Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

Re: Miesten seksuaalisuus pitää vapauttaa

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.11.2016 09:16

Jospa aloittaisimme vertaistukiosiossa ketjun jossa käsittelisimme teidän trolliongelmaa, niin ei menisi sekaisin lähes kaikki ketjut teidän kahden trollijahtaamisen takia. Voisitte mukaan pyytää Jessika Aron, sillä on kokemusta Venäjän trollipelostakin.
irmeli

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 10.11.2016 09:56

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, provokaattorit (kuten trollit) tietävät oikein hyvin aiheuttavansa käyttäytymisellään/kirjoittelullaan hämminkiä ja ongelmia.
Mirri,
Minä tiedän varsin hyvin hänen tietävän oikein hyvin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Uni » 10.11.2016 21:02

Minä tiedän sinun tietävän varsin hyvin, että hän tietää hyvin että sinä tiedät mirrin tietävän. Enempää en asiasta ymmärrä.
Uni

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 10:01

Sievä Sigismund kirjoitti:Niin, vapaudu tässä ilmapiirissä sitten. :?

Juuri näin.

Jos täällä mies kirjoittaa seksuaalisuusdestaan, niin kuin minä aika avoimesti, niin heti on kimpussa palstan pahimmat mollaajat.
Haukutaan niljakkaaksi ja ties miksi. Heti tulee rajoitukset ja määritykset mitä saa olla tai mitä kirjoittaa.

Tai jos lerssin kokoa kyseenalaistetaan ja siihen vastaa rehellisesti niin silloin se on kehuskelua.
Paitsi tietysti Popin tapauksessa, silloin se on rohkeutta.
Eli totuus ei kelpaa jos se ei tue omia harhoja.
Täällä täytyykin ilmeisesti olla joku aseksuaali jotta asioihin suhtaudutaan normaalisti.

Olen tuonut esille monia asioita, perseen rassausta, huoria, sukupuolen vaihtaneiden paneskelua, kolmatta pyörää ym.,
mutta ei niistä saa puhua vaan sanotaan, että pidä turpa kiinni.
Uteliaisuus seksissä on suola ja pippuri. Ilman sitä asiat yleensä kuihtuu ja maku puuttuu.

Huora on maksettu ihmiskontakti ja se sellainen puolustaa joskus paikkaansa.
Toki aito ihmisuhde on aina parempi.
Ei minkään Ipädiä räpläävän binbon kanssa vaan sellainen oikean naisen, joka tykkää panemisesta ja siitä että juuri minä panen häntä.
Mies, ihan niinkuin nainenkin, haluaa tuntea itsensä halutuksi.
Se tekee sielulle monin verrroin hyvää verrattuna vain siihen, että saa rojut putkesta ulos.

Ja kyllä mä ainakin tykkään "kainaloisesta kanasta", siis naisesta joka haluaa läheisyyttä ja hellyyttä sen panemisen lisäksi.
Naisen pitää myös haluta ja osata koskettaa mistä niin ruumillaan kun sydämelläänkin.
Joskus pieni hento pyyhkäisy kasvoilta tai hiuksista tekee niin namia.

Kohta on taas kojootit kimpussa...
Viimeksi muokannut Kaapo päivämäärä 12.11.2016 10:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 10:13

Kyllästynyt kirjoitti:Mielestäni miesten pitäisi vapauttaa itse itsensä, koska hehän niitä paineita harteilleen kasaavat retostelemalla omilla (osin keksityillä ja/tai liioitetuilla) kokemuksillaan.

En minä ainakaan tunne tarvetta "vapauttaa itseäni".
Oman seksuaalisuuteni ilmaisun esteenä on pelkästään netipalstoilla inisevät ääliöt.
Oikeassa elämässä asiat menee ihan hyvin. Ongelma onkin lähinnä kuvitteellinen mielestäni ja "nettikeskeinen".

Jos jotain vapauttamista pitäisi tehdä niin se olisi lähinnä nettiaggressiivisten hönöjen turpien tukkiminen, joka taas on tulokseton taistelu.

Kyllästynyt kirjoitti:En ole koskaan nähnyt ainoankaan naisen ilmoittavan julkisella palstalla genitaaliensa mittoja tai esimerkiksi rehentelevän yhdynnöillään ("sinne se solahti") prostituoitujen kanssa, mutta miehen/miesten olen.

Eikö ollutkin hieno ja verbaali ilmaisu?
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 10:26

Kerran Singaporessa otin "tornista" (Orchard Tower, kuulu huorapaikka ja menomesta) "tytön".
Ajattelin että se on transu, mutta pettymyksekseni olikin leikattu. (Joskus on "pervoa" panna naista jolla on kulli).
Siis silikoni tissit ja naisen sukuvärkit oli tällä.
Kauniin naisen näköinen oli hän.

Kysyin suoran että onko hän leikattu. Vastusteli ensin.
Jännitti myös persereikäänsä todistaakseen, että pystyy puristamaan pildellään.
Kysyi pystyykö mies tuohon, niin vastasin että pystyy.
Lopulta myönsi arveluni.

Yritin sitä panna, mutta emätin oli liian lyhyt.
En saannut uppoomaan kuin ehkä puoleen väliin ja kalu luiskahteli ulos koko ajan.
Kysyin, saako naida perseeseen? Sain luvan.

Olen muutamien leikattujen kanssa jutellut ja orgasmi heillä on hyvin harvinainen ja jos se sattuu tulemaan niin kuulemma on kuin "pisaran putoaminen" ja sillä ohi. Eli ainakin miehestä naiseksi leikkaukset vähentää seksuaalista nautintoa todella rajusti.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 10:48

Jos haluat jakaa omia seksikokemuksiasi, tee se sellaisella palstalla joka on sitä varten tehty.

Täällä sinun kertomuksesi peniksesi koosta, kokemuksistasi prostituoiduista jne. ovat seksuaalista häirintää ja osoittavat huonoa makua sekä puuttuvia käytöstapoja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 11:07

Taas Kyllästynyt jakaa "totuuttaan".

Minähän vaan vapautan miesten seksuaalisuutta.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 11:33

Kaapo kirjoitti:Taas Kyllästynyt jakaa "totuuttaan".

"Vapautus" ei saisi koskaan tarkoittaa toisten ihmisten tallomista.
Sinä rikot sekä hyviä tapoja että toisten ihmisten oikeuksia suoltamalla palstalle kertomuksia omista seksikokemuksistasi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 11:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Taas Kyllästynyt jakaa "totuuttaan".

"Vapautus" ei saisi koskaan tarkoittaa toisten ihmisten tallomista.
Sinä rikot sekä hyviä tapoja että toisten ihmisten oikeuksia suoltamalla palstalle kertomuksia omista seksikokemuksistasi.

Sinä olet muuten palstan pahin talloja.
Rikot koko ajan hyviä tapoja ja käyttäydyt todella inhottavasti.

Minun tarinani taas eivät tallo ketään, muutoin kuin sinun harhoissasi.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 12:13

Kaapo kirjoitti:Sinä olet muuten palstan pahin talloja...
Tuskinpa. En esimerkiksi käytä niin törkeää kieltä kuin sinä.
Kaapo kirjoitti:... Rikot koko ajan hyviä tapoja...
Missä? Ja miten?
Kaapo kirjoitti:... ja käyttäydyt todella inhottavasti...
Makuasia.
Kaapo kirjoitti:... Minun tarinani taas eivät tallo ketään, muutoin kuin sinun harhoissasi.

Minulla ei ole harhoja, ja sinun tarinasi ovat täynnä seksuaalista häirintää.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kaapo » 12.11.2016 12:43

Kyllästynyt tapansa mukaan puhuu täyttä paskaa. Tässäkään ketjussa en ole häirinnyt ketään. Sinä tulit häiriköimään ihan alusta saakka. Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.
Kaapo

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2016 12:58

Kaapo: Jos täällä mies kirjoittaa seksuaalisuusdestaan, niin kuin minä aika avoimesti, niin heti on kimpussa palstan pahimmat mollaajat.
Haukutaan niljakkaaksi ja ties miksi. Heti tulee rajoitukset ja määritykset mitä saa olla tai mitä kirjoittaa.

Olennaisinta on ollut, että olet vastannut (asialliseenkin) kritiikkiin "haista paska" -tyyliin (siis et ko. kritiikkiin ollenkaan).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 13:02

Kaapo kirjoitti:Kyllästynyt tapansa mukaan puhuu täyttä paskaa. Tässäkään ketjussa en ole häirinnyt ketään. Sinä tulit häiriköimään ihan alusta saakka. Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.

Yllä oiva esimerkki asiattomasta käytöksestäsi ja harjoittamastasi seksuaalisesta häirinnästä.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2016 13:10

Kaapo: (- -) Eli tulit kerjäämään taas virtuaalikullia.

Nimen omaan noin EI SAA kirjoittaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 14:10

Kaapon tarinoinnista tuli mieleeni, että jospa tänne tarvittaisiin seksijutuille oma osio. Päiväkirjapuoli olisi hyvä, mutta se ei taida tarjota tarpeeksi näkyvyyttä kertomuksille. Siihen tarpeeseen seksiosio voisi olla hyvä; se ei olisi väkivaltaa ketään kohtaan, kun jo otsikosta nähtäisiin mistä on kyse.

Tuli sellainenkin mieleeni, että Tukiasema.orgissa on jokin sellainen osio. Tosin sinne pääsyä on rajoitettu niin, että ainoastaan rekisteröityneet pääsevät lukemaan ja kirjoittamaan. En tiedä mahtaisiko Kaapo hyväksyä moista rajoitusta, vai tahtoisiko hän seksikertomuksensa vapaasti luettaviksi.

Tukiasemalla osio on tällainen, mutta tosiaan sitä ei pääse edes lukemaan rekisteröitymättä ja kirjautumatta foorumille:
Ihmisuhteet ja seksi
Kaikkea ihmissuhteita, perhe, parisuhde, lapset, ystävät, vihamiehet...

Seksi omana alaosionaan

http://tukiasema.org/viewforum.php?f=23
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 14:25

Seksuaalinen häirintä on seksuaalista häirintää, olipa ketjun otsikko tai osio mikä tahansa.

Päiväkirjaosiossa voisi mielestäni tuulettaa päätään vapaammin, mutta minun mielestäni sielläkin pitäisi noudattaa normaaleja käytöstapoja.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 14:39

Kyllästynyt kirjoitti:Seksuaalinen häirintä on seksuaalista häirintää, olipa ketjun otsikko tai osio mikä tahansa.

Päiväkirjaosiossa voisi mielestäni tuulettaa päätään vapaammin, mutta minun mielestäni sielläkin pitäisi noudattaa normaaleja käytöstapoja.

Tukiaseman seksiosio on hyvä esimerkki paikasta, jonne ole pakko mennä häirittäväksi, vaan seksialueelta voi pysyä poissa. Selkeä erillinen alue tarjoaa halukkaille mahdollisuuden kirjoitella ja lukea siitä itsestään: seksistä kaikkinensa.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 14:46

Mirri kirjoitti:Tukiaseman seksiosio on hyvä esimerkki paikasta, jonne ole pakko mennä häirittäväksi, vaan seksialueelta voi pysyä poissa. Selkeä erillinen alue tarjoaa halukkaille mahdollisuuden kirjoitella ja lukea siitä itsestään: seksistä kaikkinensa.

Seksistä "kaikkinensa" on täysin mahdollista puhua silläkin tavalla ja tyylillä, ettei se ole seksuaalista häirintää tai muutenkaan loukkaavaa.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2016 15:01

Olen eri mieltä.
Seksiin liittyvässä kirjoittelussa tarvitaan paljon itsesensuuria, jotta kirjoitukset eivät loukkaisi ketään. Eikä tiukinkaan itsekontrolli estäisi sitä, etteikö aina kuitenkin joukossa olisi lukijoita, jotka loukkaantuvat. Seksifantasiat yhtenä esimerkkinä kirjoituksista, jotka harvoin ovat täysin loukkaamattomia jos ne julkaistaan.
Paitsi jos foorumilla sattuisi olemaan oma osionsa, jossa ikään kuin luvan kanssa olisi mahdollisuus kirjoitella vapaammin ja sensuroimatta.
Mirri

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa