Saanko esittäytyä

Re: Saanko esittäytyä

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 16:06

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti: keskimääräisen palstalaisen yläpuolella, eikä minun mielestäni toisten yläpuolelle asettuminen ole toivottavaa käytöstä keneltäkään.

Miksi sitten asetut koko ajan yläpuolelleni?...

En minä sinun yläpuolellesi ole asettautunut.
Olen kritisoinut sinun käytöstäsi, ja senhän voi tehdä mistä suunnasta tahansa.
Kaapo kirjoitti:... Jatkuva vähättely on toisen yläpuolelle asettumista...

En ole vähätellytkään.
Olen kysynyt sinulta perusteluja väitteillesi sekä esittänyt mielipiteeni sinun verbaalisista näytöistäsi, jotka minun mielestäni poikkeavat oleellisesti sinun omista arvioistasi.
Kaapo kirjoitti:... Vai uskotko olevasi yläpuolellani ja sinun täytyy todistaa minulle ja muille että olen alapuolellasi?

Minun ei ole syytä todistella mitään, koska jokainenhan voi itse arvioida sinun ansiosi ja osaamisesi tason.
Totesin, että sinun viestiesi sisällöstä minulle tulee se vaikutelma, että sinä itse uskot olevasi muiden (tällä palstalla kirjoittavien) ihmisten yläpuolella.
Ja yllä mainitsema käsitykseni sekä saamani vaikutelma perustuu siihen, ettei mikään muu vaihtoehto anna yhtä hyvää ja yksinkertaista selitystä sinun tavallesi käyttäytyä asiattomasti ja törkeästi muita ihmisiä kohtaan.

Menes nyt todistamaan sitä verbaalisuuttasi sinne sanavarasto ketjuun. Minä olen jo SINUN leikkiäsi leikkinyt kahdesti.
Luulisi että sinulle edes on tikkuaskin verran "munaa", että vastaat huutoihisi.

Ja sinä muuten vähättelet minua kaiken aikaa. Jopa yllä olevassa viestissä.

JOS uskoisin olevani SINUN yläpuolellasia niin olisiko se kauheaa, ja pitäisikö sellainen luulo kitkeä pois?
Kaapo

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.10.2016 16:12

Kaapo kirjoitti:JOS uskoisin olevani SINUN yläpuolellasia niin olisiko se kauheaa, ja pitäisikö sellainen luulo kitkeä pois?

Ei hulluutta voi kitkeä pois ja sen pitäisi täällä kaikkien tietää.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.10.2016 16:39

irmeli kirjoitti:Niin se Neitsyt Mariakin tallensi kaiken sydämeensä.

Minun ei onneksi tarvitse tallentaa sydämeeni; riittää, että otan talteen omaan viestiini. Tiedän taipumuksesi poistella möläyttelyjäsi.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 21.10.2016 17:33

https://fi.wiktionary.org/wiki/m%C3%B6l ... 3%A4%C3%A4
Mä möläytin köksän tunnil et peruna on hedelmä.

Joten en ole tainnut täällä möläytellä.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2016 08:35

Mirri kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.

Arvelen, että edellä sanomani kuulostaa pahemmalta kuin tarkoitin, joten selitän sanomisiani...

En tarkoittanut kenenkään tappamista enkä edes kuolemantuottamusta, vaan trollin näännyttämistä nälkään. Kuten netissä on tapana tehdä ihan nettiketin neuvojenkin mukaan: trollit kuihtuvat pois, jos niitä ei ruokita. Mielestäni tämän ketjun perusteella voitaisiin olettaa ketjun aloittajan olevan trolli.
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.10.2016 08:46

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Hei kaikki ihanat ihmiset. Olen Sievä Sigismund ja haluaisin liittyä viehättävään seuraanne.

Tämän ketjun perusteella olisi järkevintä heittää heittää sinut ulos. Tai vaieta kuoliaaksi.

Arvelen, että edellä sanomani kuulostaa pahemmalta kuin tarkoitin, joten selitän sanomisiani...

En tarkoittanut kenenkään tappamista enkä edes kuolemantuottamusta, vaan trollin näännyttämistä nälkään. Kuten netissä on tapana tehdä ihan nettiketin neuvojenkin mukaan: trollit kuihtuvat pois, jos niitä ei ruokita. Mielestäni tämän ketjun perusteella voitaisiin olettaa ketjun aloittajan olevan trolli.

Koska Mirri joutuu ennakkovalvontaan tai edes päivän bannille.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2016 08:58

irmeli kirjoitti:Koska Mirri joutuu ennakkovalvontaan tai edes päivän bannille.

Irmeli, miksi minun mielestäsi pitäisi joutua ennakkovalvontaan tai kirjoituskieltoon?
Mirri

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.10.2016 09:15

Ei tietenkään siihen taida olla mitään syytä vaan kaikkien uusien pitää tyytyä möläytyksiisi. Koska olet vainoharhainen etkä sille mitään voi.
irmeli

ViestiKirjoittaja Mirri » 27.10.2016 09:22

Voi voi. Se on sitten kova kohtalo 'uusilla', kuten tämän ketjun aloittajalla.

09:40. Lisäys.
Irmeli, minun piti oikein tarkistaa... 12.10. olit tällaista mieltä:
"Nyt, kun tulee joku pöö, alat tapasi mukaan häntä nuoleskelemaan, kun sattuu olemaan uusi ja näit sopivan kohteen nuoleskellusi."
Mirri

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet