Sateentekijä kirjoitti:Kun ovat poissa ja Trisse itsekin on poissa, eikö tämänkin väännön voisi lopettaa?

Sateentekijä kirjoitti:En kommenoi koska lopetin väännön!

Kyllästynyt kirjoitti:Olenhan minä monta kertaa miettinyt nimimerkin vaihtamista, mutta viimeksi siitä puhuessani sai Mirri hirveän hepulin ja ryhtyi syyttämään minua ihmisten harhauttamisyrityksestä ja vastuunpakoilusta ja ties mitä kaikkia kauheuksia Mirrin mielestä olisi nimimerkkini vaihtamisesta seurannut.

Mirri kirjoitti:Minäkin arvelen, että tuo minuun liittyvä hepulijuttu syytöksineen on 'kehitelty'. Se kun ei mitenkään tunnu yhtäpitävältä minun tietämieni ja muistamieni tosiasioiden kanssa. Kuten sen, että Kyllästynyt on joskus julkisesti miettinyt nimimerkin vaihtoa, ja minä olen rohkaissut häntä tekemään niin - vaihtamaan hänestä turhan kielteisen kuvan antavan nimimerkkinsä.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Julistan kilpailun:
Kuka keksii minulle uuden nimimerkin.
Pidätän itselleni oikeuden hylätä tai hyväksyä ehdotukset.
Sopivan nimimerkin keksijä palkitaan - keksillä (syötävällä sellaisella).
Toinen vaihtoehto on, ettet siirrä vastuuta nimimerkistäsi toisille ihmisille, et edes kilpailuttamisen muodossa. Otat vastuun nimimerkistäsi, ja mietit ihan itse sinulle sopivan vaihtoehdon. Kai olet aikoinaan itse ja ilman nimimerkkikilpailuja keksinyt nimimerkkisi. Olet nimimerkistäsi - ja sen muuttamisesta - itse vastuussa, joten turhaan luikertelet.
Mielestäni pakoilet vastuuta omasta nimimerkistäsi - ja ovelasti pakoiletkin julistamalla kilpailuja. Aivan kuin voisit siirtää vastuun toisille, jos nämä kilpailuttamisesi tuloksena eivät keksi sinua miellyttävää uutta nimimerkkiä sinulle. Ei asia noin mene; olet ja pysyt vastuussa omasta nimimerkistäsi.
Mirri kirjoitti:29.01.2014 23:28Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olet saanut sen käsityksen, etten minä kantaisi vastuuta omasta nimimerkistäni?
Sinulle ei näytä mikään kelpaavan. Valitat nimimerkistäni, ja kun kerron itsekin siihen kyllästyneeni - sinä väität, että minä pakoilisin vastuuta nykyisestä nimimerkistäni!
Nimimerkkiisi kyllästyneenä vaihtaisit sen ihan itse - jos haluaisit. Sinä kuitenkin luikertelet vaihtamisen vastuusta 'kilpailuilla' - siirtämällä vastuun nimimerkkisi vaihtamisesta muille. Saat toiset miettimään sinulle sopivaa nimimerkkiä, ja ehdotusten edessä voit kerta toisensa jälkeen ilmoittaa, että tämä ja tuo ei nappaa... Eikä mikään kelpaa. Nimimerkistään vastuussa oleva tietysti miettisi mahdollisuuksia itse, eikä teettäisi työtä muilla.
Toisaalta onhan se näyttävää ja huomiota herättävää, että nettikirjoittaja tekee nimimerkkinsä vaihtamisestakin suuremman luokan operaation kilpailuineen.
Kyllästynyt, mikä sinua estää vaihtamasta nimimerkkiä, johon olet kyllästynyt? Mitä merkitystä sillä on, että kerrot itsekin kyllästyneesi nimimerkkiisi, kun et kuitenkaan älyä/osaa/halua vaihtaa sitä?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Minäkin arvelen, että tuo minuun liittyvä hepulijuttu syytöksineen on 'kehitelty'. Se kun ei mitenkään tunnu yhtäpitävältä minun tietämieni ja muistamieni tosiasioiden kanssa. Kuten sen, että Kyllästynyt on joskus julkisesti miettinyt nimimerkin vaihtoa, ja minä olen rohkaissut häntä tekemään niin - vaihtamaan hänestä turhan kielteisen kuvan antavan nimimerkkinsä.
Mirrin muisti pätkii - taas.
Ketjusta Kuka lukitsi ketjutMirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Julistan kilpailun:
Kuka keksii minulle uuden nimimerkin.
Pidätän itselleni oikeuden hylätä tai hyväksyä ehdotukset.
Sopivan nimimerkin keksijä palkitaan - keksillä (syötävällä sellaisella).
Toinen vaihtoehto on, ettet siirrä vastuuta nimimerkistäsi toisille ihmisille, et edes kilpailuttamisen muodossa. Otat vastuun nimimerkistäsi, ja mietit ihan itse sinulle sopivan vaihtoehdon. Kai olet aikoinaan itse ja ilman nimimerkkikilpailuja keksinyt nimimerkkisi. Olet nimimerkistäsi - ja sen muuttamisesta - itse vastuussa, joten turhaan luikertelet.
Mielestäni pakoilet vastuuta omasta nimimerkistäsi - ja ovelasti pakoiletkin julistamalla kilpailuja. Aivan kuin voisit siirtää vastuun toisille, jos nämä kilpailuttamisesi tuloksena eivät keksi sinua miellyttävää uutta nimimerkkiä sinulle. Ei asia noin mene; olet ja pysyt vastuussa omasta nimimerkistäsi.Mirri kirjoitti:29.01.2014 23:28Kyllästynyt kirjoitti:Mistä olet saanut sen käsityksen, etten minä kantaisi vastuuta omasta nimimerkistäni?
Sinulle ei näytä mikään kelpaavan. Valitat nimimerkistäni, ja kun kerron itsekin siihen kyllästyneeni - sinä väität, että minä pakoilisin vastuuta nykyisestä nimimerkistäni!
Nimimerkkiisi kyllästyneenä vaihtaisit sen ihan itse - jos haluaisit. Sinä kuitenkin luikertelet vaihtamisen vastuusta 'kilpailuilla' - siirtämällä vastuun nimimerkkisi vaihtamisesta muille. Saat toiset miettimään sinulle sopivaa nimimerkkiä, ja ehdotusten edessä voit kerta toisensa jälkeen ilmoittaa, että tämä ja tuo ei nappaa... Eikä mikään kelpaa. Nimimerkistään vastuussa oleva tietysti miettisi mahdollisuuksia itse, eikä teettäisi työtä muilla.
Toisaalta onhan se näyttävää ja huomiota herättävää, että nettikirjoittaja tekee nimimerkkinsä vaihtamisestakin suuremman luokan operaation kilpailuineen.
Kyllästynyt, mikä sinua estää vaihtamasta nimimerkkiä, johon olet kyllästynyt? Mitä merkitystä sillä on, että kerrot itsekin kyllästyneesi nimimerkkiisi, kun et kuitenkaan älyä/osaa/halua vaihtaa sitä?
Olenhan minä monta kertaa miettinyt nimimerkin vaihtamista, mutta viimeksi siitä puhuessani sai Mirri hirveän hepulin ja ryhtyi syyttämään minua ihmisten harhauttamisyrityksestä ja vastuunpakoilusta ja ties mitä kaikkia kauheuksia Mirrin mielestä olisi nimimerkkini vaihtamisesta seurannut.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa