Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miten nuo sinun kokemuksesi liittyvät Anttiviljameiden "en tykkää tehdä työtä" -ilmoitukseen?
Eivät ne tuohon ilmoitukseen mitenkään liitykään. Ne liittyvät laajempaan kontekstiin: kuka on työhaluton ja kuka työkyvytön? Mieheni esimerkiksi on pitänyt minua työhaluttomana...
Niin minunkin, vaikka (ainakin toistaiseksi) työssä olenkin. Yksittäiset mielipiteet ovat kuitenkin vain yksittäisiä mielipiteitä, eivät "jumalan sanaa".
Toki. Mutta kun itsetunto on se, mikä on, yksittäiset mielipiteet voivat saada epäilemään omaa itseään. Siksi en läheskään aina ole itsekään ollut varma, olenko "vain työhaluton". Tällä hetkellä minäkin olen töissä ja teen jopa työtä, josta pidän valtavasti. Pesti on kuitenkin määräaikainen ja tuntiperusteinen eikä se yksin elätä. Pelko työn menettämisestä ja putoamisesta takaisin täystyöttömyyteen saa toisaalta jopa toivomaan, että niin kävisi mahdollisimman pian "kun se kuitenkin on edessä". Olen "oppinut" siihen, ettei mikään hyvä kestä.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Eräs tältä foorumilta viesteineen poistettu henkilö innostui raivoissaan kehittelemään aiheen ympärille vastenmielisen tarinan minua loukatakseen.
En tiedä mihin viittaat, mutta ymmärrän tunteesi ja olen pahoillani siitä, että tällä palstalla on tuollaista tapahtunut. Sonta on hyväksi vain pellolla, keskustelupalsta ei sen voimalla kukoista.
Tämä tapahtui tuossa elo-syyskuun aikana; et ollut ainakaan pahimmassa vaiheessa kirjautuneena tänne. Kyseinen henkilö sai rellestää täällä mielensä mukaan ja heitellä törkyä minun ja erään toisen päälle, ja toinen (täältä nyttemmin poistunut hänkin) nikki hölväsi bensaa liekkeihin sen kuin kerkesi. Ylläpitäjä poisteli ketjuja (todistusaineistoa), mutta kirjoittaja sai jatkaa.