Haluan pois

Re: Haluan pois

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 01:33

Koska sinulla Ulriika tuntuu olevan paksulti plakkia hampaankoloissasi, kerro mitä pahaa olen sinulle tehnyt, sen sijaan että ryhdyt haastamaan riitaa toisten kirjoittajien kanssa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Rane » 27.12.2015 01:40

Ulriika kirjoitti:Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?

Palsta on ollut aika salliva kaikille.
Rane

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:41

Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.
Ulriika

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:43

Rane kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:Sehän siinä onkin! Miksi se ei ole inhimillistä ja normaalia jokaisen kohdalla? Miksi niistä negatiivisista tunteista ja purkauksista joidenkin kohdalla tulee jotakin muuta kuin inhimillistä ja normaalia? Onko olemassa joku rotu, jotka saavat olla inhimillisiä ja normaaleja?

Palsta on ollut aika salliva kaikille.

Ja mitähän tarkoitat tuolla sallivuudella?
Ulriika

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 01:44

Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.

Siinä tapauksessa minä kysyn sinulta, miksi tulet paikalle vain näykkiäksesi muita kirjoittajia?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:47

Kyllästynyt kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:Ei minulla plakkia (eikä palkkiakaan) ole hampaissani sinua kohtaan. Samat kysymykset voin esittää sinullekin mitkä tuossa ylhäällä jo ovatkin.

Siinä tapauksessa minä kysyn sinulta, miksi tulet paikalle vain näykkiäksesi muita kirjoittajia?

Etkö vastaa kysymyksiini?
Ulriika

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 01:50

Ulriika kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Oletko kirjoittanut palstalla aiemmin? Ja jos olet, mikä oli nimimerkkisi?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 01:53

Ulriika kirjoitti:Etkö vastaa kysymyksiini?

Vastaan jos sitä haluat, mutta kysymyksen luonteen, sisällön ja koska olen asian jo aiemmin samaan kysymykseen vastannut, en pitänyt mitään kiirettä.
Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:54

Päätelkää itse
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 01:56

Hilppa kirjoitti:
Ulriika kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Oletko kirjoittanut palstalla aiemmin? Ja jos olet, mikä oli nimimerkkisi?

Miten tuo kysymyksesi liittyy asiaan? Helpottaisiko tieto nukkumaan menoasi ja kumpi vaihtoehto olisi mieluisampi?
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 01:57

Kyllästynyt kirjoitti:

Vastaan jos sitä haluat, mutta kysymyksen luonteen, sisällön ja koska olen asian jo aiemmin samaan kysymykseen vastannut, en pitänyt mitään kiirettä.

Mutta jos työ ei löydä ihmistä taikka ihminen työtä olisi syytä pyrkiä henkilökohtaiseen tyytyväisyyteen vaikka ilman työtä. Vai kuinka?
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 01:58

Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:00

Hilppa kirjoitti:Päivän Puzzle? Tosi huono pila, trisse.

Tohtorisnainen - älä väärinkäytä pienemmältäsi kuulemaasi tietoa jonka huippu äo:si on ehkä vääristänyt! :(
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:02

Kyllästynyt kirjoitti:

Selitä tuo kaikille niille, joilla sitä työtä ei ole ja haluaisivat sitä tehdä. Kaikki työttömät eivät kuitenkaan tällä palstalla pyöri. Voisi olla PP ylpeä jos niin olisi.
Tuo vastauksesi kertoo juurikin sen, kuinka tietämätön ja ylimielinen sinun suhteesi työttömiin on.
Eiväthän työttömät itse tiedä, että olisi hyvä tehdä töitä.
Viimeksi muokannut Ulriika päivämäärä 27.12.2015 02:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:02

Eli en tätä tarkoittanut. Jotain muuta ja siinäkin saatan olla väärässä.
trisse

ViestiKirjoittaja Hilppa » 27.12.2015 02:05

trisse kirjoitti:

Niinpä niin. Olethan ennenkin erehtynyt arvauksissasi.
Hilppa

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:06

Hilppa kirjoitti:
trisse kirjoitti:

Niinpä niin. Olethan ennenkin erehtynyt arvauksissasi.

That mays have happened now and then. Why..?
trisse

ViestiKirjoittaja Ulriika » 27.12.2015 02:08

Ja kiitos trisse, osasin laittaa musiikkia mutta en vieläkään saanut esittäjää ilman että pitää itse kirjottaa. Väliäkö tuolla, musiikki olikin se tärkein.
Ulriika

ViestiKirjoittaja trisse » 27.12.2015 02:19

Ei se mitään. Toivottavasti nimesi spostissa ei ole minun - höpläytit jo tohtorinnaa joten älä enää psykologian lisensiaattia!
trisse

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 27.12.2015 02:33

Ulriika kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Vastaukseni on: Työ ei tee ihmistä, mutta ihmisen on hyvä tehdä työtä.

Selitä tuo kaikille niille, joilla sitä työtä ei ole ja haluaisivat sitä tehdä. Kaikki työttömät eivät kuitenkaan tällä palstalla pyöri. Voisi olla PP ylpeä jos niin olisi.
Tuo vastauksesi kertoo juurikin sen, kuinka tietämätön ja ylimielinen sinun suhteesi työttömiin on.
Eiväthän työttömät itse tiedä, että olisi hyvä tehdä töitä.

Ei siinä mitään ylimielisyyttä ole. Jostain syystä sinä vain haluat nähdä siinä sellaista olevan.
Kyllästynyt

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet