi. Pennun kouluttaminen ei ole tämän päivän asia.Lepäät nyt ja koulutat sitten kun jaksat.
Milloin näyttely on`?

Minulle on joskus kirjoitettu apteekkiin resepti temestasta tarvittavana, mutta taitaa olla jo vanhentunut, eikö vanhenemisaika ole puolivuotta?
Voisin katsoa omakanta-palvelusta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 19:35

katsoin omakannasta, minulle on kirjoitettu sähköinen resepti temestasta, mutta resepti on vanhentenut tammikuussa. Vuoden ollut voimassa vain. Soitan aamulla psykiatrilleni ja käsken tekemään uuden reseptin, en usko että vielä huomennakaan olen selvinnyt itkuisuudesta ja pahasta mielestä. Harmi vaan, että joutuu odottamaan tässä olotilassa. Päänsärky lähti tuolla 1000 mg särkylääkettä, itkuisuus kuitenkin jatkuu, jolloin pahaolo on tunteeltaan pahimmillaan ja vointi huonoimmillaan. Olis muutenkin hyvä olla kaapissa varalta tuota temestaa, kun ei tiedä milloin seuraavan kerran tämä olo yllättää. Jos äitini ei olisi tuossa perskärpäsenä vahtimassa tekemisiäni menisin välittömästi päivystykseen hakemaan tarvittavaa. Hän ei ymmärrä pahanoloni tasoa ja siten tarvettani tarvittavaan ja olen yrittänyt piilotella ettei hän näe itkuisuuttani, porttikiellosta kerroin en sen aiheuttamista rektioistani. Temestaa hän ei salli minun edes käyttää, koska se on ruotsissa huumausaineena ja rupean hänen mielestään sekoilemaan otettuani sitä, koska huumaannun.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 19:46

Näyttely on lauantaina, harjoitustehoni on ollut muutenkin alhaalla, mutta aioin harjoitella nämä kolme viimeistä päivää oikein urakalla, ei taida onnistua näillä näkymin. Olis pitänyt saada joka osa-alueelle parannusta ja varsinkin pennun keskittymiskykyyn, jotta seisoo liikkumatta seisonnassa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 19:52

En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 19:55

Psykopatologia kirjoitti:En ole tiennyt, millaisena viesti näkyy kunkin kriminellin omalla näytöllä.

En sitä kopsannut selaimeeni, mutta siinä luki näin: Teidät on asetettu pysyvästi kirjoituskieltoon tällä foorumilla. Porttikielto on asetettu käyttäjätunnuksellenne. Jos halut lisätietoja ota yhteyttä foorumin ylläpitäjään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 20:02

saara kirjoitti:Mirri pieni pyyntö.Minua häiritsee tuo tekstin lihavointi jota harrastat.Eikö voisi vain kopioida sen kohdan johon haluat kiinnittää huomiota eikä jatkuvasti koko tekstiä lihavointeineen?

Kaikki eivät pidä tekstipätkien irrottamisesta asiayhteydestään, vaan nimenomaan tahtovat koko kirjoituksensa siteerattavaksi - jos siteerataan. Olen arvellut, että korostaminen on pienempi paha kuin edellä mainittu, koska asiayhteydestä irrotettu teksti vääristyy herkästi.

Sinä taas tahtoisitkin juuri päinvastoin: siteerattaisi vain tekstikohta, johon viitataan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 20:52

No sehän on sinun ongelmasi, ei Mirrin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 22:01

trisse kirjoitti:Mirri on alkanut rassata hermojani aika vietävästi viime aikoina!

Voi voi!
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 22:23

Psykopatologia kirjoitti:No sehän on sinun ongelmasi, ei Mirrin.

Haittaako tuo Mirriä?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 22:50

Psykopatologia kirjoitti:

Haittaako tuo Mirriä?

Ei kai se ketään haittaa jos on alkanut rasittaa muita. Jotkut jopa elää sillä. Mirri , väärinkäsitysten estämiseksi, en tarkoita sinua, noin vaan yleisesti.
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 23:01

saara kirjoitti:Menit sitte lukitsemaan minun aloittamani ketjun jossa oli otsake mä en haluu kuolla tänä yönä. miksi`?
Oliko otsake loukkaava, vaikka viittasi Jenny Vartiaisen lauluun?
Se mitä siellä sen jälkeen kirjoiteltiin, oli toki epäasiallista, en ole katkera, mutta kuitenkin...

Taustana tässä on myös muinainen hoopo itsemurhaamis-viestisi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 23:24

trisse kirjoitti:
saara kirjoitti:

Haittaako tuo Mirriä?

Ei kai se ketään haittaa jos on alkanut rasittaa muita. Jotkut jopa elää sillä.

Miksen minä ole löytänyt sellaista duunia josta saisi palkkaa vain muita ärsyttämällä?! :(

trsse, ehkä olet ollut liian aggressivinen tai rehellinen, ehkä olet kertonut vain karsitusti asioita ja varsinainen totuus on nähty lävitsesi :roll:
saara

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.09.2014 00:27

Haittaako tuo Mirriä?

Mikä?

Trissen hermot ovat hänen ongelmansa siinä kuin minun hermoni ovat minun ongelmani.
Toki olisi helppoa ja kivaa, jos voisi vierittää vastuun omista hermoista johonkin suuntaan ja sanoa, että tämä tai tuo (vaikkapa Trisse) rassaa minun hermojani.

Joten yhtään ei haittaa, että rassaan Trissen hermoja. Tuskin häntäkään haittaa vaikka sattuisi rassaamaan minun hermojani.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.09.2014 00:42

No siinä nyt trisse lopullisesti kuuli, että kyseessä on puhtaasti hänen oma ongelmansa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Beth II » 04.09.2014 00:51

Ja sitten sanotaan että maailmassa kaikki vaikuttaa kaikeen.
Beth II

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet