Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
(--)
Olen kertonut Gabrielin viestin sisältämän koulukiusaamisongelman yliyksinkertaistetun ratkaisuehdotuksen herättämästä suuttumuksesta.
Mielestäni en ole tehnyt vääryyttä kenellekään tai käyttäytynyt muutenkaan sopimattomasti.
Sinä olet jankuttanut oman mielipiteesi oikeudesta välittämättä siitä, mitä muut sanovat. OK...
Olen toistuvasti kertonut mikä on kritiikkini kohde ja syy. Jos perustelujani ei kuunnella tai niitä ei ymmärretä oikein, minä toistan asiaani siihen saakka kunnes viestini ymmärretään.
Mielestäni keskustelupalstan tarkoitus on keskustelu, eikä toimia huutoäänestyskokouksena jossa suunvuoron saavat vain ne kirjoittajat jotka ovat enemmistön kanssa samaa mieltä.
Sateentekijä kirjoitti:... OK. jos sinä olet määrättyä mieltä se ei tarkoita, etteivätkö toiset saisiolla eri mieltä.Tokihan mielipiteen ilmaisuvapaus koskee kaikkia, en minä sitä tässä kiistä...
Silti sinä syytät minua jankkaamisesta sekä siitä, etten välitä siitä mitä muut sanovat. Ei tuollainen kritiikki ainakaan mielipiteen ilmaisuvapauden puolesta todista.
Sateentekijä kirjoitti:... Sinun mielipiteesi ei edusta yleistä katsantoa vaan on yksi mielipide muitten joukossa, ei muuta...
Voi herranpieksut sentään. Tuo esille yksikin esittämäni viesti, tai edes lause, jossa minä väitän mielipiteeni olevan jotakin muuta kuin yksi mielipide muiden joukossa...
Odotan.
Sateentekijä kirjoitti:... Sinun mielipiteesi ei edusta yleistä katsantoa vaan on yksi mielipide muitten joukossa, ei muuta...
Tuo näytille edes yksi kirjoittamani viesti tai edes lause, jossa minä väitän mielipiteeni edustavan jotakin muuta kuin ihkaomaa mielipidettäni.
Odotan sitäkin.
Sateentekijä kirjoitti:... Jos joku ei ole samaa mieltä, hänellä on siihen täysi oikeus ilman, että siitä tehdään " varsinainen laulu".
Jos ymmärsit, mitä tarkoitin?
En ymmärrä.
Jos löydät yhdenkin viestin, kommentin tai edes lauseen jossa minä esitän/väitän, ettei jollakulla ole oikeutta olla minun kanssani eri mieltä, tuo näytille.
Jään odottamaan sitäkin.