Rane kirjoitti:Eikös PP pyytänyt anteeksi Leten poistamista palstalta?
Minä en ainakaan ole nähnyt missään sellaista.
Rane kirjoitti:Eikös PP pyytänyt anteeksi Leten poistamista palstalta?
Rane kirjoitti:Viestiketjuja on poistettu, joten en voi etsiäkään, missä se oli. Olisiko ollut muka pelkästään minun toiveajatteluani?
Rane kirjoitti:Jos Kyllästynyt olisi seurannut palstaa, niin hän kyllä tietäisi, etten kuvittele turhia. Tai sitten ei hänkään. Minulle Lette ei ole mikään uhka ja minun on vaikea ymmärtää, miksei hän saisi kirjoitella täällä. TIEDÄN sen, että joitakin ihmisiä Lette ärsyttää, mutta eihän hän nyt mikään paha tyyppi ole, herranjestas.
Rane kirjoitti:No joo, onhan se noinkin, mutta eikö jokaisen pitäisi itse saada päättää, kenelle avautuu, mistä ja minkä verran? Onhan täällä jokainen kertonut jotakin myös itsestään. Mikä kenellekin on tärkeätä. Tuskinpa kenenkään persoonasta saadaan tietää yhtään sen enempää, jos ihminen ajetaan kokonaan pois palstalta. Sama se. Ehkä tämä palsta ei ole niin tärkeä. Taidan häippäistä minäkin. En pidä tällaisesta, mutta tätähän tämä koko ajan on.
Psykopatologia kirjoitti:Poistin Leten huonon käytöksen vuoksi, en opin.
Johan vasta hänen asiattomuutensa tuli (taas) esiin.
Golden flower kirjoitti:Täytyy sanoa, että on valtavan avartavaa lukea tätä palstaa. Olen oppinut paljon ihmisyydestä, jatkossa varmaan vielä lisää. Kiitos siitä kaikille palstalaisille sekä PP:lle myös!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa