Foorumin pers. häiriö

Re: Foorumin pers. häiriö

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.09.2014 15:54

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Se päiväkirjamateriaali, jota levitit senkin jälkeen, kun sinua oli (muistaakseni useasti) huomautettu moisen olevan PP:n ohjeistuksen vastaista.

Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin, mutta sinä sait jatkaa palstalla ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan - eli vaikuttaa siltä, että todellakin olet tasa-arvoisempi kuin muut.

Sinähän itse kielsit minua kommentoimasta päiväkirjassasi ja huutomerkillä varustetulla viestillä komensit menemään muualle - ja minä menin.

...

Tuossa on vähän sitä makua, että ikäänkuin Kyllästyneen moitittava teko olisi oikeastaan minun syytä. No ei se mitään, olen jo tottunut siihen, että Kyllästynyt ei oikein tahdo kantaa vastuuta omista teoistaan - vaan pikemminkin esittää muista (lisä)syytöksiä. Niinkuin nytkin on tapahtunut...

Jos sinä huutomerkillä varustetulla viestillä käsket minua menemään muualle ja minä käskysi mukaan toimin, ei ole minun syytäni jos sinä et ole lopputulokseen tyytyväinen.

En tiedä mihin sinä olet tottunut, mutta minä olen tottunut siihen, että jos käsken jotakuta tekemään jotakin - ja tämä käskyni mukaan toimii, en ryhdy syyttämään häntä jostain rikkomuksesta tai rikoksesta.
Kahvi kirjoitti:... Joku muu olisi tuosta saanut mahdollisesti vähintään varoituksen, todennäköisemmin bännin...

Mistä tiedät?
Ei tuo väitteesi ei ole mikään puolueeton arvio vaan osoitus sinun halustasi kostaa minulle jotakin tai muuten minua vahingoittaa.
Kahvi kirjoitti:... No ei se mitään, olen jo tottunut siihen, että Kyllästynyt ei oikein tahdo kantaa vastuuta omista teoistaan - vaan pikemminkin esittää muista (lisä)syytöksiä. Niinkuin nytkin on tapahtunut...

Ei ole tapahtunut.
Se on tapahtunut, ettet sinä "muista" omia tekojasi, mutta väität minun esittävän lisäsyytöksiä - vaikka sinä olit se joka taas kerran otti asian esille ja hyökkäsit minun kimppuuni syytöksinesi, jotka on käyty läpi jo kymmeniä kertoja.
Kahvi kirjoitti:... Kysyit evidenssiä ja nyt olet saanut sellaisen perusteluineen päivineen. Ei tästä asiasta minun puolestani enempää.

Mutta minun puolestani paljonkin enemmän.
Sinä et muista omia tekojasi vaan mm. väität, ettet muka ole käskenyt minua menemään muualle. Etkä näköjään muista kirjoittaneesi huorittelujakaan...

Mutta kerta toisensa perään sinä kyllä muistat kirjoittaa pahantahtoisia vihjauksiasi minusta ja Psykopatologiasta - jonka perään sitten nerokkaasti liität "... Minusta(kin) Kyllästynyt on tasa-arvoisempi kuin muut, ja oletettavasti siihen on hyvät syyt - joita meidän ilmeisesti ei tarvitse tietää".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 30.09.2014 16:11

Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä oli epäsuora ilmaus.

Mutta todellakin, ei kai näistä sen enempää.

Enpä tiedä onko ilmaus "käyttäydyt kuin haisevapilluisen huoran äpärä" niin kovin epäsuora.
Tosin, kyllähän se oikeastaan viittaa äitiini eikä minuun, mutta yhtä kaikki - eipä Kahvi minun äitiäni tunne, eikä hänellä ole mitään syytä, lupaa tai oikeutta huoritella häntä.

Mutta jos oikein tarkkoja ollaan, Kahvi siis huoritteli äitiäni ja viittasi minuun nimityksellä "äpärä". Nimityksellä joka vielä nykyäänkin koetaan sangen halventavana ja loukkaavana.

Korjaan siis aiempaa ilmoitustani:

Kahvi, sinä olet nimitellyt äitiäni huoraksi, etkä saanut siitä minkäänlaista rangaistusta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.09.2014 16:46

"kuin"
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.09.2014 16:51

Tämä ketju ei oikeastaan kuvaa foorumin persoonallisuushäiriötä kovin yleisesti,
vaan kukin kirjoittaja on paljolti omalla asiallaan tai ystävän asialla yms.

On totta, että että kaikki Kyllästyneelle antamani luunapit eivät näy foormumilla,
ja häneltäkin olen poistanut jotain viestejä ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja saara » 30.09.2014 18:21

Psykopatologia kirjoitti:Tämä ketju ei oikeastaan kuvaa foorumin persoonallisuushäiriötä kovin yleisesti,

On totta, että että kaikki Kyllästyneelle antamani luunapit eivät näy foormumilla,

Me kaikki persoonallisuushäiriöiset yhdessä muodostamme tämän kokonaisuuden, foorumin pers. härön:D
saara

ViestiKirjoittaja saara » 30.09.2014 18:45

trisse kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Tämä ketju ei oikeastaan kuvaa foorumin persoonallisuushäiriötä kovin yleisesti,

Kyllästyneen asema voisi olla parempi jos edes osa niistä näkyisi.

Niin, minusta ainakin kyllästyneen asema on siitä tukala,että hän saa olla jatkuvasti puolustusasemissa milloin minkäkin syyn takia. Tietty se on luonnekysymyskin. Jos kokee kaiken ainoastaan loukkaavaksi ja kaivaa vuosien takaisia juttuja yhä eetteriin, tulee kenen tahansa olo tukalaksi.
Uskon ja olen nähnytkin, että kyllästynyt on fiksu ja nokkelakin, en minä sitä kiellä, mutta tarviiko koko maaliman murheet kantaa?
saara

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.09.2014 18:53

Kyllästyneen asema voisi olla parempi jos edes osa niistä näkyisi.

Ihmeellistä kieltä. Mitä parempien näkyvyyttä tarkoitat?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pekka50 » 30.09.2014 19:00

Onko tämä tosiaan aikuisten ihmisten keskustelufoorumi, sanat lentää kun murkkuikäisiltä ja haistatteluinenn päivineen ja mitä ymmärsin niin tämän perustaja on mennyt varmasti tosi kauaksi alkuperäisiltä lähteiltä, mitä on aikonut kun foorumin on perustanut, tulee jopa mieleen että jos on tosiaan ammattilainen, niin onko tämä nyt sitten se oikea paikka purkaa sitä pahaa mieltä mitä saat työssäsi, koska tuntuu siltä että kritisoit kaikkea, vaikka tiedät että voisi menetellä myös positiivisuuden periaatteen mukaan ei negatiivisuuden, sellainen mielikuva minulle jäi kun luin osan teidän tekstejä ja tosi epäammattimaista on udella keneltäkään ketään tai tehdä diagnooseja, eli johto päätökseni on se että tänne ei kannata tulla sanomaan yhtään mitään ongelmistaan, siis oman turvallisuutensa tähden ja sen ettei revitä revittyä vielä pienemmäksi palasiksi ja luulisi että täällä olisi sitä yhteisyyttä mutta ei tunnu olevan ja jos tosiaan täällä ammattiihminen antaa ohjeita tai kysyy tai tivaa tarkemmin niin tämä ei anna mitään vapautuksia sen suhteen minkä vastuunalaisena tulet olemaan aina jos meinaat ammattia harjoittaa, jos pidät tätä foorumia niin pidä se myös siistinä, elä tuo niitä omia epäkohtia tänne, vaan pidä tämä ammattimaisena, ihan oikeasti. riitely ja vanhojen kaivaminen on loputon tie.
Pekka50

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.09.2014 19:06

Kiitos! Siinä ulkopuolisen näkemys. Otetaan opiksemme.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pekka50 » 30.09.2014 19:39

Mut saa kyllä bannata koska sanon nyt sen mitä tulee mieleen, jos kerta psykopatologia on ylläpitäjä ja mitä olen lukenut palautteita, niin ehkä kyseessä on ennemmin patologinen valehtelija, en hyväksy tälläistä foorumia missä käsitellään mielen asioita, kun tuntuu siltä että jopa ylläpitäjällä on niin narut hukassa että ei osaa pitää yllä sujuvaa ja asiallista keskutelua ja näköjään vielä saa odottaa vuosia että tulee sellainen oikea foorumi missä on todella ammattilaisia ja asiaansa vihkiytyneitä, voin sanoa että hävetkää jos osaatte ja sitten psykopatolgin kuva on kyllä aikalailla manipiloiva jossa annetaan kuva että on suorittamassa terapiaistuntoa eli tuo sen oman ammttinsa ja auktoriteetin esille jo kuvan kautta ja kuitenkin mitä lukenut niin edustaa kaikkea muuta kuin hyvää psykologiaa, tai sitten harrastaa sitä vähemmän tunnettua psykologian alaa.
Pekka50

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.09.2014 19:43

Joku voisi ajatella niinpäin, että Psykologi antaa tälle palstalle osan ajastaan, muun työn ohella. Ja tarjoaa osaamistaan näytille, siitä saa itte poimia, jos huvittaa.(poistin vihjailuni).
Viimeksi muokannut Kissi päivämäärä 30.09.2014 20:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Kissi

ViestiKirjoittaja Pekka50 » 30.09.2014 19:53

Nämä palautteet on tehty äkkinäisen päätöksen tuloksena ja en tunne oikeastaan ketään että voi olla kohdistan nyt ehkä liikaa palautetta tietylle henkilölle, mutta tarkoitukseni on puhtaasti se että ei kaivettaisi vanhoja ja kenenkään joku mode asema ei saa vaikuttaa tai lannistaa ketään, vaan antaa kaikkien kukkien kukkia, eihän me sentään missään pohjois-koreassa asuta ilmeisestikin täällä on sanan ja ilmaisun vapaus, olen itse kans terveydenhuollon ammattilainen ja tiedän rajoitteet ja rajat missä saa mennä, siksi olenkin huolestunut jos ruvetaan täällä tivaamaan jostain sairaudesta joltakin jotain, koska täällä tietenkin ajatellaan psykosomaattisia sairauksia, mutta kuitenkin ihmisellä voi olla hyvinkin myös fyysinen sairaus, esim sanotaan kilpirauhasen vajaatoiminta ja senkin paras toteaja lääketieteessä on eläinlääkäri, kuten huomattu mot ohjelmasta missä lääkärit käy toistensa päälle ja laitetaan reseptin kirjoitus kieltoon sellaiselle lääkkeelle joka on turvallinen ja joka voi auttaa aika nopeasti, tuo oli vaan sellainen esimerkki että myös psyykkeeseen vaikuttavat tekijät voivatkin olla ihan fysiologiasta johtuvia ja mitä enemmän käyn tätä lääketieteen sarkaa eteenpäin niin sen epäselvemmäksi käy se että saako potilas sitä parasta mahdollista hoitoa, vaan onko se ihan täysin väärässä paikassa, koska lääketiede on niin sanotusti mennyt eteenpäin että se erityisosaaminen on pirstoutunut ja näin ollen moni potilas ei saa sitä oikeaa erikoisosaamisen hoitoa.
Pekka50

ViestiKirjoittaja saara » 30.09.2014 20:35

No jo oli merkillinen purkaus! Jotakuta näyttää ottavan aivoon ja lujaa.
saara

ViestiKirjoittaja Kissi » 30.09.2014 21:01

Ekaks toivoin että se olisi ollut maanvaiva, vaan eip ollukkaan. (vainokki kiss. )

Pekka 50 tyyli on aika paljon sama kuin yks aiemmin bannattu selittelijä. Monilla nimimerkeillä. Mitä se mulle kuuluu, koska juttu oli tajuton, voinhan jutella ihan yhtä sekavasti minökin. Just hoksasin. Miksi mun pitää saamari selitellä kaikenlaista, yht hyvin voin kirjoitella mitä tuuli tuo.
Saara, haluaisin olla pers. härö. Soppiko se sinujlle .Doijjoijg kilkati kalkati. etkä herätä mua tänään.
Kissi

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.09.2014 21:43

Pekka50 kirjoitti:Mut saa kyllä bannata koska sanon nyt sen mitä tulee mieleen, jos kerta psykopatologia on ylläpitäjä ja mitä olen lukenut palautteita, niin ehkä kyseessä on ennemmin patologinen valehtelija, en hyväksy tälläistä foorumia missä käsitellään mielen asioita, kun tuntuu siltä että jopa ylläpitäjällä on niin narut hukassa että ei osaa pitää yllä sujuvaa ja asiallista keskutelua ja näköjään vielä saa odottaa vuosia että tulee sellainen oikea foorumi missä on todella ammattilaisia ja asiaansa vihkiytyneitä, voin sanoa että hävetkää jos osaatte ja sitten psykopatolgin kuva on kyllä aikalailla manipiloiva jossa annetaan kuva että on suorittamassa terapiaistuntoa eli tuo sen oman ammttinsa ja auktoriteetin esille jo kuvan kautta ja kuitenkin mitä lukenut niin edustaa kaikkea muuta kuin hyvää psykologiaa, tai sitten harrastaa sitä vähemmän tunnettua psykologian alaa.

