Ongelmana liika kiltteys

Re: Ongelmana liika kiltteys

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.10.2015 13:57

Juuri niin, se on yhtä helvettiä, on jatkuvan väkivallan uhan alla muiden osalta kuten minä joka päivä olin 25 vuotta. Parempi vaihtoehto oli nähdä pahuutta myös itsessä ja hyväksyä se osaksi itseäni. Tälläinen ongelma ei varmaan mikään kauhean yleinen ihmisillä ole, mutta minä lisäksesi tällä foorumilla, muista en oo kuullut.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.10.2015 14:21

Saako kysyä, kuka uhkasi sinua? Ei tarvitse kuitenkaan vastata.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.10.2015 14:23

Kaikki muodostivat jonkinlaisen uhan. Entä sinulla, ei tarvitse vastata?
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 11.10.2015 14:33

En tiedä. Koen ihmiset uhkaavina yleensä ottaen. Täytyisi tietysti luottaa ihmisiin ja uskoa hyvään, mutta se on vaikeaa. Minua on aikoinaan myös koulussa kiusattu, pelkään että se voi taas tapahtua. Lisäksi exäni oli psykoottinen ja väkivaltainen.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.10.2015 14:35

Olen ollut joka päiväisen kiusaamisen kohteena, kaikki olivat uhka koko ajan missä liikuinkin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Pinja » 11.10.2015 14:43

Mutta mä oon ollut kiusantekijä. Löydätkö kanssa itsestäsi kiusajaa, sellaista joka haluaa kostaa kaiken kiusatuksi tulonsa? Koston ajatuksen kautta vasta hyväksyin ajatuksen siitä, miksi halusin olla kiusaaja. En hyväksynyt kostamista, kielsin sen itseltäni. Minua on kiusattu koko lapsuus ja rankasti.
Pinja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 12.10.2015 10:32

Flower kirjoitti:Tuen antamattomuuden vuoksi saan myös muiden ihmisten närkästyksen "päälleni", mikä tuntuu kohtuuttomalta.

Etkö voi perustella noille "muille ihmisille", miksi et pysty tukemaan.
Tieto saattaa auttaa ihmisiä ymmärtämään.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.10.2015 10:54

Isä sen kostamisen alunperin multa kielsi. Vanhin veli ei tehnyt mitään muuta mun lapsuudessa kuin vain kiusasi jatkuvasti joka päivä, hänestä se oli älyttömän hauskaa ja ikänsä takia vanhempieni tapa kasvattaa ei aiheuttanut hänelle minkäänlaista sanktiota eikä koskaan edes puhuttuelua. Siihen ei puututtu millään tavoin, äiti pikemminkin antoi ymmärrystä sille. Koulussakin on kiusattu.
Pinja

ViestiKirjoittaja Maaria » 12.10.2015 14:59

Tällä hetkellä kaikki sattuu. Miten olla vahvempi. Olen niin vihainen. Laskinkohan vääriä lääkkeitä, auts. Oikeessa suhteessa pitäs olla. Muuten on liian levoton. Päässä vilisee.
Maaria

ViestiKirjoittaja Pinja » 12.10.2015 15:37

Mitä enemmän vihaa sitä voimakkaammaksi tulee, koston halu kasvaa. Selviät, minäkin selvisin tuon vaiheen.
Pinja

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet