Enkö minä ansaitse vastausta?

Re: Enkö minä ansaitse vastausta?

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 01:09

Pinja kirjoitti:Kuka niin on kertonut?

kertonut mitö???
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 25.04.2014 01:10

Hän pelkää sinua, eikä halua nähdä sinua.
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 01:16

jätä jo pois. tavata voi vain ihmisiä joihin asenne on neutraali
tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 13:41

tris kirjoitti:SEKOPÄISTÄ PASKAA JOUTUU HEITTÄMÄÄN JUMAKAUTA!

Tris, jännityksellä odotan miltä yöllinen sekopäisen paskan heittely sinusta näyttää päivänvalossa. Siivoatko paskat pois (kenties jopa pahoittelujen kera), vai jätätkö kasat lukijoiden hämmästeltäväksi.
Yö on sillä tavoin petollista aikaa, että ehkä pimeydessä ei näe mitä kaikkea näppikseltään jättää jälkeensä. Mutta päivänvalossa törähdykset suorastaan paiskautuvat lukijoiden silmille, joten luulisi kirjoittajan itsensä kokevan saman jätöksiään tarkastellessaan. Minusta on hyvä näin, etteivät jätteiden keräilijät kulje perässäsi siivoamassa sotkujasi...
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 14:51

Ei kun haluan täältä pois. En koe manipulatiivisesta anteeksi pyynnöstäni Kyllästyneelle olleen riittävää hyötyä. Tää foorumi saa mut juomaan ja käyttäytymään huonosti ja yritin saada pysyvän bännin. Jääköön Kyllästynyt itkemään sanojani kuten tähänkin mennessä on tehnyt. Kyllästynyt tuli mua vastaan. Mä en tule Kyllästynyttä vastaan eikä Luukkonen mua vastaan. Luukkosen mielestä kaiken minkä teen minä teen manipuloidakseni.
tris

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.04.2014 15:01

Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.

Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.

Tähän mennessä lienee jo Mirrilekin selvinnyt, ettei Tristania ole käytetty pelinappulana vaan hän itse on (koko palsta pelilautanaan) käyttänyt pelinappuloinaan niin kaikkia häntä tukeneita, kuin kaikkia häntä vastustaneitakin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.04.2014 15:09

Ei ole selvinnyt.
Mirri

ViestiKirjoittaja Golden flower » 25.04.2014 15:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tässä tapauksessa psykoterapian ammattilaisella, psykologilla, taitaa olla osuutensa mielen myrkyttymiseen. Osaaminen riittää hyvin ihmisten päiden sisällä touhuamiseen ja manipuloimiseen - myös netissä. Mielestäni ei ole suuri ihme, jos pelinappulaksi joutuvan mieli vähän myrkyttyykin.
Sitä paitsi vaikeneminen voi olla vallan käyttöä, suorastaan pirullista sellaista.

Toivottavasti olen erehtynyt ja asiat eivät ole sitä miltä ne minusta nyt näyttävät.

Tähän mennessä lienee jo Mirrilekin selvinnyt, ettei Tristania ole käytetty pelinappulana vaan hän itse on (koko palsta pelilautanaan) käyttänyt pelinappuloinaan niin kaikkia häntä tukeneita, kuin kaikkia häntä vastustaneitakin.

Minusta näet Tristanin aivan liian mahtavana ja voimakkaana hahmona. Siitä hän saakin "voimaa", mutta ei se ole aitoa.
Golden flower

ViestiKirjoittaja tris » 25.04.2014 15:30

jep, mäkin olen paistatellut tällä mahdillani täällä. Valitettavasti se ei ulotu IRL:ään...
tris

Edellinen

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet