Mirri kirjoitti:Täsmälleen noin kuin sanoit: sinähän julkisesti esitit siinä mahdollisesti sellaista olevan.
Se, oliko Sateentekijän viestissä minulle uutta tietoa vai eikö ollut, on aivan minun oma asiani, josta en kaipaa julkista keskustelua...
Minun mielestäni se ei ole aivan oma asiasi, koska sinä esitit ko. viestissä olevan jotakin sellaista jota minä en tiedä tai usko siinä olevan.
Mirri kirjoitti:... Sinä edustat asiattomalla kysymykselläsi ja tivailuillasi huonoa keskustelukulttuuria. On erittäin epäkohteliasta ryhtyä pommittamaan toista kirjoittajaa kysymyksellä, vaikka tämä ei mitenkään kaipaile itseensä kohdistuvaa keskustelua eikä halua vastata itseensä kohdistettuihin kysymyksiin...
En minä sinua, tai ketään muutakaan, pommita, jos kysyn sinulta perusteluja sinun mielipiteellesi.
Mirri kirjoitti:... Alkeellisenkin kohteliaisuuden tajun luulisi sanovan sinulle, että ylitit henkilökohtaisuuden rajan työntyessäsi tivaamaan vastausta esittämääsi henkilökohtaiseen kysymykseen...
Kysyminen ei ole tivaamista, ja olisi kohteliasta vastata asiallisesti esitettyyn asiaan liittyvään kysymykseen.
Mirri kirjoitti:... Vaan eipä näytä sanovan; sen sijaan kuvittelet minun käyttäytyvän epäkohteliaasti, kun en halua vastata tungettelevaan kysymykseesi...
Ethän sinä koskaan vastaa mihinkään sellaisiin kysymyksiin jotka toisivat esiin sen, ettei sinulla ole perusteita väitteillesi.
Mirri kirjoitti:... Niin törpösti (lue: epäkohteliaasti) käyttäydyt, ettet edes älynnyt lukea vaikenemistani oikein. Sinähän olisit voinut - jos olisit tahtonut - ymmärtää, etten yksinkertaisesti halua vastata esittämääsi yksityisluontoiseen kysymykseen.
Jos ja kun sinä esität, että viestissä mahdollisesti olisi ollut jotakin uutta ja ennen tietämätöntä, olisi kohtuullista että sinä kertoisit minkä asian sinä uskot sellaisen olleen.
Mutta yritän tehdä asiaa helpommaksi sinulle. Sinun ei tarvitse vastata mikä asia oli sinulle uusi, kunhan kerrot minkä asian sinä ajattelet olevan jollekulle toiselle uutta ja ennen tietämätöntä.