Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä Kahvi ole suostunut paheksumaan edes omia kirjoituksiasi vaan olet päinvastoin väittänyt minun harjoittaneen Tukiasema.net -palstalla sinua kohtaan henkistä väkivaltaa - jonka takia sinä jouduit taannoin esittämään valheellisen anteeksipyynnön.
1. Olen todennut useastikin kirjoitukseni olleen asiattomia - mitä muutakaan tuollainen olisi kuin omien kirjoitusteni paheksuminen?...
Olet toistuvasti ja äänekkäästi väittänyt, että minulle osoittamasi solvaukset olivat paikallaan, perusteltuja (sekä sallittuja) ja perunut aiemmin tekemäsi anteeksipyynnön väittäen, että minä olisin Tukiasema.net -palstalla harjoittanut sinua kohtaan henkistä väkivaltaa.
Jos tuo ei ole omien sanojensa pahoittelematta jättämistä (pahoittelu ei muuten ole sama asia kuin anteeksipyyntö), niin mikä sitten on?
Kahvi kirjoitti:... 2. Kuinka Tukiasema.netin tapahtumat liittyvät ketjun aktiivisiin teemoihin tai kirjoitusten paheksumiseen? Kun sanoin, että olen itse paheksunut kirjoituksia, niin olen paheksunut myös sinunkin kirjoituksiasi - siis silloin, kun olen kokenut siihen asiallista tarvetta olevan (vaikka paheksuminen ei aina olekaan ollut asiallista)...
Liittyvät siten, että (mm.) nimimerkki "joku" ryhtyi sättimään minua siitä, että pidän esille asioita jotka ovat tapahtuneet kirjoittajansa mielestä muinaisuudessa.
Minun kirjoituksiani olet paheksunut usein, mutta niin kuin jo sanoin, omia kirjoituksiasi et ole suostunut anteeksi pyytämään vaan olet päinvastoin (tällä palstalla) väittänyt minun harjoittaneen sinua kohtaan henkistä väkivaltaa (jo?) Tukiasema.net -palstalla.
Ja niin kauan kuin (mm.) sinä et ole korjannut tekemääsi vahinkoa, eikä ympäristökään ole tajunnut mitä nettikiusaaminen merkitsee (vaan syyttää asiasta minua) ja mitä se on aiheuttanut -niin kauan minä pidän näitä asioita esillä.
Kahvi kirjoitti:...
Kyllästynyt kirjoitti:Olen sinulle Kahvi tarjonnut mahdollisuutta lopettaa riitely (johon Helmenkalastaja väitti sinun "varmasti suostuvan"!), mutta sinä et sitä halunnut. Sinä Kahvi siis syöt jatkossakin sitä soppaa jota olet aktiivisesti ollut itse keittämässä.
Asia ei kyllä minusta mennyt tarkalleen noin, eikä Helmenkalastaja noin enää väittänyt sen jälkeen kun hän sai tilanteesta paremman kuvan...
Vaan miten?
Helmenkalastaja ei todellakaan esittänyt väitettään sen jälkeen kun oli nähnyt kirjoittamani viestin, mutta yhtä kaikki, hän oli huomattavan varma asiastaan silloin kun sen esitti. Otin asian esiin muistuttamaan Helmenkalastajaa, ettei hän suinkaan aina osu arvioissaan oikeaan.
Kahvi kirjoitti:... Huomioitavaa kuitenkin on se, että en ole itse aktiivisesti pitänyt oikein mitään vanhaa aihetta esillä...
Juuri tuo onkin ollut asian ydin ja juuri! Sinä tulit paikalle "muina miehinä" sanoen "Täällähän on tuttuja" -
etkä ollut tietääksesikään siitä mitä sinä olet aiemmin tehnyt! Osoittaa joko todella suurta röyhkeyttä tai tyhmyyttä (tai molempia) olla vähääkään välittämättä siitä mitä on itse aiemmin jollekulle tehnyt vaan päinvastoin olet suhtautunut aiempiin tekemisiisi puolustellen niitä "olin heikossa hapessa" ja syyttäen minua henkisen väkivallan harjoittamisesta.