Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ja hammasrattaatkin näyttävät tarttuvan hyvin kiinni.
Jumiutuvatkin joskus. Tai usein...
Niin, välillä pidättelet - ja sitten taas päästelet.
Mirri kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ja hammasrattaatkin näyttävät tarttuvan hyvin kiinni.
Jumiutuvatkin joskus. Tai usein...
Psykopatologia kirjoitti:Ylläpitäjänä yleisesti:
Ei avatar voi olla kenenkään tunnistettavissa olevan henkilön kuva.
Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ylläpitäjänä yleisesti:
Ei avatar voi olla kenenkään tunnistettavissa olevan henkilön kuva.
Minulla ja sinulla nyt on avattarena tunnistettavan henkilön kuva - tarkoitit varmaan yksityishenkilöä.
Kahvi kirjoitti:
Illusian (uusi) avatar on mukavan pirteä, ehkä jopa reippaan hippityttömäinen.
Ei kuitenkaan vastaa minun mielikuvaani hänestä, se aikaisempi oli (muistaakseni) sadunomaisempi ja siis minusta vastasi paremmin mielikuvaani hänestä..
Psykopatologian:n avatar on turhan pieni - jos ei olisi nähnyt ao kuvaa aikaisemmin isompana, niin ei oikein hahmota mitä kuvassa näkyy. Minusta aikaisempi villisika-avatar (tms) oli miähekkäämpi.
Tämä nykyinen ehkä kuitenkin vastaa parhaiten mielikuvaani PP:stä.
Bethin avatar on hieno, ehkä kohtalokas antaen kuitenkin impression voimakastahtoisesta henkilöstä. Vastaa omaa mielikuvaani hänestä. Eikun vaan laittamaan se asetuksista avattareksi avatar-kohtaan!
Kahvin avatar on yksiselitteisesti paras avatar ever!![]()
Hilpalla on liikettä ja dynamiikkaa kuvassa upeassa maisemissa. Kertonee hänen harrastuksestaan. Ei minusta ehkä vastaa mielikuvaa täysin hänen nettipersoonastaan, mutta todennäköisesti aika hyvin vastaa hänen IRL-persoonaansa - reipas ja liikunnallinen.
Kyllästyneen avatar ei oikein tuo minulle mitään mielleyhtymiä, lyö tyhjää kun en muista missä yhteydessä Kaustinen työntelee ostoskärryjä.
Mirrin avatar on minusta täysosuma. Kissa joka tuumii ja pohtii asioita kantilta jos kolmanneltakin.
Kuuttarella avatar minusta viittaa avaruuden sfäärien mystiikkaan, romanttista elementtiä unohtamatta - vastaa suht hyvin mielikuvaani hänestä.
Riidankylväjän ja Trissen avattaret ei valitettavasti näy minulla ja muilla nimimerkeillähän ei tainnut avatar-kuvaa olla.
Psykopatologia kirjoitti:Olennainen tekijä avattarissa se, onko siinä olio (tms.) vai maisema (tms.).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa