selitys

Re: selitys

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 20:47

en voi, pienennä ite omaas, senkin kersa. :shock:
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.10.2014 20:51

Em. kannan ottaminen (minulta) tapahtui ennen ketjun poistoa.

En hyväksy vääristelyä ja valehtelua vaikka se tapahtuisi ao:n tietämättä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 20:55

Psykopatologia kirjoitti:Em. kannan ottaminen (minulta) tapahtui ennen ketjun poistoa.

Minä en kannanottoasi havainnut muulla tavalla kuin ketjun poistamisella. Miten perustelet että olen jotain valehdellut sairaalakokemuksissani? Minä en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Ja millä tavalla ketjussa jaon paskaa internettiin? Nuo ovat sen luokan syytöksiä , että vaikea antaa anteeksi.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 20:59

Ilmeisesti omien huonojen kokemusten ja pahanolon kertominen täällä on tuomittavaa, kun ei silloin jaksa huomioida ylläpidon tunteita.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:03

trisse kirjoitti:Ole kiltti - tuo leventää sivua toisin kuin minun! Laita toiseksi määreeksi 200 ja toiseksi esim. n. 170. Toinen on korkeus ja toinen leveys - kokeilemallaa näet kumminpäin se meni.

Hyvä on pikkusisko, älä kerro mun isoille kavereille, että en osaa. Koitan opetella.
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 09.10.2014 21:06

kiss ihana kettu!
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 21:06

Takerrun nyt tähän, mutta PP kerro minulle mitä minä olen vääristellyt ja valehdellut? Ja missä ketjussa. Sano suoraan kun kerran kysyn.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:17

hikipäässä, tää on nyt hyvä!
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:31

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Em. kannan ottaminen (minulta) tapahtui ennen ketjun poistoa.

Minä en kannanottoasi havainnut muulla tavalla kuin ketjun poistamisella. Miten perustelet että olen jotain valehdellut sairaalakokemuksissani? Minä en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi.
Ja millä tavalla ketjussa jaon paskaa internettiin? Nuo ovat sen luokan syytöksiä , että vaikea antaa anteeksi.

Kyllä P. laittoi siihen piene tervehdyksen omaisen :"kiva että homma edistyy" tms. vastaukseksi siihen, kun kerroit toipuneesi hyvin.
Valehtelulla P, kai tarkoittaa, ettei saa valehdella internettiin, että slaagi oli hänen vikansa, sehän oli paskapuhetta ja minä vielä yllytin.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:33

Kissi

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 21:38

Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Olen hirveän pahoillani, että sydämeni alkoi oirehtia ylläpidolle sopimattomaan aikaan.Sillehän minä en mahda mitään!
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 21:48

Olen niin helevetin kiitollinen . että sain tavallaan uuden mahdollisuuden. Kiitos empatiastanne.
saara

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 21:51

Kiss , sulla on hiton hieno avatar, mutta pienennä sitä vähän.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:54

saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.
Olen hirveän pahoillani, että sydämeni alkoi oirehtia ylläpidolle sopimattomaan aikaan.Sillehän minä en mahda mitään!

Siis minä yllytin sinua sanomalla että täällä saa sydänkohtausen tms. Josta sinä laajensit juttua siihen, että P.tavallaan aiheutti sen.
Valehtelua oli meiltä molemmilta siinä asiassa.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.10.2014 21:57

saara kirjoitti:Kiss , sulla on hiton hieno avatar, mutta pienennä sitä vähän.

Nyt kuulkaa irvileuat tää kuva on hyvänkokoinen, kelpaako se teille nyt?
Kissi

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 09.10.2014 22:11

saara kirjoitti:Voi vittu ja vitun viikset! Minä en ole yllyttänyt ketään valehtelemaan missään ketjussa ja en tajua, että minun sydänjutullani pyritään syyllistämään MINUT- Tai leimaamaan minut valehtelijaksi.

Hyi, tuo on niin rumaa ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan kiroilla tuolla tavoin. Häpeäisit. Ainakin sillei pikkuisesti, ihan vähän vaan :o
Peilikuva

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 09.10.2014 22:12

Eikä sun sydänkään siitä tykkää 8-)
Peilikuva

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:29

Peilikuva kirjoitti:

Hyi, tuo on niin rumaa ja epäkohteliasta toisia kirjoittajia kohtaan kiroilla tuolla tavoin. Häpeäisit. Ainakin sillei pikkuisesti, ihan vähän vaan :o

Peilikuva, silloin kun on kyse omasta voinnista tai säikähdys kohtauksesta, silloin ei paljon ajatella muitten tuntemuksia. Ok, myönnän että tein virheen kun tulin edes kertomaan tänne.
Peilikuva, minulla ei ole mitään syytä hävetä. ehkä teillä muilla olisi
saara

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 09.10.2014 22:49

saara kirjoitti:
Peilikuva kirjoitti:

Peilikuva, silloin kun on kyse omasta voinnista tai säikähdys kohtauksesta, silloin ei paljon ajatella muitten tuntemuksia. Ok, myönnän että tein virheen kun tulin edes kertomaan tänne.
Peilikuva, minulla ei ole mitään syytä hävetä. ehkä teillä muilla olisi

No voi...se oli ... olkoon.
Peilikuva

ViestiKirjoittaja saara » 09.10.2014 22:51

Peilikuva. olet ilkeä
saara

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet