Miten saatte kierrokset laskemaan?

Re: Miten saatte kierrokset laskemaan?

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 17:03

Hilppa kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ketjun otsikointi on hyvä samoin ketjun tarkoitus. On ihan turhaa alkaa kinata joistain sivuseikoista.

Kinaatko sinä jostain nyt? Mitä tarkoitat tuolla, että on ihan turha kinata jostain sivuseikoista? Toivottavasti et määrittele minun kirjoittamistani kinaamiseksi, mikä tarkoittaisi, että et halua, että tänne joku kirjoittaa ketjuun ehdotuksiaan, joita sinä et ymmärrä. Olet itse monesti todennut, että kaikki sopivat joukkoon, mutta se taitaakin tarkoittaa vain itseäsi. Sinä sovit kaikkialle (ainakin omasta mielestäsi), mutta miten on muiden laita? Hekö eivät sovikaan sinun joukkoosi?

En minä mistään ole kinannut. Oletko sinä? Kai sinä siinä olet samaa mieltä, että joistain sivuseikoista on yleensäkään tarpeetonta kinata? Samoin jonkun syyllistäminen on täysin tyhjänpäiväistä. Toki sinä voit vaikka laskea kilometrejä askelmittarisssasi jos sillä tavoin lasket kierroksiasi. Se on sinun tyylisi.
Miksi ihmeessä sinä jatkuvasti esiinnyt hyökkäävästi, kirjoitti tänne sitten mitä tahansa? En ole tässäkään ketjussa pyrkinyt ketään määräilemään. Enkä liioin kenenkään krjoitustyyliä määrittelemään.

Minä en käsittääkseni ole nyöskään tässäkään ketjussa millään tavoin pyrkinyt kenenkään mielipiteitä tai tapoja väheksymään. Missä olen sanonut etteivät kaikki sovi joukkoon?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.08.2016 17:21

Sateentekijä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ketjun otsikointi on hyvä samoin ketjun tarkoitus. On ihan turhaa alkaa kinata joistain sivuseikoista.

Kinaatko sinä jostain nyt? Mitä tarkoitat tuolla, että on ihan turha kinata jostain sivuseikoista? Toivottavasti et määrittele minun kirjoittamistani kinaamiseksi, mikä tarkoittaisi, että et halua, että tänne joku kirjoittaa ketjuun ehdotuksiaan, joita sinä et ymmärrä. Olet itse monesti todennut, että kaikki sopivat joukkoon, mutta se taitaakin tarkoittaa vain itseäsi. Sinä sovit kaikkialle (ainakin omasta mielestäsi), mutta miten on muiden laita? Hekö eivät sovikaan sinun joukkoosi?

En minä mistään ole kinannut. Oletko sinä? Kai sinä siinä olet samaa mieltä, että joistain sivuseikoista on yleensäkään tarpeetonta kinata?
- -

[Sateentekijän pitkä viesti katkaistu selvyyden ja palstatilan käytön vuoksi lainauksessa.]

Sittenhän kaikki on selvää, koska sinulle nyt lienee selvää se, että minä en ole kinannut mistään. Sitä en vaan ymmärrä, että sinun täytyy tämän tästä hokea, että on turhaa kinata mistään. Tuo on vakiolauseeksesi jo muodostunut, jonka vähän väliä toistat muodossa tahi toisessa. En koe tarpeelliseksi lähteä toistelemaan ja myöntelemään perässäsi hokemiasi itsestäänselvyyksiä.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 17:29

Millähän perusteella sinä Hilppa, pätkit toisten tekstejä tai lainaat yleensä lainkaan jos et viitsi tai halua koko viestiä lainata ? Siksikö, että saat vain tiettyyn pätkään laatia mieleisesi vastauksen?

[Sateentekijän pitkä viesti katkaistu selvyyden ja palstatilan käytön vuoksi lainauksessa.]
Tuo lienee täysin tarpeeton välihuomautus.
Kun kirjoitat välittömästi viestini jälkeen, miksi yleensä toistat kirjoittamaani? Täällähän käsittääkseni on sääntö välttää tarpeettomia lainauksia.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 17:38

Hilppa kirjoitti:
Sittenhän kaikki on selvää, koska sinulle nyt lienee selvää se, että minä en ole kinannut mistään. Sitä en vaan ymmärrä, että sinun täytyy tämän tästä hokea, että on turhaa kinata mistään. Tuo on vakiolauseeksesi jo muodostunut, jonka vähän väliä toistat muodossa tahi toisessa. En koe tarpeelliseksi lähteä toistelemaan ja myöntelemään perässäsi hokemiasi itsestäänselvyyksiä.

Kuinka taas onnistuitkin vääntämään asian minun kirjoitustyyliini tai sanomisiini?`Et ilmeisesti halua ymmärtää, etten minä sinun sanomisiesi vuoksi tule muuttamaan tyyliä, millä asioita ilmaisen.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 17:42

Minä lähden tästä kierroksia laskemaan ulkoilemalla . Saattaa olla niitä tämän syyskesän viimeisimpiä lämpimänihania päiviä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 31.08.2016 17:45

Minustakin kun alkaa tuntua, että ihanaa, kun teet sen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 17:50

Hilppa.
Eikö ole kivaa, että kerrankin ollaan samaa mieltä edes yhdestä asiasta?
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 31.08.2016 20:06

Sateentekijä kirjoitti:Minä lähden tästä kierroksia laskemaan ulkoilemalla . Saattaa olla niitä tämän syyskesän viimeisimpiä lämpimänihania päiviä.

Take your time. Älä pidä mitään kiirettä takaisin...
trisse

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 31.08.2016 20:21

Kävin jäätelöllä ja kunnon lenkillä! Ai että kierrokset laski! Suosittelen Trisse siullekin ;)
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja trisse » 31.08.2016 20:27

Enhän minä koskaan missään käy - sen voi päiväkirjastanikin todeta.
trisse

ViestiKirjoittaja vibeke » 01.09.2016 16:07

On tämänpäiväisen tapaamisen jäljiltä taas sellainen olo, että pakko lähteä ulos panemaan tossua toisen eteen.
vibeke

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.09.2016 23:25

Hyvä musiikki.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Katla » 03.09.2016 01:39

Kyllä !! Jos hyvä/mieluinen musiikki ei saa ajatuksia rentoutumaan, niin huonosti on asiat! Jokaiselle kansalaiselle pitäisi taata kotiin huippuluokan äänentoisto :D sehän lisäisi hyvinvointia <3
Katla

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 03.09.2016 18:49

Tänään laskettiin kierroksia käymällä brunssilla sekä syysmarkkinoilla. Ostin markkinoilta kreikkalaisen juusto- sekä oliivileivän. Kiva tapa tasata kierroksia!
Olimme"kaukaa viisaita" ja kävimme ensin syömässä, sitten vasta markkinnoilla. Näin ei tullut tuhlattua herkkuihin sillä tavoin kuin nälkäisenä.
Sateentekijä

ViestiKirjoittaja Enne1 » 09.09.2016 15:58

Kaikkea informaatioita ei kannata ottaa vastaan. Minulla alkoi eilen jooga ja se vaikutti hyvälle. Yleensäkin jättää negatiivisuuden omaan arvoonsa ja keskittyy niihin asioihin, joista pitää.
Enne1

ViestiKirjoittaja vibeke » 29.09.2016 20:22

Oli inhottava sosiaalinen tilanne. Painelin sen jälkeen Alkoon. Söin tarpeettoman paljon ja juon viiniä. Olen näköjään siirtynyt lenkkeilystä ahmimiseen ja tissutteluun.
vibeke

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet