Kuten olen jo toistuvasti sanonut, ehdotan että tässä ketjussa keskustellaan otsikon aiheesta. Mutta jos sinä Kahvi (tai joku) haluavat keskustella henkilööni liittyvistä asioista, sen voi tehdä vaikkapa päiväkirjassani.
Koska Kahvi kuitenkin on tässä ketjussa kysymyksen esittänyt, minä siihen tässä ketjussa vastaan.
Kahvi kirjoitti:... Kuten Kyllästyneen vastauksesta voidaan lukea, niin hän itse aktiivisesti sotkee sellaisia aikaisempia asioita ("syöttää soppaa") jotka eivät suoraan liity käsiteltyyn aiheeseen. Hänen intensiivisyytensäkin on minusta huomiota herättävää, puhumattakaan toistuvasta asioiden (tahallisesta/tahattomasta?) vääristelystä. Sanoisin siis, että tässä alkaa olemaan ehkä jo koston makua, ellei peräti kyykyttämistä (henkistä väkivaltaa). En pitäisi täysin perusteettomana sitäkään, että joku näkisi kiusaamisen tunnusmerkistön täyttyvän.
1. Mistään "ei voida lukea", että aktiivisesti sotkisin aikaisempia asioita tähän ketjuun, olenhan toistuvasti ehdottanut että niistä keskustellaan muualla.
Kahvi kirjoitti:... Hänen intensiivisyytensäkin on minusta huomiota herättävää, puhumattakaan toistuvasta asioiden (tahallisesta/tahattomasta?) vääristelystä...
2. Mitä olen vääristellyt? Etkö sinä muka ole tässä ketjussa väittänyt miesten joutuneen sylkykupin asemaan ja että tasa-arvopyrkimykset ovat "menneet överiksi", että olet väittänyt esittäneesi perusteluja vaikka olet esittänyt vain toisen henkilön kirjoittaman perättömän väitteen?
Mikä siis on vääristeltyä tai perätöntä?
Mitä tulee intensiivisyyteen, lienee selvää, että sinun kieltäytymisesi niin perustelujen antamisesta kuin väärien ja perättömien väitteiden poistamisestakin, edustaa surkeaa keskustelukulttuuria ja on siksi omiaan herättämään intensiivisiä tunteita.
Kahvi kirjoitti:... Sanoisin siis, että tässä alkaa olemaan ehkä jo koston makua, ellei peräti kyykyttämistä (henkistä väkivaltaa)...
Mitä väärää on siinä, että yritän saada sinua joko perustelemaan esittämäsi väitteet tai poistamaan ne perättömyytensä takia?
Ja siihen asti kunnes sinä jommankumman teet, niin kauan pidän asiaa esillä.
Kahvi kirjoitti:... En pitäisi täysin perusteettomana sitäkään, että joku näkisi kiusaamisen tunnusmerkistön täyttyvän.
Mitä kiusaamista on siinä, että pyydän sinua joko perustelemaan väitteesi tai poistamaan ne perättöminä?