Tervetuloa Psykpatologian potilaaksi! :lol:
Minä en ota itselleni potilasroolia, koska netissä ei saa kenestäkään ihmisestä oikeaa kuvaa ja tulee ymmärrysongelmia. Eikö olekin niin, että ymmärrys on parantumisen kannalta tärkein asia? Siihen tarvitsee tuntea potilaan persoonallisuus. Paremminkin täällä tulee lopulta hulluksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 30.09.2014 22:58

Totta. Podemme kaikki täällä hulluuden syndroomaa, kuka enemmän, kuka vähemmän.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 30.09.2014 22:59

saara kirjoitti:Totta. Podemme kaikki täällä hulluuden syndroomaa, kuka enemmän, kuka vähemmän.

Nyt soittamaan!
Pinja

ViestiKirjoittaja Pekka50 » 01.10.2014 19:22

Se on valitettavaa että jos yrittää selittää vertauksin asioita, niin ei mene jakeluun. Olen täällä ihan ensimmäisiä kertoja ja lukenut tekstejä ja huomannut että kuten sain jo todeta kaikki mitä kirjoitat niin kaikkea tullaan sinua vastaan käyttämään, niin justiinsa sen ilmiön että takerrutaan johonkin muotoseikkaan eikä ymmärretä kokonaisuutta, se on valitettavaa, olemme kaikki ihmisiä ja kukaan ei ole täydellinen, mutta toivoisin että kukaan ei rupea haukkumaan toista koska monelle voi olla tosi tärkeää puhua täällä asioista ja tai purkautua, niin joku turvasatama täytyy sellaisellakin henkilöllä olla, jossa saa luottamusta ja ymmärtämystä ja tietoa. Olen aikoinaan ollut eräässä chatissa, mutta siellä oli itsemurhakuolleisuus aika iso ja jutut oli mitä joku kertoi niin joutui trollattavaksi ja jos elämä oli siellä niin sen jälkeen seuraa armoton tyhjyys. Olen nähnyt niin paljon itsemurhia että olen mennyt sekaisin sen suhteen että miksi kukaan ei tee mitään sen eteen ettei niin tapahtuisi. kun kuitenkin ruotsissa tapahtuu niitä paljon vähemmän kuin suomessa ja olemme siinä irlannin kanssa euroopan kärkiluokkaa ja mitään ei tehdä sen eteen että ne vähenisi päin vastoin sanotaan että potilaan itsemääräämislaki niin voimakas että ei voida laitta pakko hoitoon, vaikka nimen omaan M1 lähetteessä on jopa neuvottu kuinka se tehdään ja jos itseään haluaa tappaa niin ei se täysissä sielun voimissa vaan pahasti sairas, sitä ei koske se itsemääräämislaki, vaikka osa lääkärikunnasta niin ajatteleekin.
Pekka50

ViestiKirjoittaja Pekka50 » 01.10.2014 19:56

Voin sanoa hyvästi ja näkemiin, tämä foorumi on aika sisäsiittoinen jossa on tietyt avainhenkilöt ja ulkopuolisen on vaikea päästä sisälle juttuihin, eli sanotaan se suoraan kun edellisistä teksteistä ei tullut viesti läpi. täällä käytetään suoraan puhettta vailla korulauseita ja ollaan murkku ikäsiten tasolla jossa on vitut ja paskat sun muut sanat käytössä, valitettavasti eksyin tänne kun eräs tätä paikkaa suositteli, mutta huomaan että oli karmea erehdys tai toivon että voin sanoa että paska reissu mutta tulipa tehtyä, tuli todettua taas eräänkin ns. mielenterveys foorumin sisäsiittoisuus, joka ei auta ketään ja joka koukuttuu niin elämä pyörii sitten tämän foorumin ympärillä ja sitä en halua. tämä on mun kokemus 2 päivän tutustumisesta että ei ole tervettä olla täällä.
Pekka50

ViestiKirjoittaja Mirri » 01.10.2014 20:09

On se onni, että täältä pääsee pois, jos haluaa lähteä. Olisi inhottavaa joutua kirjoittamaan vuodatuksiaan paikassa, jossa ei itse viihtyisi, eikä tuntisi oloaan kotoisaksi tai turvalliseksi.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet