Psykopatologia kirjoitti:Vertaistuki-osio - kuten myös romulaatikko - voivat olla muodollisesti väljempiä kuin muut.
Pinja kirjoitti:santra PP on saanut sinussa ihmeitä aikaan. Hän on saanut manipuloitua sinut kunnioittamaan sääntöjä. Minä taas teen niin kuin tykkään.
Pinja kirjoitti:santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.
santra kirjoitti:Pinja kirjoitti:santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.
Ruokajonot ovat todellisessa pulassa oleville, minä en ole käynyt niissä koskaan, en , kun en halua viedä mitään tositarpeessa olevilta.
Pinja kirjoitti:santra kirjoitti:Pinja kirjoitti:santra käytkö sinä pelastusarmeijan muonilla? PP:eeltä en edes kehtaa kysyä asiaa.
Ruokajonot ovat todellisessa pulassa oleville, minä en ole käynyt niissä koskaan, en , kun en halua viedä mitään tositarpeessa olevilta.
Minä en koe itseäni syylliseksi, sillä olen tosi tarpeessa.
santra kirjoitti:Mutta Pinja, ketjun aiheeseen palatakseni.Onko päänsärkysi pahentunyt lääkeannosta pienennettyäsi? Saattaa olla seurausta siitä. Kannattaisiko kumminkin ottaa lääkäriin yhteys ja saada" siunaus" asialle sekä asiantuntijan neuvoja?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa