Kämppä on sotkussa

Re: Kämppä on sotkussa

ViestiKirjoittaja Trisse » 30.03.2010 19:25

Kas, naapurini on varmaankin hyvää hyvyyttään pyrkinyt edesauttamaan siivousurakkaani sillä näin hänen saaneen isännöintitoimistosta kirjeen. Hän teki minusta valituksen jo 2005 pääosin sotkuisuuden vuoksi ja tuolloin sain varoituksen. Vai mitä muita syitä isännöitsijätoimistolla on lähettää osakkaille kirjeitä keskellä vuotta?
Trisse

ViestiKirjoittaja kontulib » 30.03.2010 19:33

Ei kai sotkuisuus teoriassa ole mikään syy valituksiin/vuokrasopimusten irtisanomisiin, vai?
Kai oma kämppä saa olla kuinka sotkuinen tahansa kunhan sen takia ei hometta tms. leviä joka paikkaan tai tuholaishyönteisiä leviä muihin kämppiin.
kontulib

ViestiKirjoittaja Trisse » 30.03.2010 19:46

Sainkin varoituksen sillä perusteella että olin vahingossa soittanut yöllä hänen ovikelloaan ja muka vaikuttanut "uhkaavalta". Kontu voi itse minut tavanneena arvailla kuinka suurta uhkaa dobermanin kanssa ovelle tuleva nainen voi minun suunnaltani tuntea - olenkin sen luokan naaraspeto että pikku sylikoirat saavat loikkia pakoon :lol: Juu, en usko että hänellä on nyt mitään mahdollisuuksia saada minulle varoitusta kun en ole soittanut ovilelloa kertaakaan mutta tämä ei varmaankaan estä yrittämästä :?

Vai mitä muita syitä isännöitsijätoimistosta on lähettää kirjeitä?
Trisse

ViestiKirjoittaja kontulib » 30.03.2010 20:13

Tuuve on oikeassa. Syitä voi olla tosi paljon miksi isännöitsijäntoimistosta tulee kirje. Jos kyse olisi varoituksesta sinulle, se kirje olisi tullut myös sinulle.

Juu, Trisse. Sä olet todella pelottava ilmestys. Kyllä dobermannitkin muuttuu pikkukoiriksi kun sut näkee ;)
kontulib

Re: Tris

ViestiKirjoittaja Trisse » 31.03.2010 19:12

Jaa, että kämpän sotkuisuus piti siirtää päiväkirjaan? Täällähän on vertaistuki-osio mutta ilmeisesti sitä ei saa käyttää.

Mitä, häh?
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 31.03.2010 19:51

Minua simputetaan täällä.
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 31.03.2010 19:57

Kylläpä minä olen voimakas ihminen kun pystyn kahden moderaattorin minua rajoittaessa simputtamaan ryhmässä muita postaajia.

Onko sinulla sylikoirana dobermanni?
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 31.03.2010 20:01

Sinä häiriköit minun päiväkirjaani...
Trisse

ViestiKirjoittaja Trisse » 31.03.2010 20:04

TÄMÄ ON PÄIVÄKIRJANI! EN HALUA TÄNNE MINUA LOUKKAAVIA KOMMENTTEJA! PERUSTA NIILLE OMA KETJU! EN HALUA SINUA TÄNNE!!!

MITÄ TÄSTÄ ET YMMÄRRÄ?
Trisse

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2010 20:06

Siirto vertaistukeen on mahdollinen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 31.03.2010 21:20

Haluaako Trisse täältä poistettavan ylimääräiset viestit?
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Trisse » 01.04.2010 05:34

joo
Trisse

ViestiKirjoittaja xxccz » 01.04.2010 22:52

Trisse kirjoitti:En tajunnutkaan että nuo terveyspalvelut on samassa rakennuksessa kuin työkkäri Mikonkatu 7. Työkkäristä kirjoittelen - vielä 20 min aikaan. Olen ottanut 30 mg diapam, 450 mg lyrica ja 800 mg ibusal. Mietin ottaisinko vielä kaksi diapamia...

minusta tällaiset viestit sisältävät syvän avunpyynnön päihteiden lopettamisen suhteen... olenko oikeassa vai en
xxccz

ViestiKirjoittaja Trisse » 02.04.2010 19:43

xxccz kirjoitti:
Trisse kirjoitti:En tajunnutkaan että nuo terveyspalvelut on samassa rakennuksessa kuin työkkäri Mikonkatu 7. Työkkäristä kirjoittelen - vielä 20 min aikaan. Olen ottanut 30 mg diapam, 450 mg lyrica ja 800 mg ibusal. Mietin ottaisinko vielä kaksi diapamia...

minusta tällaiset viestit sisältävät syvän avunpyynnön päihteiden lopettamisen suhteen... olenko oikeassa vai en

Minusta ne sisältävät syvän avunpyynnön siitä ettei pikku-Trisseä pitäisi kuormittaa papa-kokeiden kaltaisilla hirveyksillä.
Trisse

ViestiKirjoittaja Megakesä » 06.04.2010 00:27

Sovin terpan kans et siivoan aina la tai su. Kun siivoamiselle määriteltiin tietyt päivät se on tullut hoidetuksi.
Pidän rutiineista. Saatan siivota pätkissä eli välillä teen jotain kivaa. Kuuntelen musaa, kun siivoan. Erityisesti Koop Arposen musa on hyvää siivousmusaa.
Megakesä

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet