PP

PP

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 22:46

Menit sitte lukitsemaan minun aloittamani ketjun jossa oli otsake mä en haluu kuolla tänä yönä. miksi`? Oliko otsake loukkaava, vaikka viittasi Jenny Vartiaisen lauluun?
Se mitä siellä sen jälkeen kirjoiteltiin, oli toki epäasiallista, en ole katkera, mutta kuitenkin...
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 02.09.2014 22:52, muokattu yhteensä 3 kertaa
saara

Re: PP!

ViestiKirjoittaja Huolieilinen » 02.09.2014 22:47

-
Viimeksi muokannut Huolieilinen päivämäärä 02.09.2014 23:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Huolieilinen

Re: PP!

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 22:48

Huolieilinen kirjoitti:Eiköhän se kuule poistettu mm. minun perseilyni takia.
Pitääkö sunkin perseillä joka paikassa?
Pilasit hyvän ketjun :evil: :twisted:
saara

Re: PP

ViestiKirjoittaja Pinja » 02.09.2014 23:22

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 03.09.2014 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 23:51

Pinja kirjoitti:Teille on aivan sama missä ketjussa persseilette, kunhan saatte vaan persheillä.

Et kai vaan liitä minua noihin perseilijöihin? Olen lopettanut sen tyyppiset hommat. 8-)
saara

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 23:54

"trouble X. Salainen agentti. En kerro teille itsestäni mitään."

Pinja , ihan perseilymielessäkö otit tuon kiistellyn allekirjoituksen itsellesi?
saara

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 23:55

Taidan perseillä itseni nukkumaan. Hyvää yötä!
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 00:46

-
Viimeksi muokannut Pinja päivämäärä 03.09.2014 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 00:55

Pinjalle kirjoituskielto.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 10:27

Puran kirjoituskieltosi, jotta voit muokata ja poistaa älyttömyydet.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 14:13

Psykopatologia kirjoitti:Puran kirjoituskieltosi, jotta voit muokata ja poistaa älyttömyydet.

Minä en halua, että minut pistetään pysyvään kirjoituskieltoon. Minä olen herkkä ihminen ja itkenyt eilen ja tänään yhteisöstä erottamisen puolesta. Täällä on kaverini trissekin, jonka päiväkirjaa en pääse enää lukemaan. En paremmin miettinyt seuraamuksia ottaessani Hilpan allekirjoituksen, olen kai sen verran hullu. Minulla on ollut kivaa täällä foorumilla ja foorumi on tuonut päiviini sisältöä, välillä myös tarviten täällä vertaistukea. Suurimmaksi syyksi miksi otin Hilpan allekirjoituksen oli tarkoitus saada sinuun yhteyttä ei niinkään kiusaaminen. Täällä on moni varmasti riidelleessään tehnyt pahempaa kuin minä sanoillaan eivätkä he ole saaneet pysyvää kirjoituskieltoa, paljon pahempaa. Minulle jää nyt sellainen kuva ettet sinä pidä minusta. Voisit hyvin antaa joksikin aikaa kiellon muttei voi pysyvästi sakottaa, en ole kuitenkaan murhannut ketään tai aiheuttanut itsemurhaa. Hilpan kanssa en ole koskaan edes keskustellut, joten en häntä millään tavalla edes tunne, että minulla olisi todellisia haluja häntä henkilönä satuttaa. Pyydän anteeksi Hilpalta aiheuttamaani pahaa! Eikö Psykopatologia voisi sopia tämän asian jotenkin muuten kuin pysyvällä porttikiellolla? Se loukkaa minua.
Äidin mukaan huhkin yöllä painajaisessa ääneen tätä foorumiasiaa.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 14:18

En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 14:22

Psykopatologia kirjoitti:En mitään pysyvää ajatellutkaan. Asia on nyt selvä.

Kiitos!
Pinja

ViestiKirjoittaja saara » 03.09.2014 16:36

Miksi sinä ahdistelet pinjaa ja uhkaat kirjoituskiellolla, kun tiedät miten raskaasti hän sen ottaa? Minä olen oppinut pitämään pinjasta kaikista erikoispiirteistään huolimatta.Kaikillahan on omat omituisuutensa,mutta ne juuri tekevät täällä kirjoittamisen mielenkiintoiseksi. Kunhan ei aleta jatkuvasti persseilemään.
Itse olen perseilyn lopettanut tai ainakin huomattavasti sitä vähentänyt. Suosittelen muillekkin, on paljon mukavampi jutella asiallisesti ja sovussa.
saara

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 17:57

saara kirjoitti:

Miksi sinä ahdistelet pinjaa ja uhkaat kirjoituskiellolla, kun tiedät miten raskaasti hän sen ottaa? Minä olen oppinut pitämään pinjasta kaikista erikoispiirteistään huolimatta.Kaikillahan on omat omituisuutensa,mutta ne juuri tekevät täällä kirjoittamisen mielenkiintoiseksi. Kunhan ei aleta jatkuvasti persseilemään.
Itse olen perseilyn lopettanut tai ainakin huomattavasti sitä vähentänyt. Suosittelen muillekkin, on paljon mukavampi jutella asiallisesti ja sovussa.

Minun on erityisen vaikea toipua loukatusta olosta, vaikka asiat ovat selvitetyt. On tuskastuttavan vaikea ja pitkäksi aikaa mahdoton saada pahaa mieltä pois. Pahaolo yltyy helposti itkuun, olenkin itkeskellyt pätkittäin tämänkin päivää, vaikka pysyvä porttikielto kumottiin. Edes terapeuttini ei pysty tippaakaan saamaan oloani paremmaksi tässä tilassa, käsittely on mahdoton ja hänkään ei saa pahasta olosta kiinni ymmärtääkseen mitä se oloni on, koska ei voi ymmärtää kuinka hirvittävä pahaoloni on -sanoinkuvailematon.
Pinja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:01

Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Minun on erityisen vaikea toipua loukatusta olosta, vaikka asiat ovat selvitetyt. On tuskastuttavan vaikea ja pitkäksi aikaa mahdoton saada pahaa mieltä pois. Pahaolo yltyy helposti itkuun, olenkin itkeskellyt pätkittäin tämänkin päivää, vaikka pysyvä porttikielto kumottiin. Edes terapeuttini ei pysty tippaakaan saamaan oloani paremmaksi tässä tilassa, käsittely on mahdoton ja hänkään ei saa pahasta olosta kiinni ymmärtääkseen mitä se oloni on, koska ei voi ymmärtää kuinka hirvittävä pahaoloni on -sanoinkuvailematon.

Sinä hölmöilit, ja siksi toimintaasi puututtiin. Mistään pysyvästä porttikiellosta ei ole puhuttu mitään, ja nyt pääset taas kirjoittamaan - joten asia lienee loppuunkäsitelty.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Pinja » 03.09.2014 18:05

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Sinä hölmöilit, ja siksi toimintaasi puututtiin. Mistään pysyvästä porttikiellosta ei ole puhuttu mitään, ja nyt pääset taas kirjoittamaan - joten asia lienee loppuunkäsitelty.

Tiedän. Se kirjoituskielto, minkä PP minulle asetti oli tämänmukainen: Sinulle on annettu pysyvä kirjoituskielto foorumille. Kyllä minä sen pysyvänä porttikieltona otin, kun kerran niin mainittiin yrittäessäni kirjautua sisään. Ei se minun pahaaoloani helpota, että tiedän tehneeni väärin -ei yhtään. Ja vaikka tein väärin, niin ei minun tarvitsisi kokea sitä pahaa oloa enää sen jälkeen, kun asia on sovittu, jolloin pahaaoloani ei voi enää siinä vaiheessa perustella kostoksi väärinteosta pitäen kokemaani pahaaoloani oikeutetuksi.
Pinja

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 18:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Pinja kirjoitti:
saara kirjoitti:

Kyllästynyt, toivottavasti et sentään toisen kirjoittajan puolesta päätä milloin hänen asiansa - kuten loukkaantuneisuutensa ja harmistumisensa - on loppuun käsitelty.
Pitäisit aivan pöyristyttävänä, jos sinulle sanottaisiin noin kuin kirjoitit Pinjalle. Olet pitänyt oikeutenasi vatvoa omia loukkaantuneisuuksiasi vuodesta toiseen ja palstalta toiselle - ja varokoot ne, jotka yrittävät sanoa sinulle, että asia lienee loppuun käsitelty.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:24

Pinja kirjoitti:Tiedän. Se kirjoituskielto, minkä PP minulle asetti oli tämänmukainen: Sinulle on annettu pysyvä kirjoituskielto foorumille. Kyllä minä sen pysyvänä porttikieltona otin, kun kerran niin mainittiin yrittäessäni kirjautua sisään. Ei se minun pahaaoloani helpota, että tiedän tehneeni väärin -ei yhtään. Ja vaikka tein väärin, niin ei minun tarvitsisi kokea sitä pahaa oloa enää sen jälkeen, kun asia on sovittu, jolloin pahaaoloani ei voi enää siinä vaiheessa perustella kostoksi väärinteosta pitäen kokemaani pahaaoloani oikeutetuksi.

Tuo on vakioviesti joka kuuluu palstan ominaisuuksiin ja se näkyy silloin kun ei ole erikseen määritelty kirjoituskiellon kestoa. Kyse ei ole Psykopatologian muotoilemasta lauseesta.

Luulen, ettei Psykopatologia määritellyt etukäteen kirjoituskieltosi kestoa, koska hän ei sitä kovin pitkäaikaiseksi tarkoittanut. Koska jos kirjoituskiellon tietyksi ajaksi asettaa, silloin täytyy annetun kirjoituskiellon kestosta pitää myös kiinni. Ei käy päinsä, että ensin annetaan kirjoituskieltoa kaksi päivää, mutta sitten se onkin vain päivä tai puoli päivää.

Mikä on sanottu on sanottu, ja toivon ettet jatkossa pyri hakemaan huomiota noin ikävillä keinoilla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 18:29

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, toivottavasti et sentään toisen kirjoittajan puolesta päätä milloin hänen asiansa - kuten loukkaantuneisuutensa ja harmistumisensa - on loppuun käsitelty.
Pitäisit aivan pöyristyttävänä, jos sinulle sanottaisiin noin kuin kirjoitit Pinjalle. Olet pitänyt oikeutenasi vatvoa omia loukkaantuneisuuksiasi vuodesta toiseen ja palstalta toiselle - ja varokoot ne, jotka yrittävät sanoa sinulle, että asia lienee loppuun käsitelty.

Viittasin Pinjan tekoon ja hänen saamaansa rangaistukseen. Hänen tunteistaan en ole puhunut puolta sanaa.

Toivon, ettet sinä Mirri jatkuvasti hyökkäilisi kynnet ojossa kimppuuni ja mm. ylitulkitse sanomisiani, tai luule tietäväsi mitä minä milläkin tarkoitan - tai minkälaisia ja kuinka vahvoja minun tunteeni ovat.

Mitä tulee minun kertomuksiini tapahtuneista ja tunteistani niihin liittyen, ne ovat olleet ja jääneetkiin suurelta osin vain minun kärsittävikseni - kun tekijät ovat päässeet kuin koirat veräjästä.
Kyllästynyt

Seuraava

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet