"että minua näin rangaistaan"

Re: "että minua näin rangaistaan"

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.12.2013 23:17

Rane kirjoitti:Eikös PP pyytänyt anteeksi Leten poistamista palstalta?

Minä en ainakaan ole nähnyt missään sellaista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 19.12.2013 23:20

Minun muistaakseni hän myönsi tehneensä väärin. En muista, missä se oli.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.12.2013 23:40

En ole sanonut - saatikka myöntänyt - tehneeni väärin
enkä ole pyytänyt anteeksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 19.12.2013 23:41

Viestiketjuja on poistettu, joten en voi etsiäkään, missä se oli. Olisiko ollut muka pelkästään minun toiveajatteluani?
Rane

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 20.12.2013 00:08

Toiveajatteluasi, epäilemättä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 00:11

Rane kirjoitti:Viestiketjuja on poistettu, joten en voi etsiäkään, missä se oli. Olisiko ollut muka pelkästään minun toiveajatteluani?

Sua ei tulla ikään heittää täältä pois, olet niin sopuisa ja nöyrä, että sun kanssa ei saa aikaiseksi riitaa tekemälläkään.
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 20.12.2013 00:16

Jos Kyllästynyt olisi seurannut palstaa, niin hän kyllä tietäisi, etten kuvittele turhia. Tai sitten ei hänkään. Minulle Lette ei ole mikään uhka ja minun on vaikea ymmärtää, miksei hän saisi kirjoitella täällä. TIEDÄN sen, että joitakin ihmisiä Lette ärsyttää, mutta eihän hän nyt mikään paha tyyppi ole, herranjestas.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 00:30

Rane kirjoitti:Jos Kyllästynyt olisi seurannut palstaa, niin hän kyllä tietäisi, etten kuvittele turhia. Tai sitten ei hänkään. Minulle Lette ei ole mikään uhka ja minun on vaikea ymmärtää, miksei hän saisi kirjoitella täällä. TIEDÄN sen, että joitakin ihmisiä Lette ärsyttää, mutta eihän hän nyt mikään paha tyyppi ole, herranjestas.

Mielenterveyspalsta ei ole mainospaikka Leten tyyppiselle kirjoittelulle. Hän on täällä opinlevittämistarkoituksessa; tekee käännytystyötä ja välillä hyvin röykeästikin ja kritiikkiä kestämättömänä; jolloin on kyse jo pakottamisesta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 20.12.2013 01:04

Eihän meistä kukaan ole hyvä kestämään kritiikkiä, Leteltäkään. Jos Letellä on tarve tehdä käännytystyötä täällä, niin joo, mutta tuskin hän on saanut ketään käännytettyä. Oppeja pitäisi saada levittää, että tietäisimme enemmän asioista. Mikä sopii kenellekin. Minä en ole ennakkoluuloinen, joten voisin kokeilla analyyttistä trilogiaa, vai mitä se olikaan, mutta siihen minulla ei ole mahdollisuuksia. Kiva tietää edes, mitä kaikkea sitä maailmassa onkaan.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 01:11

Minua ei analyyttinen trilogia kiinnosta tai mitä sitten ikinä hänen oppinsa onkaan nimeltään. Filosofiointi menee liian apstraktiseksi ja on liian kaukana konkreettisuudesta. Kuulostaa paremminkin toiveajattelulta; kummallista maailman parantamista.
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 20.12.2013 01:15

Luulisi nyt maailmaan, ja tällekin palstalle, mahtuvan.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 01:18

Haluan nähdä ihmisen sellaisena kuin ihminen luonteeltaan on, en opin täyttämänä, jolloin oma persoonallisuus katoaa opin alle. Ikävää! Siksi olen kriittinen hänen puheilleen.
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 20.12.2013 01:22

No joo, onhan se noinkin, mutta eikö jokaisen pitäisi itse saada päättää, kenelle avautuu, mistä ja minkä verran? Onhan täällä jokainen kertonut jotakin myös itsestään. Mikä kenellekin on tärkeätä. Tuskinpa kenenkään persoonasta saadaan tietää yhtään sen enempää, jos ihminen ajetaan kokonaan pois palstalta. Sama se. Ehkä tämä palsta ei ole niin tärkeä. Taidan häippäistä minäkin. En pidä tällaisesta, mutta tätähän tämä koko ajan on.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 01:26

Rane kirjoitti:No joo, onhan se noinkin, mutta eikö jokaisen pitäisi itse saada päättää, kenelle avautuu, mistä ja minkä verran? Onhan täällä jokainen kertonut jotakin myös itsestään. Mikä kenellekin on tärkeätä. Tuskinpa kenenkään persoonasta saadaan tietää yhtään sen enempää, jos ihminen ajetaan kokonaan pois palstalta. Sama se. Ehkä tämä palsta ei ole niin tärkeä. Taidan häippäistä minäkin. En pidä tällaisesta, mutta tätähän tämä koko ajan on.

Mielipidejuttu. Miksi meidän pitäisi olla samaa mieltä?
Pinja

ViestiKirjoittaja Rane » 20.12.2013 01:34

Ei tarvitse olla samaa mieltä, mutta mielipiteiden takia ei pitäisi ketään ajaa pois palstalta. Ilmeisesti tämä palsta on kuitenkin sellainen, joka hyväksyy vain tietynlaiset ihmiset. Eihän täällä uskalla omia mielipiteitä edes kertoa, kun jo heti hyökätään kimppuun. En minäkään ole kertonut mitään mistään itselleni tärkeistä asioista, koska tiedän, ettei minun ajatuksiani hyväksytä. Kokemusta on.
Rane

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 01:37

Ei toisten ajatuksia tarvitse aina hyväksyä eikä aina omiakaan, jos niissä ei ole mitään järkeä. Ihmettelen vain kuinka olet mennyt niin lankaan Leten jutuista, kun ne jutut on enemmänkin naisen suuhun tyypillisiä tunnehömpätyksiä. Oletko tunteellinen mies? Saa olla tunteellinen mies, vaikka sitä vähän ihmettelenkin.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.12.2013 01:50

Poistin Leten huonon käytöksen vuoksi, en opin.

Johan vasta hänen asiattomuutensa tuli (taas) esiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 01:51

Psykopatologia kirjoitti:Poistin Leten huonon käytöksen vuoksi, en opin.

Johan vasta hänen asiattomuutensa tuli (taas) esiin.

Annat hänelle siis toisen mahdollisuuden. Toivottavasti hänen oppiinsa ei kuulu kyseinen huonokäytöksisyys.
Pinja

ViestiKirjoittaja Golden flower » 20.12.2013 09:53

Täytyy sanoa, että on valtavan avartavaa lukea tätä palstaa. Olen oppinut paljon ihmisyydestä, jatkossa varmaan vielä lisää. Kiitos siitä kaikille palstalaisille sekä PP:lle myös!
Golden flower

ViestiKirjoittaja Pinja » 20.12.2013 14:53

Golden flower kirjoitti:Täytyy sanoa, että on valtavan avartavaa lukea tätä palstaa. Olen oppinut paljon ihmisyydestä, jatkossa varmaan vielä lisää. Kiitos siitä kaikille palstalaisille sekä PP:lle myös!

Ilo kuulla ja kiitos.
Pinja

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa