Pinja kirjoitti:Voin, koska jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.
Pinja kirjoitti:Ajattelen, että tiedän enkä luule.
.Kissi kirjoitti:älä taas saivartele, pelotat nuorempias, eivät uskalla kirjoitella, kun taas räksytät haukkana
Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä en Kyllästynyt usko sinua enkä PP:a, aivan mitä sanotte asiasta niin olen edelleen sitä mieltä mitä tuossa sanon. Uskon ainostaan omaan johtopäätökseeni tilanteesta.
Voit uskoa tai olla uskomatta mitä haluat, muttei ole sinun asiasi esittää omia tulkintojasi toisten ajatuksista sellaisella varmuudella kuin sinä niitä esität.
Hilppa kirjoitti:Ryysy kirjoitti:Väitin / vihjasin myös kerran perättömiä Jaska-paran aikoina... Kirjoitin, että olisin lähettänyt hänelle rakkausviestejä tms., mutta en kuitenkaan ollut (tai lähettänyt mitään yksityisviestejä ylipäätään).
Miksi tuot nyt tähän ketjuun tuon asian? Yritätkö liudentaa/puolustella trissen ja Mirrin virhettä?
Kerropa Ulriika, missä olet nähnyt minun tehneen tuollaista. Jos et pysty sellaista osoittamaan, miksi kuljet perässäni kiukuttelemassa jostakin mitä ei ole koskaan tapahtunutkaan?Ulriika kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pinja kirjoitti:Minä en Kyllästynyt usko sinua enkä PP:a, aivan mitä sanotte asiasta niin olen edelleen sitä mieltä mitä tuossa sanon. Uskon ainostaan omaan johtopäätökseeni tilanteesta.
Voit uskoa tai olla uskomatta mitä haluat, muttei ole sinun asiasi esittää omia tulkintojasi toisten ajatuksista sellaisella varmuudella kuin sinä niitä esität.
Kyllästynyt, jos edes joskus muistaisit tuon itsekin!

Mirri kirjoitti:Kuten juuri ollaan parissa muussa ketjussa nähty, ainakin minun psykoterapiastani olet kuvitellut olevasi perillä paremmin kuin minä itse...
Mirri kirjoitti:... Vakuutit 'tietäväisyyttäsi' niin minulle kuin muillekin lukijoille muunmuassa näin: Enhän minä sinun psykoterapiastasi tiedä mitään muuta kuin sen mitä sinä itse olet siitä kertonut, ja sen olen sinulle jo aiemminkin sanonut...
Mirri kirjoitti:... Kenties sinun pieleen menneitä tulkintojasi ja virheellisiä käsityksiäsi, jotka olet mielessäsi vääntänyt tiedoksi ja totuudeksi, olisi löydettävissä enemmänkin, mutta tämä tuli mieleeni esimerkkinä tuoreesta tapauksesta, jossa 'jäit kiinni'.
Koska olet kertonut, että kyse on hoitajasta jolla ei (ymmärtääkseni) edes ole yksilöpsykoterapeutin koulutusta, mutta joka kuitenkin selkeästi työskentelee yksilöterapeuttina (vaikka nimittääkin sitä perheterapiaksi) en itse suostuisi moiseen "hoitoon".

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, eihän sinun käsityksesi ole perustunut minun kertomaani, vaan sinun pahasti virheellisiin tulkintoihisi minun ajatuksistani/kertomastani...
Mirri kirjoitti:... Tulkintasi ovat menneet kertakaikkiaan päin mäntyä, mutta silti luotat omien tulkintojesi oikeellisuuteen ja virheettömyyteen niin, että sanot sinun tietävän asiasta sen mitä minä olen kertonut...
Mirri kirjoitti:... Vaikken todellisuudessa ole kertonut ollenkaan sellaista, mitä sinä kuvittelet minun kertoneen...
Mirri kirjoitti:... Tässä yksi esimerkki, jossa puhut palturia väittäessäsi minun kertoneen:Koska olet kertonut, että kyse on hoitajasta jolla ei (ymmärtääkseni) edes ole yksilöpsykoterapeutin koulutusta, mutta joka kuitenkin selkeästi työskentelee yksilöterapeuttina (vaikka nimittääkin sitä perheterapiaksi) en itse suostuisi moiseen "hoitoon".
Voisi jopa kysyä, onko vika kertojassa vai tulkitsijassa jos kerrotusta on muodostunut väärä tai virheellinen mielikuva?

Psykopatologia kirjoitti:Mirri ei aiemmin - silloin nuo terapia-asiat ovat olleet esillä - ole korjannut mahdollisesti virheellisiä vastauksia.

Mirri kirjoitti:Voisi jopa kysyä, onko vika kertojassa vai tulkitsijassa jos kerrotusta on muodostunut väärä tai virheellinen mielikuva?
Kyllästynyt, hyvä kysymys. Kuinkahan moni muu lukija on tulkinnut minun kerrontani omasta psykoterapiastani yhtä virheellisesti kuin sinä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa