Gabriel kirjoitti:... No, minä aloitin päväkirjani seksuaalisella kertomuksella. Eipä tuo juuri ole kommentteja kerännyt.
Eli omien avautumisten lisäksi myös kommentointi tai toisten seksuaalisen tapahtumien tai ajatussuuntauksien kommentointi näyttää olevan kortilla.
Vastaan vain omasta puolestani ja omissa nimissäni, mutta jos haluat tietää miksi minä en sinun seksikyselyihisi ikimaailmassa vastaisi (en tosin tiedä vastaisinko koskaan kenellekään muullekaan), syyni ovat seuraavat:
1. Viestisi sisällön perusteella päättelen sen kirjoittajan olevan omahyväinen, muiden ihmisten suhteen epäsensitiivinen sekä tunne-elämältään keskenkasvuinen/"nulikkamainen".
2. Viestin kielisasu on surkea ja luo kuvan kouluttamattomasta, sivistymättömästä ja (käyttämääsi "termiä" soveltaen) ei-intellektuellista kirjoittajasta.
En sinua tunne, ja mielipiteeni perustuukin vain viestiesi (eritoten aloitus- ja päiväkirjaviesteihisi) kautta minulle välittyneeseen kuvaan ja käsitykseen.
---
Tästä viestistäni luultavasti nousee hirveä äläkkä, ja jos joko sinä tai ylläpito haluaa/vaatii tämän viestin poistamista, voin sen tehdä.