Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

Re: Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 11:01

Kaapo kirjoitti:... Eli olen siinä mielessä tavallaan "koskematon", koska toi asia ei mitenkään vahingoita mua, en häpeä tai ujostele.
Usein ihmiset just sen takia toimii juuri päinvastoin. Ne on uteliaita ja kiinnostuneita.
Joskus jopa kuullut siviilissä, että "Toivoisin että itsellä olisi vastaavaa rohkeutta."

Toisaaltaan ehkä se myös karkoittaa ihmisiä ympäriltä joiden asenteista ei muutoinkaan olisi itselle muuta kuin vahinkoa...

Mikset sitten kirjoita siellä missä sinun "rohkeuttasi" arvostetaan?
Kaapo kirjoitti:... Eli en ole mielestäni mitenkään erityisesti täällä vapautunut...

Minunkaan mielestäni et ole. Mutta sinä olet ajattelematon, itsekäs ja omahyväinen, etkä tunnu käsittävän, ettei sinulla ole lupaa tai oikeutta loukata muita.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästynyt provoaa jatkuvasti. Täytyy olla sokea jos ei sitä näe.
Eli... hän juuri nimenomaan haluaa näitä reaktioita. Hän ruokkii omaa ongelmaansa (tai "terapioi").
Sitten kun tulee "virtuaalikyrpää" päin pläsiä niin voikin taas uhriutua ja kaikki on taas niinkuin pitääkin...

Voin vakuuttaa, etten vähääkään kaipaa tai halua sinun "näitä reaktioitasi".
Sinun ajattelemattomuutesi, piittaamattomuutesi ja itsekkyytesi uhriksi olen valitettavasti joutunut.
Kaapo kirjoitti:... Eli tää on Kyllästyneen peli josta se nauttii...

En nauti, eikä sinun viestiesi lukeminen ole mikään peli.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästyneellä viha taas on kantava tekijä liki kaikessa mitä hän kirjoittaa.
Mun aggresiivisuus on avointa, ei kätketttyä...

Avoin aggressiivisuushan on pahempaa kuin kätketty.
Kaapo kirjoitti:... Kyllästyneen aggresiivisuus on liki kokonaan kätkettyä, mutta sen huomaaminen ei ole mitenkään vaikeaa.
Hän joutuu napit vastakkain liki jatkuvasti ihmisten kanssa...

En joudu. Olen napit vastakkain vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät joko osaa tai halua noudattaa normaaleja käytöstapoja.
Kaapo kirjoitti:... Yleensä kahden välisenä lopputuloksena on sitte Kaapon bannit.
Mä en pidä sitä mitenkään huonona juttuna, koska tää palsta ruokkii etupäässä negatiivisia tunteita.
Tai no, ei ehkä ruokkis jos pari kuuminta "kissaa" olis hiljaa.
Mut se, että mut bannataan ei mitenkään "rankaise" minua tai "opeta".
En usko että PP, Kyllästynyt tai Mirri kykenisi minua juuriakaan "opettamaan", koska mä opin tarkkailemisesta yleensä netissä, en "opettamisesta" näillä metodeilla.
Eli kaikki minuun kohdistuvat toimet opettaa minua lähinnä heistä itsestään, ei minusta itsestäni...

Jos uskot oppivasi tarkkailemisesta, tarkkaile myös itseäsi.
Kaapo kirjoitti:... Mutta jokainen saa multa aina vastineen jonka ansaitsee.
Mielestäni sinä ansaitset nyt tämän vastineen kirjoitustavastasi johtuen.

Kukaan ei ole ansainnut sinun seksuaaliseksi häirinnäksi laskettavia kirjoituksiasi, enkä minä sinun minulle osoittamiasi nimittelyjäkään.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 11:03

Miksi ihmeessä et kirjoittele siellä missä palstan sisältö on sinun mielesi mukainen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 11:04

Taas narsistista uhriutumiskakkaa Kyllästyneeltä.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 11:07

Kyllästynyt kirjoitti:Miksi ihmeessä et kirjoittele siellä missä palstan sisältö on sinun mielesi mukainen?

Kyllä minä kirjoittelen "sielläkin".
Tänne on mukava tuoda omaa pikku lisää kun ammattipahastujat aina pahastuu.
Siinä vaiheessa kun se lakkaa niin kirjoitan aivan muuta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 11:12

Kaapo kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Miksi ihmeessä et kirjoittele siellä missä palstan sisältö on sinun mielesi mukainen?

Tänne on mukava tuoda omaa pikku lisää kun ammattipahastujat aina pahastuu...

Näyttää siltä, että sinä nautit toisten ihmisten loukkaamisesta ja siitä, että saat aikaan pahaa oloa ja kärsimistä.
Kaapo kirjoitti:... Siinä vaiheessa kun se lakkaa niin kirjoitan aivan muuta.

"Se" lakkaa silloin kun sinä lopetat toisten ihmisten loukkaamisen sekä seksuaalisen häirinnän.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 11:21

Eli me emme tule ikinä löytämään sovintoa.
Kylästynyt räplää itseään ja kerjää "mustaa silmää".
Tyypillinen uhriutuja.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 11:24

Kaapo kirjoitti:Eli me emme tule ikinä löytämään sovintoa.
Tyypillinen uhriutuja.

Minä edellytän, että ihmiset ajattelevat muitakin kuin vain itseään ja omaa napaansa, mutta sinähän tässä uhriudut ja valitat, koska et vapaasti saa toimia niin kuin sinua itseäsi huvittaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 11:54

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Eli me emme tule ikinä löytämään sovintoa.
Tyypillinen uhriutuja.

Minä edellytän, että ihmiset ajattelevat muitakin kuin vain itseään ja omaa napaansa, mutta sinähän tässä uhriudut ja valitat, koska et vapaasti saa toimia niin kuin sinua itseäsi huvittaa.

Tällä palstalla mä luulen ymmärtäneeni sen miks ennen poltettiin noitia roviolla.
Kaikki kääntyy niitten mielissä nurin niskoin.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 12:05

Kaapo kirjoitti:Tällä palstalla mä luulen ymmärtäneeni sen miks ennen poltettiin noitia roviolla.

Tuskin kuitenkaan.
Noitavainot eivät perustuneet noidaksi syytettyjen "mieliin joissa kaikki kääntyy nurin niskoin", vaan ihmisten taikauskoon, kateuteen ja tietämättömyyteen.
Mihin noista edellä mainituista syistä sinun nyt aloittamasi "noitavaino" perustuu?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 12:07

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Tällä palstalla mä luulen ymmärtäneeni sen miks ennen poltettiin noitia roviolla.

Tuskin kuitenkaan.
Noitavainot eivät perustuneet noidaksi syytettyjen "mieliin joissa kaikki kääntyy nurin niskoin", vaan ihmisten taikauskoon, kateuteen ja tietämättömyyteen.
Mihin noista edellä mainituista syistä sinun nyt aloittamasi "noitavaino" perustuu?

Puhut muuten paskaa taas.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 12:21

Kaapo kirjoitti:Puhut muuten paskaa taas.
En muuten puhu; noitavainot eivät perustuneet "noidan mieliin, joissa kaikki kääntyi nurinniskoin", vaan ihmisten taikauskoon, tietämättömyyteen ja kateuteen.

Mutta eipä tuo varmaankaan ole ainoa asia, jonka sinä "luulet ymmärtäväsi".
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Tyy » 13.11.2016 12:32

Mirri kirjoitti:Juolahti mieleeni, kun rupesin ajattelemaan, että minua varmaan miehenä nolottaisi Kaapon päästelyt tällä foorumilla.

Ei nolostuttaisi. Ehkä jossain tapauksessa naista voisi nolostuttaa jonkun toisen naisen puolesta mutta en usko että meillä miehillä sellaista on.

Toisaalta miehenä en näe Kaapoa toimimassa yksin. Vaikka Kaapo olisi aloitteellinen niin Kyllästynyt tuntuu aktiivisesti menevän siihen mukaan. Ei välttämättä pelkästään mutta varsinkin hän. Suurimman osan tuollaisesta keskustelusta sivutan.
Tyy

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 12:35

Tyy kirjoitti:... Toisaalta miehenä en näe Kaapoa toimimassa yksin...

En minäkään - valitettavasti.
Tyy kirjoitti:... Toisaalta miehenä en näe Kaapoa toimimassa yksin. Vaikka Kaapo olisi aloitteellinen niin Kyllästynyt tuntuu aktiivisesti menevän siihen mukaan...

Vastaan, koska vastustan sitä tapaa ja tyyliä jolla Kaapo muita ihmisiä kohtelee ja miten hän käyttäytyy.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 12:59

Paskapuhetta taas. Vastaat koska haluat vänkyttää. Kukaan ei muuten arvosta "uhrautumistasi". Hukkaan menee länkytys.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2016 13:04

Kaapo kirjoitti:Paskapuhetta taas. Vastaat koska haluat vänkyttää. Kukaan ei muuten arvosta "uhrautumistasi". Hukkaan menee länkytys.
En ole arvostamista etsimässäkään.
En halua "vänkyttää", enkä "länkytäkään". En vain hyväksy sinun kaltaistesi ihmisten tapaa toimia sekä käyttäytyä muita ihmisiä loukkaavalla tavalla.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 15:07

Se on sitten voi, voi, koska en piittaa pätkääkään sinun kaltaistesi ämmien natkutuksesta.
Siis siinä mielessä että muuttuisin mielesi mukaiseksi. Päin vastoin, mitä enemmän natkutat sitä pahemmaksi muutun.
Joten jatkat ja syöt paskaa tai lopetat ja saat rauhan.

Ainoa mahdollisuus on hyväksyä minut sellaisena kuin olen.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.11.2016 15:22

Kaapo kirjoitti:

Tänne on mukava tuoda omaa pikku lisää kun ammattipahastujat aina pahastuu.
Siinä vaiheessa kun se lakkaa niin kirjoitan aivan muuta.

Kuulostaa kovin vääristyneeltä tuo sinun ajattelukuviosi.
Tuskin Vauva.fi -sivustollekaan saat seksijuttuja laittaa muualle kuin sinne linkkaamaasi seksiosioon. Jos kirjoittaisit johonkin toiseen osioon seksistä, ylläpito tulisi ja siivoaisi tarinasi pois. Jos et tottelisi ylläpitoa, sinut pantaisiin pihalle - sieltäkin.

Vauva.fi -sivustolla näyttää kontrolli olevan paljon kovempi kuin täällä, mutta silti sinä olet saanut päähäsi, että vain täällä pahastutaan sinun vinksallaan olevasta kirjoittelustasi:
Tervetuloa keskustelemaan!
Kello 23-07 keskustella voi vain kirjautuneena. Lue keskustelun säännöt.

http://www.vauva.fi/keskustelu/alue/seksi

Tässä Vauva.fi:n säännöt; ovat lukemisen arvoiset myös Psykopatologiassa - ja erityisesti Kaapolle niissä voisi olla opeteltavaa:
http://www.vauva.fi/artikkeli/keskustelualueen_saannot
Mirri

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.11.2016 15:26

Mitähän Mirri sinä nyt taas horiset?

Noi linkit vaan todisti, että Kyllästynyt puhui tapansa mukaisesti paskaa ja että naiset sitä pilluaan on esittelemässä monessakin paikassa.

Ja minä en muuten kirjoittele missään vauvafoorumilla.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.11.2016 15:33

Siellä kuitenkin olisi valmiina seksiosio, johon saisit luvan kanssa kirjoittaa ja tarinoida kenenkään pahastumatta. Se on paljon näkyvämpikin kuin mitä esimerkiksi Tukiasema.orgissa ja Suomi24:ssa.
Muttei sinulle taida kelvata niistä mikään, vaan viihdyt nimenomaan täällä muokkaamassa palstaa kirjoittajineen oman mielesi mukaiseksi.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.11.2016 15:39

Kaapo kirjoitti:Se on sitten voi, voi, koska en piittaa pätkääkään sinun kaltaistesi ämmien natkutuksesta.
Siis siinä mielessä että muuttuisin mielesi mukaiseksi. Päin vastoin, mitä enemmän natkutat sitä pahemmaksi muutun.
Joten jatkat ja syöt paskaa tai lopetat ja saat rauhan.
Ainoa mahdollisuus on hyväksyä minut sellaisena kuin olen.

Kaapo, viestisi kuulostaa mustavalkoisesti ja särmikkäästi maailmaan suhtautuvan teini-ikäisen ajattelulta. Voin miltei kuulla murkun huoneen oven paukahduksen sanojesi jälkeen.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa