Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Väität alunperin, että "ettei kukaan ole korjannut käytöstään", vaikka todistettavasti ja sinun omastakin mielestäni minä olen korjannut käytöstäni (kuten esitit) - käyttämäsi retoriikka on minusta selkeästi liioittelevaa/paisuttelevaa minä minusta kertoo edelleen siitä, että tunneresponssisi on niin (yli)voimakas, että kirjoittelet "mitä sattuu". Ainakin jatkuvasti olen joutunut korjaamaan väitteitäsi minun sanomisistani ja/tai tarkoituksistani...
Ethän sinä olekaan korjannut käytöstäsi.
Nyt siis kiistät kk-virheeni korjaamiseni?
Päinvastoin, sinähän olet mm. väittänyt, ettet muka ole minua koskaan kiusannutkaan!
Niinkuin en olekaan.
Sinun retoriikastasi sen verran, että mikään mitä minä sanon ei voi olla niin törkeää kuin se mitä sinä olet minulle sanonut ja minulle tehnyt.
Minusta tilanne ei ole noin paha ollenkaan - jälleen kerran minusta yksi esimerkki siitä, että ylilyövä tunneresponssi saa sinut kokemaan muiden sanat paljon pahempana kuin mitä ne objektiivisesti katsoen ovat, ja samalla tunneresponssisi voimakkuus minusta tekee sinut itsesi sokeaksi omalle käytöksellesi.
Olen kysynyt jo useamman kerran, miksi väitit minun olevan epäluotettava lähde - vaikka en ole tehnyt mitään muuta kuin kertonut omista kokemuksistani.
Hoet, ettet tarkoittanut omia kokemuksiani, mutta mitä sinä sitten tarkoitit? Mikä sai sinut liikkeelle julistamaan, etten minä ole pätevä tai kykenevä arvioimaan mitään sellaista joka koskee seksiä tai naiseutta?
Yleinen kokemukseni sinun tavastasi arvioida yleisesti asioita, jotka koskevat naiseutta/seksiä - ja kuten totesin, niin (ajan)kohta toteamukselleni oli väärä.