Ok. seuraavan kerran kun lainaan omia kirjoituksiani pitää kai pistää maininta siitä, että olen tämän toisaalla itse kirjoittanut. Silti mielestäni on tyhmää ja asiatonta heittää tänne
nikki, jota käytän toisella foorumilla.

Sateentekijä kirjoitti:Ok. seuraavan kerran kun lainaan omia kirjoituksiani pitää kai pistää maininta siitä, että olen tämän toisaalla itse kirjoittanut. Silti mielestäni on tyhmää ja asiatonta heittää tänne
nikki, jota käytän toisella foorumilla.
Tuuvehan, joka minua eniten multinikiksi syyttää, ei itse omista kuin noin kymmenkunta eri nikkiä joita täälläkin on käytellyt, milloin mitäkin. Mutta mitäpä siitä sitten.- muumimamma,- joiku - ensiapu- tässä vain muutama, kun en jaksa jokaista tähän laittaa.
Tuuve on myöskin kirjoittanut saatuaan bannin tulevansa aina uudella nikillä ja uudella ja uudella, joten HÄN voisi todella pitää multinikkeilystä pienempää suuta.
Mutta hän onkin niitä jotka näkevät rikan toisen silmässä muttei halkoa omassaan
Minä en ole koskaan multinikkeillyt täällä ja olen nikkiä vaihtaessani kertonut sen miksi, mutta sillähän ei näytä olevan eräille mitään merkitystä.
Tosin tämä ei liity mitenkään otsikkoon- pelko- mutta eihän täällä tuskin mikään ketju saa jatkua ilman, että tulee väliinhuutelijoita, eikä niinkään rakentavassa mielessä.
Minä lopetan vanhojen jauhamisen tähän. Toivon myös että toiset ovat kyllin fiksuja tehdäkseen saman:D
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa