Kirjoittaja untuva » 18.05.2013 17:05
Ei Pertti ole terapeuttini. Kyse on siitä, että tuo asia ilmeni myös täällä aiheutuen ensin Pertin kommentista. Meidän kaikkien tulisi sitten olla täällä ongelmittomia ettei kukaan vaan väittäisi, että nyt pidät Perttiä terapeuttina. Onhan tuo Pertti sinunkin ongelmointiin puuttunut. Nettimaailma ei kauheasti eroa normaalista elämisestä netin ulkopuolella. Joutuu päivittäin kohtaamaan ongelmia on missä vain. Minulla on tapana esitellä täällä foorumilla löydöksiäni itsestäni, en odota niihin Pertin ohjausta, odotan vertaistukea niiltä, jotka sitä haluavat antaa. Samalla tykkään kertoa ihmisille itsestäni millainen olen, jolloin minut pystyy paremmin ottamaan huomioon. Pertti on nimennyt tämän mielenterveys ja vertaistuki foorumiksi. Hän olisi voinut hyvin antaa muunkin nimen tälle ja valita sitten erilaisen kävijäporukan tänne. Oletan, että minulla on lupa hakea täältä vertaistukea ja lupa puhua mielenterveysasioista. Pertti ei ole terapeuttini, mutta ei hänen tarvitse olla vihamies minulle. Tämä on kuitenkin hänen pitämänsä foorumi, enkä haluaisi olla ylläpitäjän kanssa riidoissa. Ennen kaikkeahan Pertti on perustanut tämän foorumin itseänsä varten ja siksi haluan, että Pertti pitää minusta ja en haluaisi olla hänen tahtonsa esteenä.