Mitä pidätte [avatar]

Re: Mitä pidätte

ViestiKirjoittaja santra » 11.04.2014 18:29

Kahvi kirjoitti:
teelikka kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Ehkä Kyllästynyt kokee, että joku voi omalla käytöksellään ansaita (henkisen) väkivallan uhriksi joutumisen, tai jopa suoranaisen kiusaamisen uhriksi?

Ehkä hän myös kokee, että joku omalla käytöksellään ansaitsee tulla raiskatuksi.

Tai santra.

Kahvi ei tarvitse vääristellä ssanomisiani, en ole todellakaan toivonut kenellekkään henkistä enkä muunkaan laista väkivaltaa, joku vaan ei edelleenkään näytä tietävän omia rajojaan.
Tämmöiselle foorumille kun ei kirjoiteta yhden ihmisen ehdoilla.
santra

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 19:16

Kahvi kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ole puolustellut mitään, koska en ole tehnyt mitään sellaista mitä pitäisi puolustella. Olen vastannut sinun "mala fide" -syytöksiisi, koska sinä et näytä joko lainkaan tietävän tai ymmärtävän mitä Tristan on tehnyt.
Esittämäsi asiat eivät ole olleet mitään perusteita tai perusteluja, vaan silkkaa joko tietämättömyydestäsi, ymmärtämättömyydestäsi tai minua kohtaan tuntemastasi antipatiasta kumpuavia omia "mala fide" -väitteitäsi.

En tunne antipatiaa ketään kohtaan.

Minusta Kyllästynyt tuossa viestissään kertoo harrastavansa harkittua henkistä väkivaltaa Trisseä kohtaan...

Anteeksi kuinka! Kaikkea sitä näkee, ennen kuin silmät putoo...
Kahvi kirjoitti:... Koska seuraava ei ole varsinaista päiväkirjamateriaalia, niin voinen kertoa näin julkisesti, että Kyllästyneen harrastaman Trissen "rääkkääminen" jälkimmäisen päiväkirjassa on aika hurjaa; Kyllästynyt ei vaikuta ottavan huomioon ollenkaan vastapuolen surkeaa henkistä tilaa, vaan ikäänkuin löisi vaan lisää bensaa sytyttämiinsä liekkeihin...

Jos täällä joku rääkkää, niin se olet sinä, joka rääkkäät minua jatkuvine perättömine syytöksinesi - ja tietenkin Tristan törkyviesteillään.
Kahvi kirjoitti:... Ehkä Kyllästynyt kokee, että joku voi omalla käytöksellään ansaita (henkisen) väkivallan uhriksi joutumisen, tai jopa suoranaisen kiusaamisen uhriksi?

Sinun minua kohtaan harjoittama ajojahti on kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. Sitä en tiedä, millä sinä toimintasi itsellesi selität, mutta näköjään ei ole väliä mitä kukakin tekee, kunhan sinä vain pääset käymään minun kimppuuni.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 20:28

santra kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Tai santra.

Kahvi ei tarvitse vääristellä ssanomisiani, en ole todellakaan toivonut kenellekkään henkistä enkä muunkaan laista väkivaltaa, joku vaan ei edelleenkään näytä tietävän omia rajojaan.
Tämmöiselle foorumille kun ei kirjoiteta yhden ihmisen ehdoilla.

Juurihan sinä sanoit,että Trisse saa kyllä syyttää itseään päällesaamastaan paskasta.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 20:31

Kyllästynyt kirjoitti:Sinun minua kohtaan harjoittama ajojahti on kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. Sitä en tiedä, millä sinä toimintasi itsellesi selität, mutta näköjään ei ole väliä mitä kukakin tekee, kunhan sinä vain pääset käymään minun kimppuuni.

Törkypuhetta; ainoa joka minusta täällä tekee jotain edes ajojahtiin viittaavaan on Kyllästynyt - jonka tekoja ei hänen omat näkemyksensä meistä muista miksikään muuta.
Kahvi

Re: Mitä pidätte [avatar]

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 20:34

Kahvi kirjoitti:Jäi mainitsematta, että Trisse sai jonkun kakaramaisen känni-rage kohtauksen, ja sen "vallassa" kirjoitteli aikamoisia törkeyksiä Kyllästyneelle. Siis tuolla pk-puolella. Anteeksipyyntöä käytöksestään Trissen en ole huomannut esittäneensä. Lisäksi haluan mainita, että minun omasta mielestäni henkisesti epästabiilissa tilassa olevan ihmisen "rääkkääminen" on hyvin hyvin moitittavaa käytöstä - vaikka se olisi kuinka ymmärrettävää henkilöiden välisen aikaisemman historian takia.

Ja kun on kysymys kahdesta aikuisesta ihmisestä, joista kumpikaan ei ymmärrä/osaa/halua hävetä käytöstään, niin ehdottaisin molempien menevän hetkeksi hiljaa miettimään näitä(kin) asioita peilin ääreen. Myös aikuiseksi henkisesti kasvaminen voisi olla harkitsemisen arvoinen asia - molemmille.

Suoraan suameksi sanottuna: vittu mitä perseilyä. Molemmilta.

Minulla ei ole mitään hävettävää, mutta sinulla Kahvi on ("vittu mitä perseilyä").
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 20:35

Kyllä minä tiedän, ettei Kyllästynyt ymmärrä omia tekojaan; liekö sitten kysymys kyvyttömyydestä, haluttomuudesta vai mistä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 20:38

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun minua kohtaan harjoittama ajojahti on kiusaamista ja henkistä väkivaltaa. Sitä en tiedä, millä sinä toimintasi itsellesi selität, mutta näköjään ei ole väliä mitä kukakin tekee, kunhan sinä vain pääset käymään minun kimppuuni.

Törkypuhetta; ainoa joka minusta täällä tekee jotain edes ajojahtiin viittaavaan on Kyllästynyt - jonka tekoja ei hänen omat näkemyksensä meistä muista miksikään muuta.

Sinähän jahtaat minua ketjusta ja viestistä toiseen. Eli jos täällä joku jahtaa, se olet.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 20:40

Kyllästynyt kirjoitti:Sinähän jahtaat minua ketjusta ja viestistä toiseen. Eli jos täällä joku jahtaa, se olet.

Kuva
http://www.pelaajalauta.fi/files/1/clin ... paskaa.jpg
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 20:41

Kahvi kirjoitti:Kyllä minä tiedän, ettei Kyllästynyt ymmärrä omia tekojaan; liekö sitten kysymys kyvyttömyydestä, haluttomuudesta vai mistä.

Sinä jahtaat minua, mutta hurskastelet syytellen minua ymmärryskyvyttömäksi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:16

Kahvi kirjoitti:Jäi mainitsematta, että Trisse sai jonkun kakaramaisen känni-rage kohtauksen, ja sen "vallassa" kirjoitteli aikamoisia törkeyksiä Kyllästyneelle

Se johtui tuosta viestistä jonka halusin pois odotettuani turhaan että ylläpitäjä ymmärtäisi poistaa sen ilman erityistä pyyntöäkään.
tris

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.04.2014 21:19

Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-
Kahvi

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:21

santra kirjoitti:Trissen huomionhakuisuus on sitä luokkaa että tuntuu että hän ihan vartavasten kaivaa asioita tavalla joka ärsyttää. Noin minäkeskeinen ja pahantahtoinen ihminen saa kyllä syyttää itseään päällesaamastaan paskasta. Tai sitten sairaus puhuu puolestaan.

"Älä kirjoittele yksin myöhään ja pimeällä – tai sinun käy huonosti.
Älä vastusta vieraan näkemyksiä – tai jotain pahaa voi tapahtua.
Älä juo liikaa palstalla – tai olet tuntemattomalle helppo uhri.
Älä aloittele egosentrisiä ketjuja tai käyttäydy provosoivasti – tai saat syyttää itseäsi."

Näinkö?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:22

Kahvi kirjoitti:Se, mitä mieltä Kyllästynyt on minusta, ei todellakaan muuta hänen tekojaan ja/tai niiden merkitystä mihinkään-

Ei muutakaan.
Eikä se muuta miksikään sitäkään, että sinä jahtaat minua.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:25

Ja sinä jahtaat minua.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:31

tris kirjoitti:Ja sinä jahtaat minua.

Minä kommentoin sinun viestejäsi.
Vaikka se ei sinua miellytä, se ei silti tee kommenteistani kiusaamista tai jahtaamista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:32

Ei mutta nimittely ja loukkaaminen tekee. Vai mitä pitäisit siitä jos minä "kommentoisin" sinun viestejäsi kirjoittamalla että olet loinen ja haisevapilluinen huora?
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:37

tris kirjoitti:Ei mutta nimittely ja loukkaaminen tekee. Vai mitä pitäisit siitä jos minä "kommentoisin" sinun viestejäsi kirjoittamalla että olet loinen ja haisevapilluinen huora?

Enhän minä ollut kirjoittanut sinulle tai sinusta ainoatakaan viestiä, kun sinä aloitit minun rääkkäämisen, kiusaamisen ja solvaamisen.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja tris » 11.04.2014 21:38

Koko konflikti alkoi viestistä jonka hirveän metelin päätteeksi suostuit poistamaan!
tris

ViestiKirjoittaja vladimir1 » 11.04.2014 21:40

Kyllästynyt. Suostuisitko tapaamaan Trissen tai minut livenä jossain turvallisella julkisella paikalla ja kertoisit nuo mielipiteesi päin naamaa?
vladimir1

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.04.2014 21:40

tris kirjoitti:Koko konflikti alkoi viestistä jonka hirveän metelin päätteeksi suostuit poistamaan!

Ei siinä mitään asiatonta ollut, mutta poistin koska sinä ryhdyit uhkailemaan itsemurhalla.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet