Valkosiipi kirjoitti:En näe mitään syytä, miksi minun pitäisi sanoa jotain. Ei minulla sen kummempaa perustelua ole.
Lapset on kiinnostuneita alastomista ihmisistä. Sauna on neutraali paikka, jossa on helppo tutkia ihmisen anatomiaa.
Jos huomaan, että tyttöjen tiirailu häiritsee miehiä, sitten sanon varmaan jotain...
Valkosiipi kirjoitti:... Lisäys: Omia lapsiani kieltäisin. Heitä pitää yrittää kasvattaa. Vieraita ei tarvitse.
Valkosiipi kirjoitti:Ketjun nimi on Moraalileikki.
Onko minun moraalini huonompi kun jätän kieltämättä tyttöjä vaikka osaisin ja uskaltaisin
kuin ihmisella joka ei kiellä tyttöjä siksi että ei osaa tai uskalla? Lopputulos on sama.
Valkosiipi kirjoitti:Luultavasti olen hieman piittaamaton vieraita ihmisiä kohtaan...
Valkosiipi kirjoitti:... Tuolla saunassa saattaisin sanoa tyttöjen mukana olevalle aikuiselle, että tyttöjä pitää valvoa...
Trisse kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Valkosiipi kirjoitti:Luultavasti olen hieman piittaamaton vieraita ihmisiä kohtaan...
Piittaamattomuus on mielestäni pohjimmiltaan joko tai -asia. Ei ole sinun asiasi (eikä minunkaan) päättää jonkun ihmisen puolesta, oletko sinä heitä kohtaan hieman vähemmän vai hieman enemmän piittaamaton.
Vähän tekopyhää. Olethan sinä ollut minua kohtaan hyvin piittaamaton...
Trisse kirjoitti:... Ei sinulla ole yksinoikeutta ainoana luotuna saada moraalisääntöjä ja koodeja suoraan Jumalalta vaan jos toimit tavalla joka toisia pahastuttaa olet syyllistynyt piittaamattomuuteen.
Kyllästynyt kirjoitti:Minä luultavasti sanoisin tytöille, koska vieraan ihmisen huomautus on yleensä tehokkaampi kuin äidin jatkuva marmattaminen.
Trisse kirjoitti:Ei sillä että rääkkäät kymmenen vuotta ihmistä tämän henkilökohtaisista asioista blogeihin seuraten ole mitään tekemistä (kenenkään) vastuun kantamisella.
Trisse kirjoitti:Me kummatkin koemme tulleemme rääkätyiksi. Sinulla on pelkästään sama subjektiivinen kokemus kuin minulla - sinulla ei ole pääsyä oman kokemuksesi taakse objektiivisiin tosiasioihin. Olet harvinaisen selvästi tuonut esiin kyvyttömyytesi nähdä tilannetta muulta kuin omalta kannaltasi.
Trisse kirjoitti:Kuten sanottu niin en muista mutta uskon. En voi muuttaa 11 vuotta vanhoja asioita. (Olen siinä määrin vajaataitoinen etten pysty muuttamaan edes 15 minuuttia vanhoja asioita).
Kissi kirjoitti:Kyllätynyt kirjoitti:"Piittaamattomuus on mielestäni pohjimmiltaan joko tai -asia. Ei ole sinun asiasi (eikä minunkaan) päättää jonkun ihmisen puolesta, oletko sinä heitä kohtaan hieman vähemmän vai hieman enemmän piittaamaton. "
*
En joko tajua lukemaani tai olen muuten tollo, mutta
Kyllästynyt: mitä tuo tarkoitti selko suomella? Ole ystävällinen ja väännä rautalangasta.
Trisse kirjoitti:Miten vastuunkanto nettikirjoituksista tapahtuu? Onhan tässä vuosien varrella yritetty yhtä jos toistakin.
Kissi kirjoitti:Tris ei ole aikoihin enää sinua herjannut, vaan on pyrkinyt normaaliin kanssakäymiseen, mutta sinä aina käännät asiat niin, ettette etene, et ota vastaan pahoittelua, et mitään kaveruuden alkeellisia osoituksia. Miksi vihaat Trisseä niin paljon. Olet kohtuuton käyttäytymisessäsi. Jopa naurettava.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa