Psykopatologia kirjoitti:Onko vaikea googlettaa?
Kuutar kirjoitti:Olen ihmetellyt, mitä tarkoittaa usein mediassa kuultu sana " vatulointi". Luulin sen tarkoittavan mokaamista, mutta ilmeisesti tarkoittaakin hitautta. Olisiko vatulointi sukua sanalle vatvoa?

Mirri kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Olen ihmetellyt, mitä tarkoittaa usein mediassa kuultu sana " vatulointi". Luulin sen tarkoittavan mokaamista, mutta ilmeisesti tarkoittaakin hitautta. Olisiko vatulointi sukua sanalle vatvoa?
Voi olla, että netti googlailuineen antaa sinulle tähän kysymykseen parhaita vastauksia. Ovatko muiden ihmettelyt ja ihmettelyjen synnyttämät ajatukset 'tyhjentäviä' - sitä en tiedä.
Lienee kuitenkin selvää, että vatulointi politiikassa tarkoittaa eri asiaa kuin vatulointi köysien tai kalastusverkkojen kanssa.
Kenties voisit tuoda palstalle tietoa kyseisestä sanasta ennemmin kuin ihmettelet ja odotat toisten tuovan tietoa sinulle.
irmeli kirjoitti:Mulle vatulointi tarkoittaa tyhjää asioitten pyörittelyä ja jappasua, mikä ei johda mihinkään. Hankala ihminen on vatuloija kun tuo omia, asiaa sivuavia tyhjänpäiväisiä mielipiteitä esiin ja hidastuttaa oikean asian käsittelyä.
Seksissä aviomiehen sanotaan olevan oikea vatuloija, jos alkaa harrastaan kaikenmaailman esileikkejä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa