Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 23:31

Eikö tuommoiseen henk kohtaisuuksiin meneminen ole syy palstalta poistamiseen?
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 23:31

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-

Ei muutakaan.
Eikä se muuta miksikään sitäkään, että sinä jahtaat minua.

Jos nyt pysyttäisiin edes jotenkin tossa todellisuudessa eikä leviteltäisi tuollaisia valheita. Kiitos.
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:32

Santra: En tiedä riittääkö se enää nykyään...
Viimeksi muokannut tris päivämäärä 11.04.2014 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
tris

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 23:32

Trisse se ennätettiin kumminkin jo lukea ja rekisteröidä
santra

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 23:33

Toivossa on hyvä elää...
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 23:35

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-

Ei muutakaan.
Eikä se muuta miksikään sitäkään, että sinä jahtaat minua.

Jos nyt pysyttäisiin edes jotenkin tossa todellisuudessa eikä leviteltäisi tuollaisia valheita. Kiitos.

Ei se mikään valhe ole; tein minä mitä tahansa, sinä olet kärppänä syyttämässä minua milloin mistäkin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 23:41

)-
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 11.04.2014 23:50, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 23:47

Valheesi ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että olet ajojahdannut Trisseä vuosikausia ja nyt henkinen väkivaltasi meni kaiken kohtuuden yli - ja pahasti.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:04

Kahvi kirjoitti:Valheesi ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä, että olet ajojahdannut Trisseä vuosikausia ja nyt henkinen väkivaltasi meni kaiken kohtuuden yli - ja pahasti.

Aina vain hullumaksi menee; nyt väität minun ajojahdanneen Tristania jo vuosikausia... Voi taivas sentään mitä potaskaa.
Oletko lainkaan huomannut mitä Tristan on tehnyt - ja mitä hän tekee koko ajan.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 00:17

Eivät Trissen teot oikeuta edes sinua tuohon järjettömään henkiseen väkivaltaan+ jota nyt häntä kohtaan harrastat.

Trisse tekee nyt sitä, ettā on epāstabiilissa tilassa ja kärsii - ja hänen responssinsa on kusipäinen käytös hänen omasta psykopatologiastaan johtuen.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:32

Kahvi kirjoitti:Eivät Trissen teot oikeuta edes sinua tuohon järjettömään henkiseen väkivaltaan+ jota nyt häntä kohtaan harrastat.

Trisse tekee nyt sitä, ettā on epāstabiilissa tilassa ja kärsii - ja hänen responssinsa on kusipäinen käytös hänen omasta psykopatologiastaan johtuen.

Tristan on se joka tänäänkin on (itsemurhauhkauksillaan ja solvauksillaan) järjetöntä henkistä väkivaltaa käyttänyt - ja tulee käyttämään jatkossakin, koska te komppaajat ja puolustelijat sen suvaitsette ja hänelle mahdollistatte.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:37

RIITAA HAASTOIT TÄMÄN KETJUN ALUSTA ASTI! VOIN QUOTEA VIESTISI!
tris

Re: Mitä pidätte

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:37

Kyllästynyt kirjoitti:Teinimäinen ja naiivi.
Mitään eroottista sävyä tai vivahdetta en siitä löydä. Ehkä pedofiili löytäisi, koska lapsenomainenhan tuo on.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:38

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Minusta Kyllästyneen harrastama toistuva Trissen "härkkiminen" alkaa ehkä täyttämään kiusaamisen tunnusmerkkejä.

Jos kysyy ja pyytää mielipiteitä, ei pidä hirveästi yllättyä, jos mielipiteitä vastaukseksi saa.

On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.

Niin on.
Laitanko esiin niitä mielipiteitä joilla Tristan on minua luonnehtinut?
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.

Niin on.

Miksi laittaisit?

Siksi, että sinäkin näkisit, kuka häiriköi sekä kiusaa - ja ketä.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:On kaiketi kuitenkin merkityksellistä sekin, että minkälaisen mielipiteen antaa - ja millä tavalla.

Kyllästynyt kirjoitti:Niin on.

Kahvi kirjoitti:Miksi laittaisit?

Kyllästynyt kirjoitti:Siksi, että sinäkin näkisit, kuka häiriköi sekä kiusaa - ja ketä.

Kahvi kirjoitti:Kävin pikaisesti läpi Trissen viestit (99 kpl) enkä löytänyt niistä ensimmäistäkään luonnehdintaa tms.

Koska ne Tristanin minulle osoittamat sadat hph-viestit on poistettu - ja hyvästä syystä - et sinä niitä selaamalla löydä. Sinun käsityksesi Tristanin minulle osoittamista viesteistä on täysin väärä; niin törkeää tekstiä hän on minulle vuosikausia osoittanut, että tuskin kukaan pystyy siitä enää pahemmaksi panemaan.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:40

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole lintu, mutta ymmärtääkseni sinullakaan ei ole vihreitä hiuksia, etkä ole nuori, hento, eteerinen tai pienikokoinenkaan.

Pata ja kattila.

Ehkä, mutta minä en tosissani kuvittele olevani Kaustinen, mutta sinä tunnut ajattelevan, että kaunis avatar kuvaa todellisuudessakin sinun persoonallisuuttasi.
tris

ViestiKirjoittaja tris » 12.04.2014 00:42

KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!

MINÄKÖ TÄÄLLÄ OLEN SAIRAS??
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.04.2014 00:45

tris kirjoitti:KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!

Sinä aloitit ketjun ja halusit mielipiteitä avatarestasi. Miksi kyselet, jos et halua vastauksia.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.04.2014 12:10

Kyllästynyt kirjoitti:
tris kirjoitti:KYLLÄSTYNYT TÄMÄN KAIKEN ALOITTI! VASTA N. 20-30 SOLVAUSVIESTIN JÄLKEEN MINÄ SAIN TARPEEKSENI JA KIIHDYIN! TÄMÄ VITUN SÄIE OLI MINUN SAATANAN AVATTARESTANI JA KATSOKAA MIHIN SE TAAS MENI!

Sinä aloitit ketjun ja halusit mielipiteitä avatarestasi. Miksi kyselet, jos et halua vastauksia.

Kysymys (edelleen) ei ole siitä että olet vastannut, vaan siitä että vastauksesi ovat olleet selvästi mala fide -henkisiä.
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet