Ikävä!

Re: Ikävä!

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.09.2016 00:35

Kissi. Kauniisti ja viisaasti kirjoitit.

Trisselle sanoisin, suutuin aina kun kirjoitat varsin ajattelemattomasti. Kuitenkin teen itse sitä samaa - Trisse, en minä ole tulemassa kissin ja sinun ystävyyden väliin. Tiedän ettet voi muutenkaan minua sietää. Tämä ei ole mikään anteeksipyytö . En minäkään voi sinusta varmaan koskaan pitää niitten asioitten vuoksi, mitä olet minulle kirjoittanut.Ei sillä ole kai pitkässä tähtäimessä merkitystä. Turha sitä on toistella.

Minä en etsi täältä ystävyyttä. Sellainen löytyy netin ulkopuolelta, jos on löytyäkseen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 00:42

Katsotaan jotain asiaa joskus jos pystyt olemaan viikon hyökkäämättä kenenkään kimppuun. En usko että sitä päivää tulevan ja vaikka tulisi niin en tiedä auttaisiko se enää mitään.

Mutta ehkä eniten vituttaa toi jatkuva pois lähtemisesi josta ei koskaan tule hevonvittua. Kun täällä on ihmisiä jotka toivovat sinun lähtevän pois niin se on joka kerta pieni pettymys vaikka osaakin jo hyvin ennustaa ettei siitä lähdstä tule mitään.

Olisiko mahdollista ettet haastaisi riitaa ja mainostasi pois lähtöäsi kun et kuitenkaan ikinä yhtään minnekään lähde täältä ennen sitä päivää kun sinut laitetaan arkkuun pysyvästi?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 00:49

Kis itse nosti ison metakan tuosta puhelinkeskustelusta. Kyllä mä arvasin että te kaksi olitte puhuneet jo silloin kun saltsu jossain kiitteli että oli kiva puhua jonkun kanssa ja tajuta että siellä on ihminen toisella puolella. Tuo keskustelu aiheesta meni niin kummaksi eilen ettei mulla ollut mitään sanottavaa. Mua kohdeltiin kuin jotain petettyä aviomiestä ja huonolla huumorilla yritettiin keventää. Ei sellainen tehoa muhun. Jos huvitun jostain niin huvitun itse - en tykkää siitä että mua yritetään manipuloida huvittumaan jostain että unohtaisin jotain vakavampaa.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 00:59

Mitä vittua taas Tristan. Mikä perse pulinaa tää on ;nosti metakan puhelinkeskustelusta... ei tarvia olla mustasukkainen. Usko jo. :shock: perkele teijän kanssa, sotikaa keskenään.
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 14.09.2016 01:03, muokattu yhteensä 3 kertaa
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 01:01

Mikä sun ongelmasi nyt on? Tarkoitin että sä aloit hyssytellä satista kun se siitä puhui ja bondata mun kanssa huumorilla (jonka koin epäonnistuneeksi) vähän paniikinomaisesti. Jos et tajuu niin älä. Rautalanka pääsi loppumaan.
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 14.09.2016 01:03, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 01:02

Sinä ! Mikä sua riivaa??
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 01:04

Selitin tarkemmin kun päivitin viestin mutta ehdit jo vastata. Ehkä ymmärrät tuosta?
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 01:07

No voi vittu suoraan sanoen. Minä luulin että sun lanttu kestää, vaikka hyssyttelen satista. Satis ei oo niin putkiaivo kuin sinä. Eksä nyt jumalauta voi luottaa minuun.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 01:10

Mä nyt en ymmärrä mikä tässä on ongelma. Koetko että olen laittanut ystävyytemme jäihin vai etten oo antanut riittävästi tukea sun ja satiksen ystävyydelle vai mikä sua nyt risoo tai harmittaa?
trisse

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 01:13

Mielelläni selvittäisin asian mutten nyt jotenkin ymmärrä mikä asia tässä on selvitettävänä. Vai koitko että olin päiväkirjassasi liian ilkeää sulle vai mikä on ongelma? (en ollut eilen ihan selvä joten se varmaan vaikutti noisten eilisten viestien sävyyn)
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 01:18

Nyt on asia niin Tris, että minusta tuntuu kuin olisit 'tajunnan tuolla puolla' vastaan huomenna. Koen niin, että et ole 'selvä' ja junnaat jotain omia ajatuksia. VASTAAN HUOMANNA, KUN MIETIN MITÄ OIKEIN AJAT TAKAA.
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 01:20

Eilen olin humalassa ja lääkkeissä mutta tänään olen ihan selvä. Ehkä parempi pitää vähän taukoa kun ei kohdata yhtäään. Oletko itse selvä nyt? Epäilen vahvasti että olet itse juovuksissa!

Älä pidä sen vastaamisen kanssa mitään kiirettä. Alkaa saatanasti risoa tuollainen joutava draaman pitkitys ja ihmeellinen kovapäisyys..
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 10:42

Tämä on liian lähellä, että tajuaisin kokonaisuuden siitä, mitä oikein tapahtui. Jospa joku ulkopuolinen kokoaisi tämän.

minä olen tän sarjiksen sika http://is.mediadelivery.io/img/1920/6e7 ... 77ed75.jpg
Kuva
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.09.2016 11:30

Mitä ihmettä täällä oikein mesotaan yhdestä puhelinsoitosta?
Ihan kuin olisi maailmanloppu käsillä ainoastaan sen takia, että sain päähäni soittaa kissille?!
Ihmiset soittelee joskus vähemmänkin tuntemilleen joskus vaan tulee mieleen, että olis kiva kuulla ääni tms. Ei se sen ihmeellisempää ole! Yrittäkää nyt tajuta, että maailma pyörii ihan entisellä radallaan edelleenkin! Mitä ihmettä tris oikein mesoo? Ikäänkuin olisin yhden puhelinsoiton kautta viemässä jotain häneltä? Ei meillä ole kissin kanssa suhdetta, ei olla rakastavaisia tai vaihdeta salaisia rakkausviestejä tms.Trissekii ku joku mustis aviomies!!
Aikuiset ihmiset! Käyttäydytte kuin alakoululaiset!" Mä en leiki sun kaa, otan ämpärin ja lapion pois sun hiekkalaatikosta !" Voi pyhä jysäys! En muuta osaa sanoa!

Minä olen täällä melko hermostunut, kun ootan sitä hoitsua,Tulin vaan vähän aamukahville tänne. Jännittää aika tavalla, että osaanko sanoa mitään vai alanko heti itkeä?

Yrittäkää nyt kissi ja trisse käyttäytyä kuin aikuiset !
Yhdestä puhelinsoitosta ei tarvitse nostaa koko maailman kokoista juttua!

Junat törmää , terroristit ja sodat tappaa satoja jopa tuhansia ihmisiä ja maailma on muutenkin katastrofaalisessa tilassa!
Ja täällä jaksetaan jauhaa yhdestä merkityksettömästä puhelinsoitosta maailman tappiin asti!
Jotain suhteellisuudentajua. Pliis!

Kuva
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2016 11:55

Varmaan onkin hyvä käydä netissä purkamassa vähän paineita ja päästelemässä höyryjä ennen psykiatrisen ammattilaisen tapaamista. Olet sitten paremmin kuosissa ja tasapainoisemman oloinen ammatti-ihmisen kohdatessasi.
Toivottavasti auttoi ja helpotti tuo hermostuneisuuden paiskaaminen tänne; saa hoitaja eteensä helpomman potilaan.
Mirri

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.09.2016 12:04

Mirri. Ei tuo ollut mitään hirveää purkautumista, se oli vähän kevennystä siihen mielentilaan, mikä minulla nyt on. En kai minä tuota täysin vakavissani kirjoittanut.
Tottakai jännittää, saako itseänsä ilmaistua niinkuin on tarkoitus.
Menen nyt rauhoittumaan,
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 12:24

Voisitteko te kaksi lopettaa mesoamisen siitä että joku mesoaisi jostain puhelusta kun kukaan ei ole mesonnut mistään puhelusta.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 12:27

ha ha, mitäs siihen sanot Tristan, kun Saltsu sanoi sinun olevan mustis aviomies <3 Olenko minä siis parisuhde väkivallan kokija nyt :shock:
Katla

ViestiKirjoittaja trisse » 14.09.2016 12:30

En mä sano tähän keskusteluun enää mitään. Ei tää muuten lopu.
trisse

ViestiKirjoittaja Katla » 14.09.2016 12:36

Mies lähti siis vetää ovet paukkuen
Katla

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet